130218 – Changmin (TVXQ) oslavuje 25. narodeniny!


Shim Changmin (TVXQ) ďakuje svojim fanúšikom za blahoželania k dvadsiatym piatym narodeninám.

slider_62979200a4592da9dc2f263e28ff5bc0

Osemnásty február je deň, kedy Max Changmin zo skupiny TVXQ oslavuje svoje 25.narodeniny (26. v Kórei).

eabc7afebe5440169c8270598e514139
Mnohí fanúšikovia mu poslali blahoželania a dokonca aj sladké dary. Changminove poďakovanie si môžete prečítať nižšie.

„Ahoj, tu Choikang Changmin.
Ďakujem všetkým, čo mi zapriali všetko najlepšie k narodeninám. ^^
Veľmi ma teší, že môžem oslavovať narodeniny s vami všetkými.
Som moc vďačný každému, kto mi zablahoželal. Haha.
Ukážem sa vám v ešte lepšom svetle, takže ma veľmi podporujte. ^_^
Ďakujem!

403f94ddf72cddbc6976059f27d0d905

Changmin svoje narodeniny momentálne trávi v kruhu svojich priateľov a spoločne využili zimné obdobie, ako sa môžeme presvedčiť zo správy od Kyuhyuna zo Super Junior, ktorý sa s nami podelil o fotografie z ich výletu.

BDYk0EFCMAA9PV5

Kyuhyun: Toto je 2/3 Happy Gyu dní v lyžiarskom stredisku spoločne so Shim Chwang!!!! Shim Chwang, ktorý snowbordoval po prvý raz v živote, mal bojovného ducha národného reprezentanta, ale v skutočnosti skôr skončil pochovaný pod snehom. Haha.

BDZ6MNzCcAEU-p8

Kyuhyun: Changminove narodeniny. That Suju , MinDalf, SM Athlete, Beatburger, Collin, SaeGwang-gie ^^ Šerý, ale šťastný deň. Haha.

Pripájame sa k blahoželaniam a prajeme všetko najlepšie Shim Changminovi k jeho narodeninám.

Zdieľal: dbsknights.net + tvxqredqueens.wordpress.com
Foto: GaemGyu + tvxq.smtown.com
SK Trans pro Asianstyle: @voldeminie29

