[Trans] 121129 Star Exclusive Report – TVXQ: Část 3 – Vysnívaní Humanoids


TVXQ majú v súčasnosti plné ruky s ich svetovým turné, turné po piatich najväčších arénach v Japonsku a pritom vydávajú aj nový album “Time“.
Pred začiatkom “TVXQ! World Tour Catch Me“ vydali novú pieseň “Humanoids“, ktorá si ihneď získala pozornosť verejnosti. Videoklip mal na starosti režisér Hong Won Ki a natáčalo sa v štúdiu v Gwangju Gyeonggi-do a Ilsan.
Electronic pop “Humanoids“ zobrazil silné a mocné tanečné pohyby, dovoliac tak fanúšikom vidieť nový výzor TVXQ.

Vďaka Naver Star Exclusive Report máme teraz možnosť nahliadnuť do zákulisia natáčania MV “Humanoids“, ktoré nám predstavia samotní Yunho a Changmin.

rsvin8

Ahojte, všetci! My sme U-Know Yunho a Max Changmin z TVXQ. Fotografie, ktoré vám ukážeme tentoraz, sú z natáčania MV “Humanoids“. “Humanoids“ je podobné “Catch Me“ mocnými tanečnými krokmi. Keďže to má byť ukázané v MV, náš vzhľad musel byť tiež zjednotený ešte pred začatím filmovania.
Dôležitá je aj kontrola pohybov videokamier. Všetko musí byť riadne overené. Ako sa pozerám, zdá sa, že môj výraz je trochu stuhnutý. Zatiaľ čo Changmin je viac uvoľnený. Haha! Aj keď sú naše výrazy rozdielne, naše pohľady sú rovnaké. Obaja sme veľmi úprimní, však? ^^

osc26r

Po prvom filmovaní musíme skontrolovať scény, s ktorými nie sme spokojní. Preto je monitorovanie nevyhnutné a to aj robíme práve teraz. Changmin je rovnaký ako ja. Rovnaký perfekcionista, teda je väčší profesionál než hocikto iný. Nie som si istý, či je spokojný s tanečnými krokmi, keďže vyzeral trochu vážne. Na druhej strane, ja mám spokojný výraz, však?
A takýmto spôsobom vzniklo perfektné MV patriace TVXQ.

344bfgm

Pre skvelé video, musíme opakovane natáčať. Táto póza je zaujímavá, však? Moment, keď sa snažím udržať rovnováhu pomocou pridržania sa nôh tanečníkov! Naše oči sa stretli v rovnakej chvíli, tak som sa vtedy usmial. Na rozdiel od vážneho postoja tanečníkov, to naozaj vyzeralo ako nezbedný výraz dieťaťa. ^^ Ako sa tváril Changmin sediaci za mnou? Zrazu som na to zvedavý.

262y6ud

Kvôli opakovanému filmovaniu sme bol vyčerpaní a prežívali sme obťažné chvíle. Ale aj tak sme žartovali s tanečníkmi a snažili sme sa spríjemniť chvíle počas natáčania. Aj keď bol každý vysilený, obraz zabávania sa a bláznenia je veľmi srdečný, však? Smejúc sa, nehľadiac na to, ako moc sme unavení, to je skutočná rodina! ^^

2ntweao

Konečne odhalenie fotky vyčerpaného Yunha hyunga*! Haha, toto bolo počas prestávky. Dlhé natáčanie z nás postupne odčerpávalo energiu. Yunhov výraz vyzerá veľmi zle, však? Ja, hihúňajúc sa za ním, vyzerám naozaj darebácky, že? Aj keď obaja pôsobíme zmorene, hneď ako sa zapnú kamery, načerpáme novú silu.
(hyung – starší člen)

5vp0r5

Pozerajúc sa na túto fotku, spomenul som si na interview, ktoré sme mali medzi natáčaním a veci, ktoré sa stali počas hlavného filmovania. ^^ Na natáčaní bol zvýraznený môj vážny výraz. Začnime teda s predstavením dnešnej scény. Na druhej strane, Changmin diskutuje s režisérom a usilovne pracuje, aby zo seba dal to najlepšie. Vďaka Changminovi, ktorý je vždy vážny, by ste mali cítiť vášeň, ktorú vkladáme do príprav pre “Humanoids“. Je to tak?

2640u90

Toto je fotka, ktorá vznikla počas aktivít pre “Catch Me“. Vrátili sme sa s celkom novým albumom a chceli sme fanúšikom predviesť rôzne obrazy, tak sme sa úprimne zabrali do našich činností. V ten deň sme mali rozhovory a aj keď som bol veľmi unavený, vďaka myšlienke na prítomnosť všetkých tých ľudí som si udržiaval elán a usmieval sa.

mjmg5s

Bol deň vystúpenia s “Catch Me“ a mal som na sebe svoj mikrofón, pripravený ísť na pódium! Osobne si myslím, že to je prirodzená fotka a jedna z tých, čo sa mi páčia. Vyzerám napäto? Haha, v skutočnosti, to ´Nie som vôbec nervózny pred objavením sa na pódiu´ je lož! Stále budem cítiť trošku nervozity a to je dôležitý faktor pre to najlepšie vystúpenie.

2vjbser

Tadá! ~ Ak by som mal opísať túto fotku, začal by som s tým, ako som úplne ponorený vo vlastnom svete počas cvičenia na gitare. Aj keď moje hranie na gitaru stále nie je príliš dostačujúce, trénoval som skutočne tvrdo. Ak by som v budúcnosti mal šancu, nechal by som každého si ma vypočuť. Napriek tomu, že to je stále trápna schopnosť! Avšak, aby sme predviedli fanúšikom naše nové stránky, TVXQ urobí, čo bude v našich silách a prosím, nezabudnite!

2jae1vt

Kedykoľvek fotíme kvôli plagátom, teším sa, akým štýlom sa transformujem tentoraz. Vyzerám veľmi šťastne, však? Čo si myslíte o mojej zmene? Cítil som sa trochu zvláštne, vzhľadom na tak nostalgické oblečenie a účes, keďže to bolo po prvýkrát. Ale aj sa mi veľmi pozdáva môj výstredný výzor!

21omzix

Špeciálne odhaľujem svoj roztomilý výraz. Páči sa to každému? ^^ Teraz sme už pripravení na aktivity s “Humanoids“. Prosím, očakávajte naše vystúpenia a budeme usilovne pracovať, aby sme vám predviedli úprimné činnosti. Preto vás prosíme o podporu a lásku!

Kredity: news.naver
Zdroj: sharingyoochun.net
Pre DBSKCZ preložila: @voldeminnie29

