[News] 130213 – TVXQ získali ocenenie na Gaon Chart K-Pop Awards


Dnes, 13. februára, sa v Soule uskutočnilo predávanie cien druhého ročníka Gaon Chart K-Pop Awards, odkiaľ si TVXQ odniesli cenu za Album of the 4th Quarter roku 2012.

a574dcba56d13259f34b93422c25b99a

Max Changmin sa kvôli účinkovaniu v jeho variety show “Moonlight Prince“ udalosti nemohol zúčastniť, preto výhru preberal U-Know Yunho sám a nižšie si môžete prečítať jeho ďakovnú reč:

„Dobrý večer všetkým. Som TVXQ U-Know Yunho. Och ~ Mikrofón je naozaj nízky. Naši hoobae Super Junior dostali ocenenie za tretí štvrťrok a my dostávame cenu za štvrtý štvrťrok, cítim sa veľmi poctený. Dnes sme pôvodne chceli ísť na preberanie cien spolu s Changminom, ale on má natáčanie jeho show “Moonlight Prince”, takže som prišiel prevziať túto cenu sám.

~Mikrofón je naozaj nízko.~ Vydanie albumu nie je ľahká práca, naša vďaka patrí SM Entertainment, prezidentovi Lee Soo Manovi a ďalším. Každý vie, komu toto ocenenie patrí, však? Patrí Cassiopei! Mal som veľa príhovorov o pocitoch po získaní ocenení, ale zakaždým, keď dostaneme cenu, stále ma striasa od pocitu vzrušenia.

Bol som požiadaný, aby som hovoril viac, ale vec, ktorú chcem povedať najviac je, že spevák musí byť na javisku, spievať, vystupovať, to je to najdôležitejšie, keď ste smutní alebo šťastní, všetko je to v poriadku, keď môžeme dýchať so všetkými na tom istom pódiu. Od dneška najbližších 10 rokov, 20 rokov, TVXQ musí byť skupinou, ktorá je vždy aktívna na scéne! A musí byť so všetkými sunbaes, hoobaes, sediacimi tu predo mnou, robiť všetko pre rozvoj K-popu! Ešte raz vám ďakujem! Budeme sa naďalej snažiť zo všetkých síl! Ďakujem.“

V prípade, že ste ešte nevideli, si môžete pozrieť záznam z tohto momentu:

Blahoželáme TVXQ a nech získajú ešte veľa ďalších cien.

Preklad ďakovnej reči z anglického originálu: TVXQ Slovakia
Kredity: Chintrans: ursulla7777777
yarajung
Pre DBSKCZ: @voldeminnie29

