‎[TRANS] 130109 Herečka Kim Sung Ryeong, Yunhova seriálová sestra hovorí, “S Jung Yunhom si posielame každý deň textové správy”


Kim Sung Ryeong prezradila, že s Jung Yunhom si posielajú každý deň textové správy.
Na tlačovej konferencii SBS, ktorá sa konala 9. januára k novému seriálu Queen of Ambition, ktorý sa bude vysielať v pondelky a utorky, Kim Sung Ryeong hovorila o svojom priateľstve s Jung Yunhom, ktorý sa v seriáli objaví ako v role jej mladšieho brata, keď vyhlásila: “Ja som si vypýtala jeho číslo. Hanbila som sa mu zavolať, tak som mu poslala blahoželanie ku novému roku.”

201301091627560310_1

Kim Sung Ryeong uviedla, “Spočiatku, to bolo divné počuť ho volať ma ‘Noona, noona’ (staršia sestra), ale vyzeralo to, že to robil, aby sa pokúsil dostať sa do role môjho mladšieho brata, tak som prevzala iniciatívu a poslala mu dlhú textovú správu,” a ” v textovej správe som písala, že by som ho chcela spoznať lepšie, aby náš vzťah brata a sestry v seriáli vyzeral viac skutočný. Zistila som, že je ťažké priblížiť sa k nemu, pretože je slávna hviezda, no chcela som, aby naša spoločná práca šla hladko, a on to úplne pochopil.”

O svojej náklonnosti k Jung Yunhovi ďalej pokračovala, “nedostala som od neho odpoveď, preto som si myslela, že bol v Japonsku. Hovorila som s ďalšími priateľmi, ale po niekoľkých hodinách som dostala jeho odpoveď. Bola tak roztomilá, povedal, že dúfa naša spolupráca bude dobrá. Odpísal mi späť a ďalší deň mi zavolal. Bolo to také roztomilé.”

“S Yunhom si posielame textové správy každý deň. Zistila som, že jeho správy mi dodávajú silu. Dokonca keď sa s ním stretávam na filmovom placi, naozaj cítim akoby bol môj skutočný mladší brat a chcem sa o neho starať. Myslím, že jeho prítomnosť mi naozaj pomáha pri natáčaní. Ale z jeho správ sa budem tešiť len do doby, než natáčanie skončí,” so žartom dodala.

Jung Yunho vysvetlil, prečo odpovedal na správu Kim Sung Ryeong neskoro: “Bol som na koncoročnom slávnostnom odovzdávaní cien, takže som si správu nemohol prečítať skôr.”

Seriál “Queen of Ambition” je o láske, zrade a nenásytnosti/žiadostivosti človeka, ktorý obetuje všetko pre milovanú ženu, ktorá sa snaží vymaniť z chudoby a stať sa prvou dámou. Hlavné postavy v seriáli si zahrajú Kwon Sang Woo, Soo Ae, Jung Yunho (U-Know Yunho), Kim Sung Ryeong and Go Joon Hee. Prvý diel bude vysielaný 14. januára 2013.

Zdroj: [newsen]
Do Eng. přeložili: dongbangdata.net
Sdíleli: dbsknights.net a TVXQ Slovakia
Pre DBSKCZ preložila: @Kate

