[News] 130111 – Nový rozhovor s Tohoshinki: 2013 Novoročné predsavzatia a súkromné životy


Tohoshinki vydajú ich nový singel “Catch Me-If You Wanna,” 16. januára 2013. V rozhovore sa podelili so svojimi úvahami o svojej novej piesni aj o svojich súkromných životoch.

ccs-15-0-65882000-1357978410

Ich nový song je romantické tanečné číslo, v ktorom hrdý muž, plný pocitov ľútosti dáva zbohom svojej milenke. Pieseň sa (v Japonsku, pozn. prekl.) vysiela ako hlavný OST ku dráme “Saki” (ktorá sa vysiela každý utorok o 22:00 hod na Kansai a Fuji TV). Jeho charakteristickým prvkom je „Hulk tanec“, prvok s ktorým prišiel choreograf Tony Testa, ktorý v minulosti spolupracoval aj s Michaelom Jacksonom. Duo a tanečníci pri ňom spoja svoje ruky, aby vytvorili obrovské ruky. Vrcholom tanca k tejto piesni je akrobatický tanec na vodnej hladine, s vodou striekajúcou okolo tanečníkov.

Ako sa nová pesnička “Catch me If You Wanna” javí vám?

Yunho: Je to hudobná vec, ktorá je veľmi ľahko počúvateľná. Tanečné prevedenie je veľmi výrazné, preto by som bol rád, keby si diváci vychutnali pieseň aj tanec spoločne.

Changmin: Natáčanie videa bolo tak veľmi fyzicky náročné, že moje telo bolo ako rozbité na kúsky. Pracovali sme naozaj tvrdo, preto prosím tešte sa na ňu.

Čo v poslednej dobe radi robíte vo svojom voľnom čase?

Yunho: V tomto období rád pozerám filmy z 90. rokov. Najmä film “Forest Gump” mi dodal veľa odvahy. Inšpirovalo ma pozitívne myslenie Gumpa a jeho postoj stále mieriť za svojím snom. Bolo to naozaj dobré.

Changmin: V poslednej dobe sa mi páči stavať modely. Minule som našiel jeden model lode zo Star Wars a chystal som sa ho kúpiť. Ale bol to vzácny model, ktorý sa už nevyrába a nakoniec sa predal za desaťkrát toľko, ako bola jeho originálna cena. Vtedy som pochopil hĺbku záujmu o modely (úsmev).

Poriadne sa ochladilo. Ako si vy dvaja užívate zimu?

Yunho: Ja si chlad zimy vychutnávam. Mám rád prechádzky po meste so svojimi priateľmi alebo guľovačku (úsmev). Keď potom prídem domov a dám si teplý čaj, som šťastný.

Changmin: Mám rád, keď sa môžem najesť horúceho jedla v teplej miestnosti a ísť na prechádzku. Je to príjemný pocit, keď cítim teplo (z teplého jedla) vo vnútri tela a zároveň vdychujem svieži chladivý vzduch dovnútra tela.

Povedzte nám svoje predsavzatia pre rok 2013

Yunho: Chcem robiť to najlepšie zo všetkých svojich síl, aby sme tento rok ukázali nové Tohoshinki. Nielen nový album a turné, ale aj nové oblasti. Chcel by som prijať tieto výzvy a ukázať vám to najlepšie zo mňa.

Changmin: Tento rok by som chcel vytvoriť mnoho veselých zážitkov s mojími fanúšikmi cez rôznorodé aktivity Tohoshinki.

Prvá Five-Dome Tour
Od apríla 2013 začnú Tohoshinki svoje turné po piatich najväčších japonských arénach (Five-Dome Tour). Nový rok začnú svojím postupom.

Plán koncertov:

27., 28., 29. apríl (so, ne, po-sviatok) – Saitama Super Arena
10., 11. máj. (pia, so) – Nagoya Dome
25., 26. máj (so, ne) – Fukuoka Yahoo! JAPAN Dome
5., 6. jún (st, št) – Kyocera Dome Osaka
15., 16. jún (so, ne) – Tokyo Dome

* Termín pre Sapporo Dome je v procese príprav.

Zdroj: modelpress
Do angl. přeložili: CTVXQstaff_Yumirin125 @ ContinueTVXQ.com
Sdíleli: CTVXQstaff_Yumirin125 @ ContinueTVXQ.com + TVXQ Slovakia
Pre DBSKCZ preložila: @Kate

