[Trans] 121122 Star Exclusive Report – TVXQ!: Príbeh z pozadia koncertu


Po dlhých štyroch rokoch TVXQ konečne 17. novembra 2012 odštartovali ich TVXQ! Live World Tour ´Catch Me´ v Seoul Olympic Park Gymnastics Stadium.
A vďaka ďalšej časti Star Exclusive Report môžeme nahliadnuť do zákulisia všetkých príprav a dozvieme sa, ako sa cítili samotní Yunho a Changmin.

wl6c2c

Ahojte. Tu U-Know Yunho z TVXQ! Opäť pozdravujem týmto spôsobom. Toto je už druhá časť reportáže a prvá fotka, ktorú vám predstavím, zachytáva scénu z natáčania videa pre koncert. V jednej časti sme filmovali s deťmi a ja som bol veľmi šťastný, pretože som mohol byť s týmito rozkošnými priateľmi. Hlavne vám všetkým predstavujem tohto zlatého chlapíka, ktorého volám “môj syn“. Je to pamätný záber! Podobá sa na mňa? Mal by si vyrásť rovnako pekne ako tvoj hyung. ^^

1zn9h

Kto je táto slečna v čírych bielych šatách, čakajúca na natáčanie? Tí, čo ste prišli na koncert, ste ju už videli vo videu, však? Bolo to skvelé, pracovať s deťmi. Cítil som sa plný energie. Nevedomky sa mi na tvári objavil otcovský úsmev. Hádam, že aj táto malá kamoška si filmovanie so mnou užila, pretože sa nemohla prestať smiať. – Max Changmin

5waz3r

Ach~ Toto je fotka, keď sme pobozkali dievčatko. Všetci, čo ste prišli, viete o čom to je, však? ^^ Changmin ju prirodzene pobozkal na líce, zatiaľ čo ja blízko oka. Aj keď som plánoval urobiť to hladko s najväčším úsilím, nakoniec sa NG i tak stali! (pozn.pr. NG referuje na No Good, teda ide o nepodarené scény) Ale ťažkosti sa stanú bezvýznamnými, ak
natáčate s tak krásnym a anjelským dievčatkom. ^^ Nech si zdravá a šťastná! – U-know Yunho

257ja8m

Konečne jeden deň do koncertu. Nacvičovali sme od 16. do 17. skorého rána. Changmin a ja si utvrdzujeme kroky a choreografiu pod dohľadom Sim Jae Wona!
Napriek tomu, že všetci tvrdo pracovali, takisto sa každý snažil plne koncentrovať.
Boli sme oblečení veľmi ležérne, naozaj domácky, však? ^^ Ale presne ako ukazujú naše rozhodné výrazy, to je oveľa viac pochopiteľné než kedykoľvek predtým.
Nebuďte smutní kvôli neostrému obrázku. Záber urobil náš manažér, ktorý nechcel rušiť skúšku, preto sa snažil si nenápadne uchmatnúť fotku. ^^

2vlu2bm

Ďalšie kolo diskusie ohľadom pohybov na pódiu. Každý vyzeral veľmi vážne! Takto sme donekonečna preberali a dohadovali sa, zatiaľ čo sme si predstavovali vaše výkriky, ktoré zaplnia sedadlá. Aj keď sme cvičili na prázdnom pódiu, o malú chvíľu neskôr bude toto miesto plné kriku fanúšikov, však? ^^ Skúšali sme dokola s búšiacimi srdcami a očakávaním!

241kuhd

Konečne je tu deň D! Miesto skúšky. Všimli ste si naše odvážne výrazy? Changmin mal problémy s hrdlom, preto musel nosiť ochrannú masku. Boli sme vtedy skutočne vyčerpaní. Ale musíme ešte raz nacvičovať a utvrdiť si pohyby, atď. Pre perfektné vystúpenie sa nevyhneme ani nociam bez spánku. Hlavne štáb stojaci za nami, ktorý pracoval ešte viac než my. Preto sme na tvárach neukázali únavu. Aby sme to tým, ktorí sa kvôli nám snažili najviac ako vedeli, splatili, mali by sme uspieť na tomto koncerte!

