[News] 130206 – Changmin chodil kvůli sasaeng fanynkám na terapii


Changmin přiznal, že se účastnil terapie kvůli sasaeng fanynkám.

20130205_changmin_treatment

Během vysílání pořadu KBS2TV ‘Moonlight Prince’ Changmin řekl: “Dříve jsem na tom byl mizerně.”

Vysvětlil, že ho extrémně tížila popularita TVXQ. Dodal: “Když jsem byl sám, byly se mnou osoby, které mě pronásledovaly v taxíku. Byl jsem nervózní, když jsem viděl jen jednu sasaeng fanynku. Když jsem chodil po ulicích, byli tam také samozřejmě studenti v uniformách. Ale poté, co jsem je zahlédl, jsem zjistil, že klopím hlavu a kryji si tvář. Nemyslel jsem si, že mám štěstí. Spíš jsem si připadal nešťastně.”

Nakonec se rozhodl pro terapii. Odhalil: “Dostal jsem lehkou konzultaci. Bylo jedno, kam jsem šel, myslel jsem si, že na mě lidé pořád dívají a že se mám všem vyhýbat, protože mě poznali.”

Nyní je v pořádku a překonal úzkost a sdělil: “Užívám si každý moment. Jsem šťastný.” Také zavtipkoval: “Teď si i odhrnu ofinu na stranu, aby mě každý poznal.”

Credits: Allkpop
Shared by: DBSKnights
CZ Trans:  @Naiseen

