[Trans] 130202 – Kim Jaejoong: Napsat písničku trvá méně než jeden den


ejeoxa7g7rxdenquvjkqe58

[napsal Yang Ja Young / přeložil Kang Jung Yeon]

Člen JYJ, Kim Jaejoong, v nedávné době vydal sólové album. Podělil se s námi o příhodách, které se staly při tvorbě alba.

22. ledna dělal Kim Jaejoong interview na propagaci svého prvního mini alba s názvem “I“ (Já). Kim Jaejoong nevydal za celou svoji desetiletou kariéru ani jednu sólovou píseň a nyní najednou vydal rockové album, které se liší od jeho dosavadní tvorby. V albu použil také svoji hudbu i texty.

Kdy jste tyto písně psal a připravoval album?

Napsat píseň netrvá dlouho. Není to jako byste psali novelu. Chvíli mi možná trvalo si představit a popsat příběh, ale nesnažím se psát věci v přepychovém stylu, takže to tak dlouho netrvá.

Jak dlouho Vám trvalo napsat tohle album?

‚One Kiss‘ byla píseň, která trvala nejdéle. Trvalo mi tři dny, než jsem ji napsal. Většinou to tak dlouho netrvá.

Jak dlouho vám většinou trvá napsat píseň?

OST písně ‚I’ll protect you‘ k seriálu ‚Protect the Boss‘ a ‚Living Like a Dream‘ k dramatu ‚Dr. Jin‘ netrvaly dlouho. Asi 15 – 20 minut. Většinou to je méně než jeden den. Pokud mám již příběh, je to ještě kratší.

Zdá se, že všechny písně jsou smutné a ponuré

Huh? Umm… Mluví o běhu k Vám a říkají, že Vás miluji, nejsou tak smutné.

Klip byl působivý.

Prosil jsem režiséra, aby klip odpovídal textu a on mi přinesl 6 nebo 7 konceptů další den. Ani jeden z nich jsem neodmítl. Měli jsme skončit v 8 večer, ale on mne stále prosil, abych se podíval ještě na další, takže to trvalo dva dny. Nicméně bych ten klip udělal příště stejně, pokud by to tak bylo. Je to můj oblíbený klip. Možná proto, že v něm jsem jen já.

Pomohla Vám Vaše herecká zkušenost při natáčení klipu?

Vůbec. Pokud bychom to natočili normálně, vypadalo by to v klipu pomalé, takže když jsem natáčel, musel jsem se pohybovat rychle a rychle reagovat.

g5e45ba2sx5xblhwurdzmbo

Co bylo nejslabší a co Vás nejvíc uspokojilo?

Nikdy jsem si nemyslel, že všichni dobří zkušenější zpěváci mi pomůžou a poradí mi. Nejuspokojivější byla část, kdy jsem dostal pomoc od hodných lidí. Nejslabší část je, že kdybych měl více písní, myslím, že bych mohl jet na světové turné, ale s tímhle nemůžu.

(photo by C-Jes Entertainment)
Více na: bntnews.co.uk
contact: news@bntnews.co.uk
CZ Trans: @Naiseen

