[CZTRANS] Rooftop Prince OST – Junsu – I hate (don’t like) love


Přinášíme ještě horký CZ překlad Rooftop prince OST.

I dont like love (Nemám rád lásku)

Stejně jako mé rozcuchané vlasy se mé srdce uvnitř bouří.
V těchto dnech se mi žití nezdá být opravdovým žitím,
prostě mi chybíš.

O lásce a dívce jako ty
nevím, co bylo tak skvělé nebo těžké,
že o tom stále přemýšlím v bezesných nocích?

Ta jedna jediná láska, kterou chci
a láska, kterou chci zahodit.
Nemám rád tuhle lásku, kterou nemohu mít a nemohu ji zahodit.

Má ústa, moje dvě oči a můj výraz usměvavého obličeje,
které se objevili kdykoliv jsem tě viděl – nepamatuji si.
Ten cizí obličej v zrcadle jsem já.

Neměli jsme se poznat,
že je tohle bolest jsme před tím nevěděli.
Co mám dělat s dlouhým dnem zaplněným tvým hlasem v mých uších?

Ta jedna jediná láska, kterou chci
a láska, kterou chci zahodit.
Nemám rád tuhle lásku, kterou nemohu mít a nemohu ji zahodit.

Má láska, má láska, kterou chci zapomenout.
Má láska, kterou si chci zapamatovat.
Nevím, nelíbí se mi to.
Nemám už lásku rád.

Nemám rád tuhle lásku, kterou nemohu mít a kterou nemohu odhodit.

Nemám už lásku rád.

Credits: kokayz + Spica5124
CZ trans: Naiseen

