[TRANS] 130123 skladateľské schopnosti Jung Yong Hwu oceňuje aj TVXQ U-Know Yunho


U-Know Yunho ocenil skladateľské schopnosti Jung Yung Hwa, keď ho požiadal o zloženie piesne pre TVXQ.

Yunho_Yonghwa


Jung Yong Hwa napísal titulnú pieseň „I´m Sorry“ z nového albumu CN Blue „Re Blue“, ktorý vyšiel 14. januára 2013. Výber pesničky ako titulnej skladby albumu je tiež prejavom ocenenia Yung Hwovho talentu jeho agentúrou. Pieseň je aktuálne v top 5 on-line hudobných rebríčkov, čo dokazuje, že jeho piesne sú prijímané verejnosťou.

Yong Hwa prejavil veľkú vášeň pre skladanie piesní. Vďaka aktívnej podpore FNC Entertainment napísal piesne pre Juniel a AOA. Jung Yong Hwa v druhej polovici minulého roka ustúpil z aktivít jeho kapely, aby sa zameral na skladanie hudby, a priznal, “prvýkrát v živote som cítil utrpenie pri tvorbe niečoho nového.” Jeho úsilie sa teraz vypláca.

Mnoho predstaviteľov K-popu začalo žiadať Jung Yong Hwu o napísanie pesničky. Niektorí seniori a juniori ho požiadali o pesničku už na odovzdávaní cien. Jung Yong Hwa povedal, “pri slávnostnom odovzdávaní cien v minulom roku, som sa stretol s TVXQ U-Know Yunhom a on sa ma spýtal, či by som mohol napísať pieseň pre ich album k 10. výročiu TVXQ. Požiadal ma aj Hwang Kwang Hee z ZE:A”.

O napísanie pesničky žiadali rôzni ľudia aj prostredníctvom generálneho riaditeľa a iných zástupcov agentúry. Yong Hwa sa teší pozornosti, ktorej a mu dostáva, ale stále váha dať pesničku niekomu inému ako CN Blue. Jung Yong Hwa hovorí, “Je to skvelý pocit počuť, že ľudia požadujú piesne odo mňa. Ale ja ešte nemám odvahu podieľať sa na albumoch iných umelcov. “

Pri písaní pre svojich juniorov Juniel a AOA Jung Yong Hwa odbočoval do tanečných a baladových smerov. Teší ho písať piesne v nových žánroch. Jung Yong Hwa ukázal svoju vášeň pre skladanie hudby, keď povedal, “písať piesne pre našich juniorov bola zábava, pretože som mohol zachádzať do rôznych žánrov. Chcem ďalej skladať veľa piesní. “

Zdroj: [ajunews]
Preložil a zdieľané: dongbangdata.net & TVXQ Slovakia
Pre DBSKCZ preložila: @Kate

