[Trans] 130109 Yunho řekl: “Jsem začínající herec a budu pracovat na zlepšení”


Jung Yunho vyjádřil své pocity ohledně pokračování jeho herecké kariéry.

Devátého ledna v Mokdongu se konala tisková konference k novému drama televizního kanálu SBS „Queen of Ambition“. Konference se zúčastnili Kwong Sang Woo, Soo Ae, Jung Yunho, Go Jun Hee, Kim sung Ryeong a Park Min Ha.

yunhoqoa

Yunho sám sebe představil jako začínajícího herce, když řekl: „Vždy o sobě přemýšlím jako o nezkušeném herci. Opět se s vámi setkávám prostřednictvím seriálu, protože jsem našel skvělou produkci a svou práci budu vždy dělat s odhodláním, jaké jsem měl prvního dne jako herec.“ a „Doufám, že pokaždé, když mě lidé uvidí hrát, všimnou si i pokroku.“

Po „Heading to the Ground“ a „Poseidon“  je „Queen of Ambition“  Yunhovo třetí drama. Yunho prohlásil: „Od doby, co jsem se začal připravovat na svou roli Baek Do Hoona v ‚Queen of Ambition‘ mé společenské postavení dramaticky vzrostlo. Dostal jsem se od fotbalového hráče k vládnímu úředníkovi, přestože to byly jen malé speciální role, a nyní jsem chaebol.“ a „Moje role přechází od někoho se silným smyslem pro spravedlnost k někomu, kdo ztroskotá, když objeví lásku. Prosím, očekávejte můj výkon.“

V roce 2013 budou TVXQ přijímat nové výzvy a přecházejí z top hvězd k herectví a moderování variety show. Jung Yunho řekl: „Máme možnost ukázat mnoho tváří TVXQ, já budu hrát a Changmin moderovat, a jednoho dne možná já budu ten, co bude moderovat a Changmin bude hrát.“ a  „Myslím, že je důležité ukázat nové stránky TVXQ. Jsme si jistí, že zůstaneme skupinou, která nikdy nezklame.“

Nové drama „Queen of Ambition“ se bude vysílat od 14. ledna každé pondělí a úterý.

Zdroj: DBSKnights
Přeložila: @HirokoKawauchi

