[News] 130307 – TVXQ Max Changmin neznáša dievčatá, ktoré mu nedvíhajú telefón


Max Changmin hovoril o tom, ako nemá rád dievčatá, ktoré odrazu neprijímajú jeho hovory.

56560-changmin-relationship-ending

Počas vysielania KBS2 šou Moonlight Prince 5. marca, sa osadenstvo začalo rozprávať o typoch žien, ktoré muži nemajú v láske.

Max Changmin si vybral ženy, ktoré náhle zmiznú a odmietajú reagovať na jeho telefonáty.

“Vo vzťahoch nastanú chvíle, keď sa začnete hádať, pretože ste obaja pochybili,“ povedal. “Ospravedlním sa, aby sme sa pohli ďalej, ale priateľka povie niečo v zmysle ′Nepotrebujem tvoje ospravedlnenie ′ a na pár dní sa odmlčí. Neznášam to.“

Kang Ho Dong súhlasil. “Prepadnúť sa pod zem, keď ste zamilovaný je zločin. Myslel som si, že sa zbláznim, lebo som sa s ňou nemohol porozprávať. Ženy to vedia. Vypínajú a zapínajú mobily, ale nikdy nedvihnú.“

Kim Wan Sun počúvajúc poznamenal, “To je dôvod, prečo je vo vzťahoch doťahovanie sa tak dôležité. Ak si v tom dobrý, budeš milovaný.“

Prítomní muži oponovali. “Videl som mnohé páry, ktoré sa kvôli tomu rozišli,“ a Max Changmin dodal, “Raz som sa s priateľkou rozišiel, pretože mi nevolala späť.“

Zdroj: enews24.interest.me
Preložené a zdieľané: enewsworld.mnet.com
Pre DBSKCZ preložila: @lisbet

