[News] 121226 – Yoochun a rozhovor v TV o Missing You


Dnes se v ranní televizní show objevil Yoochun v rozhovoru o jeho dramatu Missing You:

CZ překlad:

Otázka 1: Jaký pár si mladý pár vybere?

Odpověď:
Mladá dívka: Park Yoochun. Nebyl moc citlivý a líbilo se mi, jak hrál roztomilého.
Yoochun: To se mi líbí~ To se mi líbí~

Otázka 2: Hlasování o nejcharizmatičtějšího muže, který bere ženám dech

Odpověď:
Moderátor: V poslední době jsem v kurzu! 3. Park Yoochun
Yoochun: Velmi vám děkuji, budu se snažit pracovat ještě víc, děkuji.

Na natáčení Missing You

Yoochun:
Zdravím diváky “Live Today Morning”
Jmenuji se Park Yoochun a hraji Han Jung Woo v Missing You

Moderátor: Zeptali jsme se ho, zda je těžké hrát bezcitného člověka.
Yoochun: Zdá se mi, že jsem si jistější v bezcitnějších rolích.
Moderátor: Příští rok vás budeme čekat na 1. místě a ne na 3.
Yoochun: Doufám, že mě budete i do budoucna podporovat a budete mě mít ještě více rádi. Děkuji vám.

Zdroj: Youtube
CZ Trans: @Naiseen

