[Trans] 121218 Kim Jaejoong – Filmy, které jsou jak veselé tak i smutné


Mohli bychom říci, že byl unavený. Kim Jaejoong přiletěl, aby se účastnil prvního shlédnutí filmu “Jackal is Coming” (Šakal se blíží) během své asijské šňůry fanmeetingů. Ačkoliv nemohl skrýt svoji únavu z dokončení turné bez chvíle odpočinku, byl v tváři Kima Jaejoonga vidět náznak vzrušení.

eca09cebaaa9_ec9786ec9d8c33Jednou se objevil v japonském filmu “Subaru”, ale “Jackal is Coming” lze považovat za jeho první skutečný film. Učil se jak chodit v roli herce a jak si užít hraní, Kimu Jaejoongovi byla ponechána jeho hrdost a pocit zklamání. Když jsme se ho zeptali jak se cítil, když se viděl na stříbrném plátně styděl se a sdělil: “O Bože, Strašně jsem se styděl. Ahahaha. Cítil jsem stud a trochu zklamání, že vidím sám sebe na stříbrném plátně.Když se ohlédnu zpět, vidím všechny své plusy a minusy mého herectví a svoji kondici. V některých momentech lituji, že jsem neudělal některé věci trochu jinak a cítím, že jsem se měl více soustředit.”

Vzhledem k tomu, že natáčení filmu začalo a skončilo přibližně ve stejném čase jako natáčení dramatu MBC “Dr. Jin”, Kim Jaejoong moc nespal mezi oběma natáčeními. “Nemohl jsem se soustředit. Musel jsem být jedna postava s tímto charakterem tady a jiná s dalším charakterem tam. Byl bych ve velkém průšvihu kdyby nebylo Omega 3 (směje se). Pomohlo mi to zrychlit krevní oběh v mozku.” Kim Jaejoong debutoval v mladém věku a je slavný jako zpěvák. Jsme si jistí, že byl až do teď zvyklý na svoji hrdost v perfektně provedených strukturovaných vystoupeních.

Ve filmu “Jackal is Coming” není dokonalý a je těžké říci, že film zůstane v jeho paměti herecké kariéřy Kima Jaejoonga. Je to z toho důvodu, že Kim Jaejoong neměl velkou roli, kterou by ztvárnil ve filmu, jelikož se film zaměřoval více na Bong Min Jung (Song Ji Hyo). “Jsem zklamaný, že jsem nemohl pořádně vysvětlit charakter Choi Hyuna. Je to vybíravý kluk, který si dělá, co chce. Bylo mi vysvětleno, že si hraje na drsňáka a chytráka, když ho poprvé unesou, ale naučí se, že hrát si na takového muže ho nikam nedostane. To jsem chtěl vyjádřit lépe, ale nepovedlo se mi to, a proto jsem zklamaný.”

Ale pro Kima Jaejoonga je toto hraní a natáčení filmů velmi důležité a nepopsatelnou vášní, která ho žene vpřed. “I když tam jsou části, za které se stydím a jsem zklamaný, užil jsem si při natáčení hodně srandy. Jakmile pochopíte roli, kterou máte ztvárnit máte volnost vyjádřit jak si myslíte, že by se charakter choval. Chci začít hned další práci.”

Jeho tvář se rozzářila jakmile Kim Jaejoong začal mluvit o tom proč má rád filmy. Je teprve na začátku své herecké kariéry. I když mu okolnosti nejsou nakloněny, Kim Jaejoong se nevzdává své lásky k filmům a herectví a možná není daleko od toho, kdy uvidíme Kima Jaejoonga hrát v jednom z filmů jako ty, které jsou vybrány níže.

AS10W7x7AJTAK8xrzWfYfHkidWk2F

1. Život je krásný – 1999, Roberto Benigni
“Díval jsem se na tenhle film, když jsem byl malý. Opravdu jsem si ho užil a podíval jsem se na něj znovu, když jsem byl starší a i tak jsem si jej užil. Myslím si, že je to film, který můžete sledovat z různých úhlů s ohledem na divákovy zkušenosti. I když je to smutný příběh, postava otce je veselá. Díky tomu humoru je ve filmu spousta vtipných scén a je to krásný film díky emocím a náhlým změnám.” “Život je tragédií, když se na něj podíváte z blízka, ale komedií v dlouhém záběru.” Známým citátem Charlie Chaplina je ve filmu změněna “Life is Beautiful”. Život je komedie pokud se podíváte z blízka, ale tragédie v dlouhém záběru. Zasazen do pozdních 30. let minulého století, kdy fašismus zuřil v Itálii, film vykresluje příběh židovské rodiny, kterou odtáhnou do koncentračního tábora kvůli německé židovské genocidě. Je to příběh otce, který hladí komedií tragický osud jeho rodiny.

AS10ZCNoFQnpoV2AJPlCg

2.Titanic – 1998, James Cameron
“Byl jsem v 8. třídě, když jsem ten film poprvé viděl a je to film, který jsem si užil, i když jsem ho viděl deset krát. Mám rád filmy, které jsou jak veselé tak i smutné, a myslím si, že tento film přesně takový je. Role, kterou Leonardo DiCaprio ztvárňuje je úžasná, ale nikdy jsem nepomyslel na to, že bych takovou roli hrál. Bylo by to příliš těžké. Je to charakter, který musí ukázat vše od osobnosti z nižší třídy až po tu vyšší, a je to film, který ztvárňuje všechny emoce světa.”
Nejkrásnější vzpomínky mám na nejtragičtější moment. V těch časech lidé mohli žít zprožít zbytek svého života osamotě. Pokud bychom si vzali slovo “krásný” a přetransformovali jej do člověka, vytvořili bychom tohoto muže, kterého ztvárnil mladý Leonardo DiCaprio v jednom z nejromantičtějších filmů století, který překoná třídu i smrt. Film byl v roce 2012 vydán v 3D.

