[120817] XIA – Uncommitted – Celé MV


Dnes bylo nahráno celé MV XIA – Uncommitted na C-Jes JYJ kanál na youtube. Pokud jste jej ještě neviděli tak můžete nyní:

Přinášíme vám také volný překlad textu z angličtiny:

Nezávazný
Nezávazný
Nezávazný
Ey, ey

Všechno to byl jen sen,
realita byla vzdálená od bezpečného obrazu,
který pro mě nakreslila
Řekla mi, že jsem jediný a já jí věřil
Dokud se ten sen náhle nerozplynul

Nevím, co jí nutilo odejít
něco si hrálo s její psychologií
jsem zmatená, říkala, něco je se mnou špatně,
ale jak můžu spravit něco, co nevidím.

Řekla, nejsi připravený,
baby, nejsi na to opravdu připravený,
řekla mi, že bych jí byl nevěrný a nemůže mi věřit.

Řekla mi, že nemůžu být svázaný
Řekl jsem, baby, já to opravdu nechápu,
Řekla, nejsi ten správný typ jen dobrý na jednu noc
Nikdy nejsi svázán se mnou.

Jak je tohle možné, říká mi,
že nikdy ji nikdy nenechám být mým vším (OK)
Říká, že jsem hráč a že se nikdy nezměním
Cítím, že jsem připravený znovu odejít.

Řekla, že by nikdy nemohla věřit hráči jako jsem já
ale baby, to byla část mojí historie
říká, že lámání srdcí je mojí součástí
je to jako, kdyby to bylo v mém systému a nikdy nezmizí.

Řekla, nejsi připravený,
baby, nejsi na to opravdu připravený,
řekla mi, že bych jí byl nevěrný a nemůže mi věřit.

Řekla mi, že nemůžu být svázaný
Řekl jsem, baby, já to opravdu nechápu,
Řekla, nejsi ten správný typ jen dobrý na jednu noc
Nikdy nejsi svázán se mnou.

Řekla mi, že nemůžu být svázaný
Řekl jsem, baby, já to opravdu nechápu,
Řekla, nejsi ten správný typ jen dobrý na jednu noc
Nikdy nejsi svázán se mnou.

Jsem svázaný.

Nezávazný, to nikdy nepřipustím,
a pak to nikdy nepochopím, ale mohla by mít pravdu
Nezávazný, to nikdy nepřipustím,
a pak to nikdy nepochopím, ale mohla by mít pravdu.

Řekla mi, že nemůžu být svázaný
Řekl jsem, baby, já to opravdu nechápu,
Řekla, nejsi ten správný typ jen dobrý na jednu noc
Nikdy nejsi svázán se mnou.

Řekla mi, že nemůžu být svázaný
Řekl jsem, baby, já to opravdu nechápu,
Řekla, nejsi ten správný typ jen dobrý na jednu noc
Nikdy nejsi svázán se mnou (Yeah)

*Uncommitted – not associated in an exclusive sexual relationship (může být přeloženo několika způsoby, ale tenhle pravděpodobně nejvíce odpovídá – nespojován v exkluzivním sexuálním vztahu)

Připomínám, že se jedná o volný překlad tak, aby bylo možné text pochopit, co nejlépe. Pokud máte nějaké výhrady, napište nám do komentářů 😉 A pokud výhrady nemáte, a text se vám líbí, budeme rádi za komentář také 😉

Napsala/Přeložila: @Naiseen

