[Trans] 120826 XIA Junsu Cyworld Music Interview


1. Tarantallegra je píseň, kterou jste složil a já byl překvapen jeho velkou kvalitou. Kdy jste začal skládat hudbu?

Nejdříve, hudební část je také velmi důležitá, ale protože vizuální image bylo dříve než složení téhle písničky, myšlenky o kompozici a hudebním klipu šly ven ve stejném čase.
To je důvod proč byl klip zveřejněn den před písní. Je to píseň, která vyčnívá více vizuálními obrazy jako choreografií a módou než písní samotnou.

Myslím si, že jsem začal skládat, když mi bylo 20. Naučil jsem se základy skládání a zlepšil se cítěním a vlastním učením.
Stále se chci naučit více a složit více písní

2. Jsem zvědavý čím jste většinou inspirován při skládání. Scénou? Epizodami z reálného života? Nebo to na vás přijde?

Všechno kolem mě, všechno, co se stane je mojí inspiraci.
Když ke mě přijde melodie nebo rytmus, běžím většinou okamžitě do studia a vytvořím je a uložím.
Byl jsem inspirován Smrtí (postava z muzikálu Elisabeth) pro své první album. Tajemný, neutralní pocit.

3. Kdy jste přemýšlel nad přidání zvuku kkwaenggdari do Tarantallegry? A jsou vysoké tóny na konci přidány libovolně?

Protože je Tarantallegra popová píseň kombinovaná s orchestrem.
Od samého začátku vytváření této písně jsem přemýšlel nad přidáním korejkého orientálního nádechu pomocí kkwaenggari pokud bych někdy dělal remix do přebaleného alba.

Naučil jsem se hrát v samulnori (korejský tradiční quartet viz http://en.wikipedia.org/wiki/Samul_nori) na Janggu (http://en.wikipedia.org/wiki/Janggu), buben a kkwaenggawari (http://en.wikipedia.org/wiki/Kkwaenggwari).

Abych řekl pravdu, protože to byla anglická verze, byl jsem připraven se vzdát přidání kkwaenggwari zvuků, ale když jsem tu píseň nahrával, začal jsem si myslet, že by to znělo lépe v té anglické verzi. Takže jsem se rozhodl kkwaenggwarri zvuky nahrát.
Libovolně přidané tóny na konci písně jsou také přidány pro efekt maximálně snivého orientálního pocitu.
Ty feelingy na konci přišly přirozeně do mé představivosti samy od sebe při zpívání.

4. Stala se nějaká zajímavá příhoda během nahrávání?

Cítil jsem se při nahrávání celosvětového alba velmi volně.
Protože skladatel respektuje umělce a pocit umělce na 120%, nahrávání je velmi příjemné.
Tentokrát jsem trochu kuckal a kašlal při zpívání a skladatel ‘Automatic’ se mnou zacházel velmi pěkně, nabídl mi chvíli odpočinku, kolik budu potřebovat nebo šálek teplého čaje a pak to zkusit znovu, nevěděl jsem, co mám dělat.
Velmi mě těšilo s nimi spolupracovat.

5. Je nějaký styl hudby, který byste chtěl vyzkoušet v budoucnosti? Je nějaký styl, ve kterém jste si nejvíce jistý?

Abych řekl pravdu, více méně vše je výzva než jeden samotný styl.
Myslím si, že postoj výzvy je vždy nejvíce důležitý. Chci odvést dobrou práci v každé písni než různých žánrech.
Proces znovuvytvoření písně do do anglické verze místo přebaleného alba pro světové turné a vydání nového singlu nahraného v USA byla pro mě další výzva.

6. Řekněte nám, prosím, 3 zpěvačky, se kterými byste chtěl opravdu natočit duet a proč!

Abych řekl pravdu, je jich hodně, jelikož je spousta zpěvaček, které přináší nekonečné pocity pouze svým hlasem. Myslím si, že udělat duet s jinou zpěvačkou by mohl dát křížený pocit hlasů, když by se setkaly.
Hmm… Pokud si musím vybrat
3. je Lynn noona s krásným hlasem
a 2. je Baek Jiyoung sunbae-nim. Mam opravdu rád všechny OST (soundtracky), které zpívá.
1. je Lee Sora sunbae-nim. Říkala, že by si se mnou ráda zazpívala duet v minulém článku.
Je to opravdu pocta a byl jsem velmi dojatý, když byla v I am a Singer (hudební pořad v korei)

7. Měníte svoji barvu vlasů velmi častu během světového turné což se stalo tématem mezi fanoušky. Proč jste tak často měnil barvu vlasu? Kterou barvu máte nejradši?

Měnil jsem barvu často protože to bylo moje první sólové album a byl jsem rozhodnutý, že každý koncert v různých městech je pro mě vzácný; s postojem, že bych měl dát ze sebe všechno, protože každé vystoupení je nový začátek.
A jako fan servis jsem si vybral barvu s ohledem na obraz země.
Takže Thailand byl žlutý, Indonézie a Taiwan byli modré a Šhangaj byla červená.