AS102vEhhDctOh1x

3. Pianista – 2003, Roman Polanski
“Viděl jsem ten film, když mi bylo asi dvacet. Viděl jsem jej na DVD a opravdu jsem si jej užil. Sledoval jsem úžasného pianistu, který hledal v troskách zbytky jídla, aby přežil. Hluboký dojem ve mě zanechaly výrazy teroru v jeho tváři. Když přišel generál a řekl mu aby zahrál na piáno, opravdu mě dojalo sledovat jej jak hraje s třesoucíma se rukama.”
Známý židovský pianista Wladyslaw Szpilman (Adrien Brody) je bombardován během hry Chopina ve vysílací stanici. Szpilman ztratí svoji rodinu v rukách nacistů a je donucen přežít sám, bojovat s hladem a samotou. Co by jej mohlo držet na okraji svého života, když je obklopen tragédií? Pro muže, který přežil 2. světovou válku, to bylo piáno.

AS10AwVjCykYZidLZH1G4. Zachraňte vojína Ryana – 1998, Steven Spielberg
“Myslím si, že je to nejlepší válečný film, který jsem viděl. Většinou si válečné filmy neužívám a dívám se na ně jen když mi je někdo doporučí. Možná proto, že se jedná o těžké téma, se kterým se těžce vypořádáte. Ale opravdu se mi ten film líbil. Mám rád filmy, které jsou založeny na opravdových příbězích. Myslím si, že na mě mají větší vliv.”
S blížícím se koncem 2. světové války zjišťuje americká vláda, že přežil pouze jeden ze 4 bratří z Ryanovy rodiny, kteří byli ve válce. Podílejí se tak na speciálním strategickém manévru jej zachránit. I když válečné filmy nebývají osvěžujícím žánrem, film “Zachraňte vojína Ryana” změnil tuto perspektivu v roce 1998. V podrobném a násilném zobrazení vylodění v Normandii v úvodní scéně filmu zůstaly nezapomenutelné chvíle filmové historie.

AS106z2QMmhBv4UXAo2

5. Oddanost podezřelého X – 2009, Hiroshi Nishitani
“Wow, tenhle film je opravdu.. Zvrat za zvratem. Japonský herec Fukuyama Masaharu, který ve filmu hraje fyzika, byl úžasný. Je také zpěvák a herec a je stále úžasný i ve svém věku. Díval jsem se vlastně na ten film jen kvůli němu a nemůžu vysvětilit jak velký dojem na mě udělal. Ale nevinnost hlavní postavy byla hloupá a jednostranná. Končí zahozením svého života. Rozumím, proč se ženská postava necítila příjemně s faktem, že jí dal příliš mnoho sama sebe.”
Ishigami (Shinichi Tsutsumi) vytváří perfektní alibi své sousedce Yasuko (Yasuko Matsuyuki), která náhodou zavraždí svého bývalého manžela. Yukawa (Masaharu Fukuyama), spolužák Ishigami zjistí trhlinu v jejím perfektním alibi. Duševní boj mezi Ishigami a Yukawou trilerového filmu je plný zvratů a skrytého humoru. Ale základem tohoto filmu je tragický milostná příběh, který ukazuje, že takováto láska ve světě existuje. Slovo “oddanost” v titulku se pro takovou lásku přesně hodí.

Choi Hyun, největší Hallyu starv “Jackal is Coming”, těžil z dobrého vzhledu Kima Jaejoonga. Jeho velké oči a bledá pleť dělají jeho obličejové výrazy až nereálné. Tento pocit zesílil, když jsme seděli naproti němu během rozhovoru. Ale stal se hercem, který potřebuje pozornost diváků ještě víc než, když byl zpěvákem. Jeho krásné výrazy obličeje se staly neočekávaným omezením v jeho kariéře.
“Mám víc slabostí než silných stránek herce, který takhle vypadá. Hodně lidí si myslí, že mám silný, zlomyslný a zlý charakter, když mě vidí. Když jsem hrál ve svém debutovém japonskem dramatu “Hard to Say I Love You”, měl jsem hrát nemotorného troubu, takže jsem měl oči na stopkách kamkoliv jsem šel abych vypadal lépe. haha.” Možná proto odpověděl na otázku, jaký falešný dojem by chtěl napravit z těch, které si o něm veřejnost myslí, usmál se a řekl: “I když vypadám takhle, jsem dobrým člověkem. Umím se chovat a jsem lepší člověk než si lidé na první pohled o mě myslí.”

AS10lsAO2zGnqe716Když jsme se jej ptali na jeho plány do budoucna, Kim Jaejoong začal sdělením: “Nehraji jen proto aby mě ostatní chválili.” Dodal také vážným hlasem: “Nemůžu si pomoct, když mě někdo kritizuje. I když mi lidé říkají ‘Proč se ten kluk vyvíjí jako herec tak pomalu?’ nechci dělat tu samou věc dvakrát. Protože nemám tolik hereckých zkušeností jako ostatní v mém věku, chtěl bych získat, co nejvíce zkušeností z různých rolí, jak jen to bude možné.
To zní jako skvělé touhy mladého herce.

Zdroj: [10 Asia]
CZ Trans: @Naiseen

