[News] 130308 – Max Changmin získal cenu Japonskej filmovej akadémie


Spevák obdržal cenu za Nováčika roka na 36. odovzdávaní cien Japonskej akadémie, ktoré sa uskutočnilo 8. marca.

16373348

Počas debutu na veľkom plátne s filmom Fly with the Gold, Max Changmin perfektne stvárnil jeho úlohu severokórejského špióna Momo, dokonca preukazujúc aj svoj dokonalý Osaka dialekt. 
Japonská akadémia je najvplyvnejšie filmové odovzdávanie cien v krajine s celkovo šestnástimi kategóriami. 
Changminova ďakovná reč:
„Ako prvé by som rád povedal, aká to bola pre mňa česť pracovať s režisérom Izutsu, s vynikajúcimi hercami a herečkami a úžasnými členmi štábu. Naozaj oceňujem fakt, že mi bolo dopriate prijať tak významné ocenenie.“

Mao Inoue (uvádzačka): „Bolo to po prvý raz, čo si sa objavil v japonskom filme. Vyskytlo sa niečo, s čím si mal problémy?“

CM: „Pre mňa bolo ťažké rozumieť Kansai dialektu režiséra Izutsu a preto sa mi s ním zložito komunikovalo. Nerozumel som, čo vravel. Veľakrát mi vynadal.“

Tsutomu Sekine (MC): „Bol hrozivý?“
CM: „Áno, VEĽMI hrozivý.“

Tu si môžete pozrieť krátky záznam z odovzdávania:
Changminova reč:

Otázky moderátorov:

Medzitým sa z nového albumu TVXQ, TIME, predalo v prvých dvoch dňoch viac ako 200 000 kópií.

Gratulujeme Changminovi a želáme mu mnoho ďalších úspechov.

Zdroj: enewsworld.mnet.com & TVXQ Slovakia
Do angličtiny preložil: .@la_dolce_vita_8
Pre DBSKCZ preložila: @voldeminnie29

