[Trans] 130316 – Tohoshinki interview pre magazín Josei Seven


toho

CHANGMIN

O: Čo by si rád robil počas svojho voľného času?
CM: Mám rád horolezectvo. Rád chodím sám. Skôr než s priateľmi. Rád by som zliezol hory kedykoľvek sa na to naskytne čas.

tumblr_mjnr41APmv1qav8v0o1_500

O: Tvoje tajné želanie pre Five dome tour?
CM: Pódium bude väčšie než minulý rok. Myslím, že nám to umožní predviesť oslnivejšie, neskutočnejšie a mocnejšie vystúpenie. Ale aj keď je väčšie, z pohľadu divákov zrejme budeme vyzerať ako “Q-tip“ (vatové tyčinky). Aby sme tomu predišli, radi by sme postavili pódium tak, aby nás ľudia z rôznych smerov a uhlov mohli tiež dobre vidieť.

tumblr_mjnr5sem9d1qav8v0o1_500

O: Čo si myslíte o najnovšom albume TIME?
CM: Snažili sme sa albumom ukázať naše rôznorodé charakteristiky, náš vývin. Ako vyjadrenie potešenia, láskavosti, jemnosti a srdcervúceho žiaľu. Najmä One and Only One je balada a myslím, že slová sú naozaj dobré. Bolo to prvý raz, čo som si zamiloval nejakú pieseň len na základe textu. Bez počutia melódie.

tumblr_mjnrxptsLc1qav8v0o1_500

O: Čo pijete, keď už je po všetkom?
CM: U mňa to je často čierna káva, bez cukru a mlieka. Väčšinou pijem instantnú kávu, málokedy si robievam z kávovaru.

O: Keď si prekrížite nohy, ktorá je na vrchu? Pravá alebo ľavá?
CM: Pravá.

tumblr_mjnra2zCwV1qav8v0o1_500

O: Kde ste boli a čo ste robili na narodeniny?
CM: Išiel som to trochu zapiť s priateľmi.

O: Na twitteri od Kyuhyuna zo Super Junior sme videli niekoľko vašich veselých fotiek ako oslavujete.
CM: Áh… Bol som s ním. Pôvodne sme iba my dvaja plánovali ísť na Shochu (druh japonského alkoholu), ale pripojili sa viacerí a nakoniec sme skončili šiesti.

O: Aké miesto v Kórei by ste nám odporučili?
CM: Halla-San (vrch) na ostrove Jeju. (Yunho: To je pekné miesto ^^)

tumblr_mjnryeZkO81qav8v0o1_500

YUNHO

O: Čo zvyknete piť, keď máte čas?
YH: Ja som na jemné chute, hlavne jahody. Nepijem veľa kávy. Mal som kávovar, ale daroval som ho mame, pretože sa nevyužíval.

O: Čo ste robili na narodeniny a kde?
YH: Prišiel ku mne otec a veľa sme sa rozprávali. Uvaril mi dusené hovädzie rebierka a polievku z morských rias (pozn.pr.: ide o tradičnú narodeninovú polievku). Bol som prekvapený, ako dobre to chutilo. (smiech)

tumblr_mjordfUg6z1r849e0o1_500

O: Čo by ste radi robili?
YH: Zaujímam sa o vonkajšie aktivity, takže som prehľadával obchody s potrebami na kempovanie. Zatiaľ som si nič nekúpil, keďže je zima, ale ak budem mať v lete šancu, rád by som si niečo kúpil.

O: Keď si prekrížite nohy, ktorá je na vrchu?
YH: Žeby ľavá?

744321252

O: A čo hovoríte na nový TIME album?
YH: Boli časy, keď sme nahrávali tri piesne za dva dni a na tie sme sa sústredili. In Our Time je pieseň, ktorú by som rád spieval spolu s fanúšikmi. Som zvedavý, ako budeme tento rok pomocou nej s fanúšikmi komunikovať.

O: Prosím, prezraďte nám, aké sú vaše tajné želania pre Five Dome Tour?
YH: Počas live koncertov nie je dôležité len ukázať úžasné vystúpenie, ale aj zdieľať zábavu a čas s fanúšikmi. Rád by som to tentoraz zdôraznil. Nový vtip? Neviem ešte, čo bude. (smiech)

744540520

O: Ako vyzerá publikum z pódia?
YH: Je ťažké snažiť sa o očný kontakt s každým jedným fanúšikom, ale vždy cítim tak veľa energie. Viem ihneď povedať, kedy sú potešení alebo ohromení. Cítime sa dobre, keď to môžeme zaregistrovať počas spevu.

744321144

*Z pohľadu štábu*

Prekvapilo ma vidieť Yunha počas prezliekania. Jeho vrchná časť tela mala tvar obráteného tojuholníka, presne ako nejaký profesionálny atlét! Ak by som ho mala k niekomu prirovnať, možno by to bol Kohei (24, zlatý medailista v gymnastike)? Jeho mužné telo s tak priateľským úsmevom je zázrak… Cítila som priateľstvo, akoby som opäť natrafila na kamaráta z detstva. (editor Y)

Počul som, že v čakárni je veľa ´Umaibo´, tak som tam dal aj naše magazíny. Mal som závraty z toho rozdielu medzi Yunhom jediacim chutne Umaibo s plnými lícami pred a po rozhovore a Yunhovou charizmou počas fotenia. Keď sa ho pýtali, ktorá chuť je jeho obľúbená, s nevinným úsmevom povedal ´fialová…chuť rybacích vajíčok(Umaibo!)´. Hádam, že ženy sú tým vyvedené z rovnováhy. (žurnalista T)

Môj dojem na nich bol chladný, pretože fotky, ktoré som predtým videl, boli všetky tak odmerané. Avšak počas fotenia odhalil (Yunho) nevinné úsmevy a atraktívne pózy. Keď som niečo povedal, úprimne sa spýtal “Dali by ste mi, prosím, vedieť bližšie?“. Je to milý chlap.
(kameraman Nomura Seichi)

Zdroj+foto: dbsknights.net
Kredity: la_dolce_vita_8 + holatvxq
Pre DBSKCZ preložila: @voldeminnie29

