Phoenix International Meeting (update – 3.8.2011)


Myslím, že je nejvyšší čas informovat Vás o Phoenix sraze (od 3. do 8. srpna – čili už od zítra!)

Omlouvám se, že mi to tak trvalo, dlouho jsem čekala na definitivní rozvrh. Každopádně od vás potřebuju jednu věc – napište mi prosím (a to ideálně dnes), kdo všechno by jste se chtěl přidat a případně na které dny. Je to důležité kvůli rezervacím!

Takže, program srazu je následující:

Středa

Středeční program se asi většiny z nás netýká. V různé časy budou přijíždět holky “ze světa”, ubytovávat se na hotel a nevědí přesně, jak na tom budou s časem, takže raději není nic v plánu.

Čtvrtek – Výletní den DBSK

Sraz je v jednu odpoledne na Václavském náměstí u koně a procházkou se půjde po místech, kde byli DBSK (photobook Prince in Prague).

Pátek – Zámek Dobříš

V 10:08 se odjíždí z hlavního nádraží, takže je dobré tam být raději o dost dříve a se všemi se sejít.  Pojede se na Dobříšský zámek, kde bude prohlídka jak zámku tak zahrady. Bude i dost času najíst se v tamější restauraci.

Sobota Divadlo (Divadlo má zavřeno) DBSK výlet 2

Projdeme si po Praze druhou část míst, kudy se procházeli (fotili) DBSK

Neděle už se nás z většiny také netýká – odjezd domů 🙂

Tak to je k programu vše. Ještě jednou Vás prosím – napište mi, jak to s vámi bude – a to co nejdříve. (sem do komentů, na naši FB stránku nebo na můj FB do zprávy)

