[News] 130124 – Kim Jaejoong o štěstí Sunye, která se bude vdávat


Kim Jaejoong z JYJ projevil svou závist vůči Sunye (Wonder Girls‘), která se bude brzy vdávat.

ch_1358982784_-702894064_0

21. Ledna Jaejoong při interview v Plaza Hotelu v Soulu řekl: „Říkat, že se chci brzy oženit, pro mě už dřív v rozhovorech bylo něco jako zvyk. Bohužel to ale bylo vždy absurdní. Manželství je náročná věc.“ Postěžoval si roztomile. 
Jaejoong se narodil v roce 1986 a letos mu bude 28, debutoval v roce 2004. Tento rok to bude deset let, co působí jako zpěvák. Za tu dobu, co se pohybuje v zábavním průmyslu, se pomalu dostává za hranici věku, který se dá počítat na dvacítku. Když se mluví na téma „láska“, Jaejoong si stojí za tím, že je to u něj stejné, jako u každého obyčejného muže před třicítkou.

V rozhovoru si také postěžoval: „Sunye je jen 24 let, ale už tento týden se bude vdávat. Randění je obtížné. Sunye je opravdu dívka štěstěny, když se jí podařilo najít člověka, kterého miluje a založit v tomhle věku rodinu. Není snadné toho dosáhnout.“

201301232144521133_1 (1)

Jaejoong nám odhalil svou osamělost, když prozradil informace o své lásce, která stejně rychle, jako přišla, tak také odešla. „Na mém novém albu je písnička zvaná „My Only Comfort“ („Má jediná útěcha“). Tahle píseň je inspirovaná vlastními prožitky. Měl jsem pro jednu osobu připravený prstýnek, ale ona mě opustila dřív, než ho vůbec mohla spatřit. Ví to vůbec? Že jsem ji chtěl dát prstýnek?“

Ponořený do svých myšlenek ještě pokračoval: „Dostal jsem za ten prstýnek peníze zpátky. Když ho vrátíte hned další den, vrátí vám plnou cenu. Byl to prstýnek pro dvojice, ten svůj už jsem měl na sobě a tak za něj už jsem peníze zpět nedostal.“ A se smíchem dodal: „Ah, Sunye se vdává ve stejný den, kdy mám koncert. Očekávám, že na koncert přijde hodně lidí, ale nepředčí to svatba Sunye? Vážně nevím.“

Zdroj: My Daily via Nate
Eng Trans: @ohmyjunsu
Sdíleli:
 JYJ3
CZ Trans: @Babu