8. Včetně prvně vyprodaného Sejong centra v historii (Xia Junsu je stále jediný), každý muzikál, ve kterém hrajete je vyprodaný. Myslím, že to musí být mimořádný pocit, když se podíváte na vyprodanou halu během děkovačky. Jsem zvědavý jaké to je^^!

Jsem vděčný, samozřejmě. Myslím si, že je to jeden z důvodu proč jsem se stal ještě větším perfekcionistou.
Myslím, že bych měl ze sebe ukázat to nejlepší na každém vystoupení.
Nemůžu vidět publikum během vystoupení, ale když vystoupení skončí a já se dívám do rozsvíceného sálu, jsem velmi šťastný a vděčný, cítím se, že budu plakat.
Hřejivý potlesk posluchačů, kteří se smáli a plakali a přidali se k nám během vystoupení, do kterého dali všichni herci a štáb všchno.
Cítím se nepopsatelně vděčný a šťastný. Stává se to mojí přirozenou motivací pro další vystoupení.

9. Se kterými hvězdami byste řekl, že jste si nejbližší kromě JYJ? Jsem zvědavý na osobní kontakty Xia Junsu!

Mohl bych je celkově rozdělit na dva.
Kamarádi, kteří jsou baviči a spoluhráči z fotbalového týmu FC MEN a muzikáloví sunbae-nims.
Jsem si blízký s Kikwang, Doojun, Jisuk sumbae, Hyunjung, Sungkwang hyung a jsem v kontaktu s Jo Sengwoo hyung, Sunah noona, Park Gunhyung sunbae, Joohyun noona, Min Youngki sunbae z muzikálů.

10. Jaký umělec z vás bude za 10, 20 let?
Nebo co byste chtěl být v budoucnu? Například, Myslím si, že bych mohl dělat tenhle styl hudby nebo chci aby si mě lidé pamatovali jako takového zpěváka…
Cokoliv!

10 let se mi nezdá dlouhá doba. Sám si myslím, že je to blízká budoucnost.
A samozřejmě budu překonávat těžké úkoly. Jelikož nehodlám zastavit výzvy po celý svůj život.
Chtěl bych být umělcem ve svých pozdních 30, hezky zestárnout.
Nepřeju si být populárním umělcem napořád. Místo toho chci být Kim Junsu, který se nikdy nebojí výzev a osoba, která zbožňuje hudbu, někdo, kdo ze sebe dá vše na pódiu a muž, který ví o životě více a hezky stárne.

Xia Junsu doporučená hudba

1. 5 písní, které XIA Junsu poslouchá nejvíce v těchto dnech:
1: Gangnam Style – Psy
V těchto dnech poslouchám samozřejmě píseň od PSY, která je teď hitem

2: It’s a beautiful Night – Beast
Píseň od dongsangduls. (T/N: mladší bratři)

3: Cherry Blossoms Ending – Busker Busker
Lehká píseň

4: Love Forms a Drop – 10cm

5: So Sick – Ne-yo

Abych řekl pravdu, nepřemýšlím nad zpěváky nebo písněmi, když poslouchám hudbu. Jelikož poslouchám spoustu náhodně vybranách písní, nemyslím si, že není píseň kterou bych bez jakýchkoliv otázek doporučil. Někdy poslouchám více K-pop, a když jsem nahrával v USA poslouchal jsem více HipHop a R&B.
Musím říct, že píseň, kterou nejvíce poslouchám je moje. Po vydání alba ji poslouchám 1 až 2 týdny a sleduju ji.

2. Písně, které vás utěší, když procházíte nejtěžšími chvílemi vašeho života, nebo písně, které pro vás hodně znamenají
Why don’t you love me – Park Euntae (Musical Mozart)

Gold Star – Shin Youghsuk (Musical Mozart)

Tyto dvě písně jsou obě z muzikálu Mozart. Hodně mi pomohly.
3. 3 písně, které byste chtěl zpívat své lásce

1st : Lullaby – Junsu(XIA)

2nd : That Man – Baek Jiyoung

3rd : I Love You – Tim

Až budu mít přítelkyni, chtěl bych jí zpívat spoustu sladkých písní. V Cyworldu tahle píseň není ‘I’ve never loved like this’ z muzikálu Tears of Heaven je také dobrá.

4. 5 písní, na kterých jste se podílel a máte z nich radost až do teď

1: Fallen Leaves – JYJ

2: You are So Beautiful – XIA

3: Tarantallegra – XIA

4: Dislike Love – XIA

5: Dew-Laden Tree – XIA
Credit: Cyworld Music
Translated and Shared by XIAH Press
CZ Trans: Naiseen

Please do NOT remove, alter or add to the credits

