[Trans] 130202 – “THE JYJ” 1000 DAYS MAGAZINE – Yoochun: O rodině, fanoušcích plavání a pití


O plavání

Můj manažer absolvoval u jednotky mariňáků a ti plavou velmi dobře. Neřekl bych, že jsem dobrý v plavání, spíš mám rád vodu. V hotelu není moc co dělat, většinou poslouchám hudbu, píšu nebo spím. Během nedávného turné jsem si oblíbil plavání, protože každý hotel má plavecký bazén. Nejdřív jsem si osvojil motýlka a taky jsem se soustředil na plavání pozadu a Freestyle. Užíval jsem si to a stres postupně zmizel.

6917dbd2jw1e1ezizfj8lj

O rodině

Chtěl bych se oženit, až mi bude 35. Na věkovém rozdílu mi nezáleží, ale bylo by divné, pokud by byla o hodně starší nebo o hodně mladší. Bylo by fajn, kdybychom spolu vypadali dobře, že k sobě patříme a každého by to těšilo. Potom, co můj otec zemřel, moje matka se bojí, že odejde z tohoto světa dříve, než mě uvidí žít normální šťastný život normálního člověka. Chtěl bych jí rychle ukázat, že žiju šťastný život.

Rodina, kterou Yoochun popisuje, není nic neobvyklého. “Cestou domů z práce zastavit a koupit krabici pomerančů, vrátit se z práce, kde na mě čeká žena, chodit během volných dnů jíst s rodinou, užívat si tenhle typ běžného života, jak krásné by to bylo!”

6917dbd2jw1e1ewloy9w1j

Yoochun mluvil o své budoucí rodině s radostným pohledem v tváři. Chce mít holčičku, ale ukáže jí i na druhou stranu striktního otce. Řekl: “Povolím své dceři chodit na rande, ale budu poblíž. Budu je sledovat jestli nejdou do hotelu. (směje se) Sexuální výchovu nechám na své ženě.” Až tak povídal o své budoucí snaše nebo zeťovi.

6917dbd2jw1e1exyd90jyj

O pití

Park Yoochun rád chodí pít a povídat si s přáteli kolem něj. Kromě členů skupiny jsou jeho “přátelé na povídání” jejich manažeři většinu času.

“Normálně nevyjadřuju všechny vnitřní pocity, ale když mi není dobře (jsem frustrovaný), jdu pít a řeknu manažerovy věci, které nemůžu říct rodině. Je mladší než já, ale brečeli jsme spolu už několikrát a je to kamarád, na kterého se mohu spolehnout.”

Také se přátelí s hercem Lee Tae Sungem, který s ním hrál dříve v “Rooftop Prince”. “Je velmi talentovaný a milý sunbae (senior), který je zároveň přítelem. V porovnání s ostatními, je hezkým sunbae, který ví jak rozveselit ostatní.” Yoochun tak popsal Lee Tae Sunga.

I když je Yoochun velmi dobře známý pro svoji lásku k pití a hodně vydrží, jeho vlastní filozofií je “Nikdy nepij do opilosti.” Protože nesnáší pocit točícího se stropu, když jde spát a je opilý. Proto se snaží tolik nepít. Odhalil také, že nikdy neobjímal záchodovou mísu ve spánku. Není, co skrývat nebo přehánět, je to 27 letý Park Yoochun.

g6y9y

O fanoušcích

Srdce, které mají pro mě mí fanouškové, samozřejmě jej znám a vždycky jsem velmi vděčný. Ale někdy bych si přál trošku větší srdce, se kterým zváží více okolností. Fanoušci jsou důvodem mých aktivit. Vím, kolik lásky jsem dostal, že i kdybych pracoval tvrdě, není možné tu lásku oplatit. Když myslím na své fanoušky, jsem dojatý a velmi potěšený.

Park Yoochun mluvil o svých plánech pro budoucí fanmeetingy. “Pokud to půjde, bylo by hezké vyjet si s fanoušky na výlet vlakem. Chtěl bych cestovat s fanoušky do vesmíru. Budou fanoušci i na měsíci? Bylo by dobré, kdyby ano,” odhalil svoji nekonvenční představu a přání.

Zdroj: @暖日呀呀 (weibo)
Eng. Trans: Vienna+melodysky@ParkYoochunSingaporeFanclub
Sdíleli: ParkYoochun SGFC + 6002sky
CZ Trans: @Naiseen

