[Trans] 130206 U-Know Yunho (TVXQ) ďakuje svojim fanúšikom!


Na Yunhove 27. narodeniny (v Kórei 28. narodeniny), 6. februára, spevák zverejnil poďakovanie zo srdca pre svojich fanúšikov. Tu si môžete prečítať jeho milé slová.

Ahojte. Tu U-Know Yunho. ^_^
Ako prvé sa chcem poďakovať každému, kto mi dnes blahoželal k narodeninám.
Som veľmi šťastný za tak veľa lásky, ktorú od vás prijímam. Tento rok som dostal veľa neoceniteľných darov, pretože ste vždy boli poslami dobrých skutkov pre spoločnosť.
Som naozaj dojatý, keď vidím, čo ste vykonali a budem pracovať ešte tvrdšie, aby som bol lepší U-Know Yunho pre vás všetkých. Tak, prosím, dávajte na mňa pozor~~ Ďakujem.
Som tak~~ šťastný~ pretože mám pocit, že to boli naozaj skvelé narodeniny  ^_^

p17intnedl1fj6skf19m4263rp91

p17intp839murp8r1cgn2183ug1

Zdroj: TVXQ Official Homepage
Zdieľal: dongbangdata.net & TVXQ Slovakia
Pre DBSKCZ preložila: @voldeminnie29

