‎[TRANS] 130116 Max Changmin hovorí, “KyuHyun mi povedal, aby som bol pripravený byť kritizovaný presne 100 dní”


Pred jeho prvým vystúpením ako MC, Max Changmin (TVXQ) priznal, že vyhľadal radu KyuHyuna zo Super Junior.
Tlačová konferencia k KBS 2TV novej show ‘Moonlight prince’ sa konala 16. januára v Yeoido.

‘Moonlight prince’ je program, ktorý zdieľa knihy s divákmi a osobnosťami, a tiež sa bude robiť darovanie. Bude postavený na sprostredkovaní príbehov moderátormi a hosťami a ich reagovaní na otázky divákov.

1358303940335_1_115655_59_20130116120340

Čo sa týka tejto novej výzvy Max Changmin sa priznal, “z toho tlaku sa idem zblázniť.” Dodal, “keď nie som na pľaci, cítim tlak a som nervózny. Nesnažím sa niečo zľahčovať, ale keď stretnem ostatných štyroch (moderátorov, pozn. prekl.), nervozita a tlak záhadne zmiznú,” a “Zistil som, že sú veľmi spoľahliví.”
Changmin tiež prezradil, že dostal radu od svojho moderátorského seniora, KyuHyuna zo Super Junior. Povedal, “KyuHyun mi povedal: ´uvoľni sa a priprav sa na kritiku z každej strany za prvých 100 dní, nie dlhšie, nie kratšie.´ On tiež povedal: ´Ak sa budeš držať a starať sa o ostatných chlapcov, pôjde ti to.´ Tak si vezmem jeho radu k srdcu a budem robiť svoju prácu bez obáv.”

Na otázku porovnania Maxa Changmina a Lee Seung Gi-ho, ktorý spolupracoval s Kang Ho Dongom na show ‘2 Days, 1 Night´, Kang Ho Dong povedal: “Lee Seung Gi-ho ľudia videli na úžasnom pozadí, Maxa Changmina ľudia vidia obklopeného knihami v štúdiu, to je veľký rozdiel,” a “Verím, že čaro osobnosti a úsilie sú dôležité. Verím, že podobnosť medzi Lee Seung Gim a Changminom je v tom, že obaja sa snažia zo všetkých síl, bez ohľadu na to, kde sú. Nemôžem sa dočkať rozvinutia jeho nekonečného potenciálu. Urobím všetko, aby som mu pomohol ako senior, a staršie číslo.”

‘Moonlight prince’ s Kang Ho Dongom, Tak Jae Hoonom, Jung Jae Hyungom, Brave Brothers a Max Changminom sa začne vysielať 22. januára o 23:10 hod. Hosťom prvej epizódy je Lee Seo Jin a hosťom druhej epizódy bude Lee Da Hae.

Zdroj: [joynews24]
Do angličtiny preložil a zdieľal: dongbangdata.net & TVXQ Slovakia
Pre DBSKCZ preložila: @Kate

