[Trans] 130204 Kim Sung Ryeong hovorí, “TVXQ U-Know Yunho je len človek, ako ostatní”


Kim Sung Ryeong priznala, že zo začiatku bolo pre ňu ťažké vychádzať s Jung Yunhom (U-Know Yunho). SBS show “Good Morning”, odvysielala 4. februára ukážku zo seriálu “Queen of Ambition”, ktorý sa vysiela v pondelky a utorky na SBS.

1360028551673

V tento deň, hosť show – Kim Sung Ryeong – hovorila o jej prvom stretnutí s TVXQ Jung Yunhom, ktorý v seriáli účinkuje ako herečkin mladší brat.

Povedala: “On je slávna hviezda, a aj keď je to môj herecký junior, naše cesty v oblasti herectva sú odlišné, tak som postavila medzi nami stenu. Ale potom som si uvedomila, že by nám to nepomohlo. Otvorila som sa Yunhovi, a on ma vrelo prijal, za čo som mu veľmi vďačná.”

Pokračovala, “Má veľa vášne a je veľmi milý. Predtým som si myslela, že je mladá hviezda, s ktorou nikdy nebudem vychádzať, ale zistila som, že aj on je len človek, rovnako ako my ostatní. Bola by som rada, keby ako herec mohol zažiariť jasnejšie. Tak, ako sú rôzne úrovne vo vývine speváka, tak aj herci najlepšie získavajú skúsenosti prostredníctvom projektov, na ktorých pracujú. Rada by som ho videla ako stúpa po rôznych úrovniach herectva a že pracuje na dobrých projektoch.”

Kim Sung Ryeong a Jung Yunho hrajú v seriáli postavy dcéry a syna predsedu BaekHak skupiny Baek Chang Haka.

Zdroj: [xports news]
Do angličtiny preložil a zdieľal: dongbangdata.net & TVXQ Slovakia
Pre DBSKCZ preložila: @Kate

