[News] 130318 – JYJ Jaejoong sa zamýšľa nad desiatym výročím svojho debutu


Člen skupiny JYJ Jaejoong uvažoval o desiatom výročí, ktoré uplynulo od jeho debutu.

2013031901001179800097941 (1)

Jaejoong sa 16. marca zúčastnil tlačovky venovanej Ázijskému turné 2013: Your, My and Mine v šanghajskom hoteli Marriott v Číne. 

Debutoval ako člen skupiny TVXQ a od ich prvého albumu Hug prešlo už desať rokov.

Keď sa ho opýtali aké má pocity ohľadne svojich aktivít za posledných desať rokov, Jaejoong, ktorý dosiaľ preukázal schopnosti ako spevák a herec, odpovedal: „ Nepripadá mi to tak dlho. Ak mi niekto povie, že od môjho debutu ubehlo desať rokov, pomyslím si v duchu, prešla už taká doba, a potom na to rýchlo zabudnem. Necítim sa, akoby utieklo už desať rokov.“

„Čas je najhorší nepriateľ. V srdci som stále čerstvým dvadsiatnikom. Je ešte toľko vecí, ktoré treba urobiť a zrealizovať, ale ako čas beží ide to čoraz ťažšie,“ dodal.

Zvažujúc najšťastnejšie a najťažšie chvíle od svojho debutu, Jaejoong povedal: „Zažili sme veľa šťastných momentov, ale prvá vec na ktorú si spomínam je, kedy som si uvedomil akí vzácni sú pre mňa členovia JYJ. V rokoch 2011 a 2012 sa chalani sústredili na ich individuálne aktivity a nemali sme na seba toľko času. Dokonca som bol v rozpakoch, keď sme sa po dlhej dobe stretli. Ale obdobie počas ktorého sme boli od seba, posilnilo puto medzi nami. V rovnaký čas sme všetci pocítili, žeby sme mali byť spolu. Yoochun nezvykol dvíhať telefón a Junsu mi zas nezavolal ako prvý. No teraz sa snažíme udržať navzájom kontakt.“ 

„Najťažší okamih nastal, keď som zabudol, čo pre mňa členovia znamenajú. Potom čo Junsu ukončil svetové turné a vrátil sa späť do Kórei, prezradil mi, že sa cítil veľmi osamelý. Som na tom rovnako, keď mám sólovú koncertnú šnúru.“

Medzitým bude Jaejoong pokračovať vo svojom turné po Ázii. 

Zdroj: dbsknights.net
Kredity: Asiatoday via Nate
Pre DBSKCZ preložila: @lisbet