2lke7gp

Tadá! ~ Po prvý raz odhaľujem prostredníctvom Star Exclusive Report svoju obnaženú tvár. Neukazujem moju tvár bez make-upu tak často, ale toto je pre čitateľov Star Exclusive Report! Vidím, že v deň koncertu, čo bolo sedemnásteho, som vyzeral vysilený. ^^
Teraz, aby som sa s vami mohol stretnúť, by som si mal naniesť trochu make-upu.
Musíme predviesť vynikajúce vystúpenie, ale sami sme neistí. Zapamätať si celý priebeh koncertu je povinnosť, však? Určite! A táto fotka nebola plánovaná.

22zsdc

Tiež som si pripravil fotku ešte pred úpravou! Nacvičoval som až píliš? Vyzeral som celkom unavene. Napriek tomu, som typ človeka, ktorého naplní energia v okamihu nástupu na pódium, tak žiadne strachy. V!~ Ach, vyzerá to, že zvyšky môjho jahodového mlieka a čokoláda sa objavili na scéne. Aby som zabránil únave, musel som jesť sladké. A potom, akoby som ani nebol uťahaný, naberiem novú silu~ Výbuch~!

e7z2nt

Nácvik skončil a konečne sa pripravujeme. Keďže sme zostali celú noc hore, boli sme fyzicky zmorení, ale stále som naplnený vzrušením, ako sa koncert blíži. Á! Zabudol som si dať dole sponku z vlasov. Je táto fotka považovaná tiež za trápnu? Haha. Ale viem, že vám sa to bude zdať roztomilé, tak poďme ďalej. ^^ Kvíz! Nájdite na fotke Changmina~
Publikum, vidíme sa za chvíľu. ^^

35d6p88

Po Yunhovi som na rade ja na make-up. Fotka vľavo je pred vystúpením a s pripnutým mikrofónom som ukázal znak V. Pocit nervozity sa nedá skryť, však? ^^
Pravá fotka vznikla v čase, keď sa na pódiu prehrávalo video a ja som bol v čakárni, utierajúc si pot a opravujúc make-up. Aby sme všetko časovo stíhali, spolupráca so štábom je veľmi dôležitá. Ten lesk v mojich očiach, pri plnej sile.

oi8ab4

Fotografia pred tlačovou konferenciou v druhý deň koncertu! Vždy sme nervózni, ale šťastní, keď stojíme pred reportérmi. ^^ Zdá sa, že dnes ich prišlo veľa. Očakávame, aké nám položia otázky. Dámy a páni, ospravedlňujeme sa za čakanie.
Yunho a ja predvedieme náš oslňujúci výzor, čo vy na to? Vyzeráme ako anglickí džentlmeni? Haha. Je trápne, povedať to o sebe. ^^ Čoskoro sa stretneme s najlepšími fanúšikmi.

rw46sn

Spoznáva niekto osobu vedľa mňa? Kto to je? Áno, je to Donghae zo Super Junioru. Vy, čo ste ho spoznali iba podľa očí, ste praví ELFovia! Uľavilo sa mi, vďaka príchodu nášho hosťa ešte pred koncertom. Keďže sme si blízki už z čias nášho zácviku, sme ako bratia a som vďačný za jeho prítomnosť po mojom boku. ^^ Ďakujem, že si prišiel napriek tvojej vyťaženosti, braček.

25gugso

Odfotili sme sa na pamiatku s SMTown Family! Robili sme ´We are T´, čo je slogan, ktorý sme vytvorili s našimi fanúšikmi. A teraz sme to vyskúšali s našimi juniormi. Naozaj veľmi ďakujeme Donghaemu, EXO-K a EXO-M, ktorí dnes za nami prišli! Aj s ich podporou sme boli schopní úspešne dovŕšiť koncert. Ach! A samozrejme, vy všetci viete, že povzbudenia od fanúšikov sú hnacou silou, ktorá nás ženie dopredu, aj keď to nepovieme, však? ^^ Ďakujeme a ďakujeme znovu!

2r638ux

Ach~ Naozaj som veľmi dojatý, už len keď sa na to pozerám. Túto fotku sme videli po koncerte. Fanúšikovia zorganizovali pre nás toto prekvapenie. ´Vždy pri vás´(Always Next To You) – slogan bol príliš dojímavý. My tiež budeme navždy po vašom boku. Kvôli ochrane sme trochu rozmazali tváre, ale my si zapamätáme týchto ľudí a všetkých fanúšikov, ktorí navštívili náš koncert. Ľúbime vás. (Love you babe) ~

Zdroj: news.naver
Zdieľal: sharingyoochun.net
Pre DBSKCZ preložila: @voldeminnie29

