[Trans] 130204 – “THE JYJ” 1000 DAYS MAGAZINE – Jaejoong jako herec, režisér a kuchař


O Dr. Jinovi

I přestože se vyskytlo mnoho problémů a přítěží, Kim Jaejoong je zvládl všechny překonat díky svým schopnostem a svému úsilí. Po skončení drama obdržel čestná uznání jako ‚Znovuobjevení Kima Jaejoonga‘ nebo ‚Herec, který excelentně ztvárňuje prokletou postavu Kima Kyungtaka‘.

„Když drama začínalo, také jsem měl ten stejný strach.  Poté, co drama skončilo, věděl jsem, že charakter Kyungtaka mi dal mnoho věcí. Občas si znova pouštím poslední epizodu Dr. Jina a stále propadám Kyungtakovi, jehož slzy v té scéně prázdně proudily. Snažil se co nejvíce ochránit lidi okolo něj. Myslím, že tohle máme společné. To je důvod, proč ho mám vážně rád.“

Untitled-1

O režírování gala od Son Yeonjae

Jinak než koncert musel Kim Jaejoong připravit jeviště pro gala show. Řekl: „Mohlo to být pro ni těžké, protože to nebylo něco, co by normálně dělala. Tanec a gymnastika jsou naprosto odlišné. Bylo to poprvé, co jsem byl tak vážný, když jsem někoho něco učil.“

Tahle gala show byla také šance pro Jaejoonga být blíže Son Yonjae. „Když jsem režíroval tu show, oslovovala mě ‚pane režisére‘, ale teď mi říká ‚oppa‘. Sledoval jsem Infinite Challenge, kde Sonjae účinkovala, jasně rozlišovala ‚oppa‘ a ‚ahjusshi‘. Já jsem byl bez zaváhání ‚oppa‘. (smích)“

S3n7C

O vaření

Kim Jaejoong, který se velmi zajímá o vaření, zvolil haejangguk (všechny druhy polévek podávané v korejské kuchyni k léčení kocoviny) jako menu, které uvaří s plnou sebedůvěrou. Je to polévka z olihní a s ředkvičkami. „Ve skutečnosti musíte jen koupit ingredience a uvařit to. Přidejte ředkvičky, petržel a groundsel. Potom navrch položte plátky nakrájené olihně a uvařte to. Jsem také dobrý ve vaření polévky s plody moře a gochujang pastou (pasta z červených papriček). Pokud budu mít šanci v budoucnosti, chtěl bych také podnikat v restauraci.”

k5wHG

Synergický efekt od různých osobností

Kim Jaejoong složil In Heaven, aby oživil odlišné povahy členů tak, jak jsou. Nicméně, Kim Junsu a Park Yoochun byli ohromeni tím, jak „Jaejoongieho písnička je tak těžká na zpěv. “ Nemohli stát klidně a dokonce byli nabručení.

„Protože Jaejoongie skládá písničky doma, nahrál pomocnou písničku se slabým hlasem, takže mu možná nedošlo, že tónina je tak vysoká. Vraždilo nás to. Protože byla tónina tak vysoká, s Junsu jsme si řekli, že to trochu snížíme. Ale on nám řekl: ‚Yoochune! Junsu! Vy to zvládnete!‘ Po těchto slovech jsme poslušně dokončili nahrávání. Tohle je naše týmová práce.“ řekli Park Yoochun a Kim Junsu.

„Je to písnička, kterou dokážeme úplně vstřebat. Musí to být píseň, kterou si může užít široká veřejnost. Když s ní vystupujeme na koncertě, musí z ní publiku naskočit husí kůže. Jestliže síla TVXQ byla perfektní harmonie, myslím, že JYJ by si měli udržet tuhle identitu. Pokud si Yoochunie a Junsu stěžují, že ‚Jaejoongova písnička je tak vysoká’, zanaříkám si. Junsu řekl: ‚Mé hrdlo nebylo chraptivé, i když jsem zpíval tucetkrát v muzikálech. Ale můj hlas se zlomil pokaždé, co jsem zpíval Jaejoongovu písničku.‘ Ha ha ha! Když jim složím kompliment a řeknu ‚Tohle bez problémů zvládnete!‚ předtím, než vejdeme do nahrávacího studia, budou přesvědčení.” (Kim Jaejoong)

i4pPm

Yoochun a Junsu o Jaejoongovi

„Srdečná a lidská osoba.“ (Park Yoochun)

„Perfekcionista v práci, ale číslo jedna ve starání se o lidi okolo něj.“ (Kim Junsu)

Tohle je co o Kim Jaejoongovi řekli Park Yoochun a Kim Junsu, jeho členové, kteří ho hluboce znají. Díky slovům těch dvou jsem záviděl Jaejoongovu širokou škálu mezilidských vztahů.

Kim Junsu vysvětlil: „Když jsme byli v Japonsku, v naší ložnici spal divný muž. Zeptal jsem se, kdo to je. A vyšlo z toho, že když Jaejoongie hledal izakaya (typ japonského podniku, kde k drinkům servírují i jídlo), uviděl osamělého muže žalostně popíjet před izakaya. Takže s ním pil a dokonce ho vzal k nám na noc. Bylo to ohromující, ale takové věci se Jaejoongiemu stávají často. Je velmi opatrný a je perfekcionista, když přijde na práci, ale když pije, může být kamarád úplně s každým. Je to otevřený člověk.“ Junsu také řekl, že obdivuje Kim Jaejoonga kvůli faktu, že se vždy stará o lidi kolem sebe.

„Není lehké se starat o stávající přátele, když poznáte nové. Ale on se stále zvládá starat o všechny. Občas přemýšlím, jestli nemá lidský klon, který mu pomáhá posílat lidem zprávy. Ha ha.“ (Park Yoochun)

Zdroj: THE JYJ MAGAZINE
Eng trans: Hannah@PrinceJJ
Sdíleli: jyj3.net
CZ trans: @HirokoKawauchi

