Nová výpomoc na stránkách, situace kolem Tweetů Junsua.


Jak jste si určitě všimli, už jsme rozjeli překlady Tweetů tria. a jak už jsem zmínila předtím, u “úvodního” článku, doufám, že se nebudete zlobil, když nějaké ty tweety budou vynechané a podobně. Za prvé je toho přeci jen moc a za druhé to vše záleží na jedné jediné osobě – Jihyun. Jihyun je z jižní Koreje, má moc ráda Evropu, učí se česky (prozatím je jen začátečník) a nabídla se, že mi bude posílat překlady Tweetů z korejštiny do angličtiny a já si je potom přeložím do ČJ. Nemohla jsem odmítnout ^^

Počínaje dnešním dnem tedy Jihyun připisuji jako naši oficiální výpomoc pro DBSK Czech. najdete ji tedy i ZDE a to včetně odkazu na její facebook profil, kde si ji můžete volně přidávat, protože Jihyun se ráda seznamuje a ráda by znala co nejvíce lidí, kteří navštěvují tuto stránku ^^

Když jsme tedy u toho, hned po té, co mi Jihyun zaslala překlady tweetů z pátého ledna, napsala mi i zprávu, ve které popsala situaci, jaká v Koreji panovala. Junsuovým tweetům se věnovala většina médií, všichni (média, fanoušci a umělci pod SM) tvrdě kritizovali to, co Junsu napsal, umělci z SM se samozřejmě zastávají DBSK (čili HoMin), nikoliv JYJ. Všechny novinky v Koreji naznačovaly tomu, že fanoušci se prostě rozdělili na dvě skupiny (jedna pro JYJ a jedna pro HoMin) a tyto skupiny proti sobě navzájem bojují a tak dále. Situace byla opravdu vážná.

Nicméně dnes jsem na facebooku objevila kolovat zprávu, jejíž stručný obsah je zhruba takový, že osoba, která to psala (John Egg) uvedla, že věty, které Junsu psal ve svých tweetech a které všichni považovali za jistý “útok” na HoMin, jsou prostě věty z písničky, kterou Junsu napsal už dávno před tím, než se rozjel všechen tenhle chaos. Údajně měly být o něm a o cassies, potom možná i trochu o HoMin, ale Junsu sám prý říká, že se těší až s HoMin jednou budou stát na jedné stage. Nemyslel nic zle. Jen měl hodně “emocionální” den, vzpomínal na DBSK jako na pětičlennou formaci, prostě to napsal a od té doby je lhář a zrádce…..

Pokud je tato zpráva opravdová (vlastně i pokud není), myslím, že by celou situaci mohla trochu uklidnit a pročistit ovzduší mezi JYJ a HoMin…

 

