[Trans] 130124 Jaejoong: “Moje záliby zmizí, když přijde zima”


Když vidíme tohoto muže, tohle je to, co nás napadne. Chladný zevnějšek skrývající světlo uvnitř, které je tak vřelé jako ohňostroje. To je Kim Jaejoong.

Kim Jaejoong vydal jeho první sólové album „I“, plné emocí a událostí, které cítil a musel jim čelit. Příběhy vypráví jako jedinec, ne člen skupiny, nám zní v uších.

Jsme zvědaví, kdo je Kim Jaejoong jako normální člověk, ne jako můž, co zpívá a hraje. Naši zvědavost jsme uhasili v „Lee Jung Ah’s Celebrity“

30000220079_700

– Minulý rok jsi byl velmi zanebrázdněný a zdá se, že každý den je pro tebe plný štěstí. Máš nějaké starosti?
„Nevím, myslím, že má největší starost je mé zdraví. Posledních pár dnů jsem nemohl pořádně spát kvůli insomnii. Snažil jsem se na dnešek zkrášlit, ale myslím, že vypadám trochu ztrhaně.“

-Vydal jsi své první album. Jak ostatní členové reagovali na tvůj výběr žánru?
„Yoochun řekl, že měl chuť jít pít potom, co si poslechl ‚One Kiss‘. Řekl: ‚Potřebuji dnes pít‘ a že je to písnička, která si žádá drink… není to úžasné? Jsou tam písničky, které posloucháte, když jste smutní a doufáte v poskytnutí útěchy a písničky, které posloucháte, když se chcete cítit smutnější. A říct, že to je písnička, která si žádá drink… To se mi vážně líbí. Junsu se moc líbila ‚Mine‘.“

-Chceme vědět, co děláš jako ‚běžný člověk‘ když nepracuješ.
Moje záliby zmizí, když přijde zima. (smích) Moc rád jezdím na kole, takže chodím jezdit každý den, kdy je hezké počasí. Jezdil jsem na kole tak moc a používal svou pánev tak moc, že jsem měl zanícenou pánev. Také rád běhám na běžeckém pásu v posilovně. Musel jsem jít do nemocnice, protože jsem si vším tím běháním a ježděním na kole zranil pánev. Od té doby jsem nejel na kole, ale má pánev je stále zanícená. Takže už tolik nejezdím na kole ani neběhám. Když jedu na kole, jedu celou tu cestu až k Han River a zpět. Na cestě zpátky mám vždycky pocit, že brzy umřu. (smích)

-Hong Seok Chun na svém osobním Twitter účtu nedávno zveřejnil tweet, kterým tě podporuje, a díky tomu se stal žhavým tématem. Máš vážně rozsáhlý okruh přátel.
“Řekl bych, že jelikož Seok Chun má rozsáhlý okruh přátel, mělo by na mě být pohlíženo jen jako na jednoho z jeho známých než jako na jeho kamaráda. Lidé, se kterými se přátelím, také všichni znají Seok Chuna. Viděl jsem jeho slova podpory a byl jsem tak vděčný, že jsem se s ním šel sejít ihned po skončení mé práce.”

-Předvedl jsi opravdu skvělý vzhled ve tvém videoklipu a přebalu alba. Co je tvé tajemství?
„Nevím. Možná je to kvůli tomu, že se snažím dělat vše proto, abych dělal vše co je jen možné pro někoho v jeho pozdních dvacátých letech. (smích) Mám pocit, že využívám všechnu energii, co můžu, než se stanu třicátníkem. Potřebuji pracovat tvrději!“

-Kim Jaejoong. Jsi nyní opravdu šťastný?
„Řekl bych, že je to půl na půl. Jsou chvíle, kdy jsem opravdu šťastný, ale jsou tu také chvíle, kdy se vše stává neúnosným a já nemohu uvěřit, že takové emoce vůbec existují. Mám život, kteří ostatní nemůžou zažít, takže musím prožít věci, které nikdo jiný nemůže. Ale… Jsem… šťastný.“

Zdroj: [etv sbs]
Překlad do angličtiny a sdílení: dongbangdata.net
CZ Překlad: @HirokoKawauchi

