[Interview] 130520 Jung Yunho pre High Cut magazín


slider_87d8749c3977c7a99d2e156be07fd0bc

Story

Yunho sa ukázal na natáčaní napoludnie. „Mám radšej chuť džúsu než kávu.“ Začal sa rozhovor o japonskom celoštátnom turné TVXQ, zatiaľ čo Yunho popíjal slamkou hroznový džús. Táto osoba sa vracia domov v tom najlepšom stave, nosiac šál a šatku, hoci je koncept trochu zložitý, preukázal pri fotení rôzne pózy a výrazy a horlivo prisľúbil: „Poďme jesť! Poďme to všetko zjesť, nech nám je dobre!“ Yunho dorazil s objednaným jedlom a po jednom si zavolal štáb, všetko šetrne rozdeliac.
Uprostred fotenia, pokiaľ sa menilo osvetlenie, si sadol na pohovku a začal byť ospalý. Jeho myseľ sa zahmlievala, ale spamätal sa a postavil sa na nohy, dokončiť poslednú časť. Aj keď to nebolo vidieť, bol extrémne unavený. Dokonca niektoré fotografie zachytili jeho viečka zatvorené. Keď to zbadal, cítil sa zahanbený a zamrmral: „Ah, nevedel som, že zaspávam.“ Ale nakoniec, toto je muž, ktorý sa nezabudol usmievať ani keď sa pošmykol a dopadol na zadok počas nastupovania do žltého člna pre zimné vydanie HIGH CUT 3 roky dozadu, ktoré sa fotilo v Han River Park v daždi.
Môžete sa tešiť na sériu fotografií naplnenú šarmom tohto muža, ktorý prinútil svoje ospalé oči ostať otvorené až do úplného konca.

1: Jung Yunho sa v priebehu sekundy premenil z láskavého muža na charizmatického, kryjúc si tvár so šatkou pre obal magazínu.

2: Bolo pôsobivé, ako otvorene rozprával a dobre vychádzal so zamestnancami.

3: „Vlastne, nie som ten typ, čo si užíva takéto natáčanie. Napriek tomu by som sa mal čo najviac snažiť aspoň počas fotenia.“ Yunho bol veselý, úprimne rozprávajúc o svojich myšlienkach pomedzi jednotlivé fotenia.

4: Zblížili sme sa s láskavým a nevinným mužom Jung Yunhom, plným charizmy na pódiu.113
Pravé farby Yunha

Nedokážete zastaviť ozajstné farby tohto muža, Jung Yunha, ani keď ho spútate, alebo použijete masku, aby ste ho skryli.

Reportérka Lee Hee Seung, fotograf Mok Jung Wook, vlasy a makeup Kim Hwan, asistent Han Ji Hye

Louis Vuitton

img003-1

 

 INTERVIEW
Ak sa na to pozriete z jedného hľadiska, je to priamočiare. Ak z druhého, môže to byť trochu nudné. Sú pre to dva prípady. Existujú takéto otázky, ktorým sa vyhnete, alebo použijete hlavu. On nepotreboval ani jedno, čo iba dokázalo jeho skutočne vľúdnu povahu. Snažil sa otvoriť svoje srdce a rozprávať. Niekedy mal drsnejší výraz a povedal “Nie som si istý, o čom rozprávate“. Ale jedna vec bola jasná. Takmer vo všetkom bol úprimný.

210

 

O: Už je to nejaký čas. Čo si robil po dokončení seriálu “Yawang“?
Yunho: Iba som tri dni odpočíval. Dobil som energiu na ostrove Jeju a pripravil sa na japonské turné. Ale po hraní, vrátenie sa na moje pôvodné miesto (byť spevákom) prinieslo so sebou trochu ľútosti. Zúčastnil som sa afterparty pre “Yawang“, ale sunbaes (starší herci) boli stále pre mňa ako otcovia a tety. Sústredenie sa na seriál, čas na prípravu bol trochu kratší, než som predpokladal, preto som musel pracovať tvrdšie ako zvyčajne, keďže nás čakalo aj japonské a svetové turné.

O: Aj napriek všetkým možným sťažnostiam, seriál skončil s vyšším hodnotením než v prvej polovici.
Yunho: To sa skutočne stalo, ak sa na to pozriete takto. Seriál bol pre mňa obrovskou skúsenosťou a viac než to, spoznal som skvelých ľudí. Kwon Sang Woo hyung na mňa dával pozor ako skutočný brat a Kim Sung Ryung nuna robila všetko, čo by spravila aj naozajstná matka. Stále nemôžem zabudnúť na ten pocit. Myslím, že som mal šťastie natáčať tento seriál. Najprv ma každý iba sledoval, ale ako sme sa rýchlo bližšie spoznali, veľa ma naučili.

133

 

O: Zdá sa, že ti ako najmladšiemu na scéne preukázali veľa lásky.
Yunho: Mám skúsenosti v hudobnom priemysle, ale v seriáloch…Toto je iba môj druhý, takže som bol naozaj rád, že mám možnosť hrať s tak skúsenými hercami. Sang Woo hyung, Soo Ae nuna a Sung Ryung nuna, všetci majú radi TVXQ piesne a zahrnuli ma chválou a radami. Okrem toho, v druhej polovici natáčania, Lee Duk Hwa a Cha Hwa Yeon pozorne sledovali moje hranie. Slová Lee Duk Hwa mám vryté do pamäti: „Nabudúce rasti (ako herec) ešte viac s lepším projektom. Teším sa na tvoje hranie v budúcnosti.“ Veľa sa hovorilo o všetkom možnom vzhľadom na seriál, ale tímová práca bola skutočne veľmi dobrá.

32

 

O: Kwon Sang Woo a Kim Sung Ryung ťa v ich rozhovoroch veľmi vychválili. Videl si to?
Yunho: V skutočnosti, po dokončení seriálu som neplánoval robiť interview, pretože tu je veľa seniorov a nezdalo sa mi správne povedať to alebo tamto. Napriek tomu, bol som za tie dobré veci, ktoré o mne povedali, skutočne vďačný. Taktiež, ako muž, spoliehal som sa, a najpohodlnejšie mi bolo, so Sang Woo hyungom. Osobne je to naozaj úžasný človek. Je to úprimný a skvelý muž, ktorý sa stará o ľudí okolo neho.

img005-1

 

O: Bolo to druhý raz, čo si hral. Aký bol rozdiel v porovnaní s tvojím prvým projektom, “Heading to the Ground“?
Yunho: Stále mi chýbajú skúsenosti, ale stal som sa trochu viac vážnym. Tiež som si uvedomil niektoré veci, ktoré mi predtým ušli. Prostredníctvom herectva som sa naučil o novom svete, ktorý mi bol dovtedy neznámy, veci, ktoré som o sebe nevedel a moje myslenie sa dosť zmenilo. S tým na pamäti, bola úloha Baek Do Hoona v Yawang tým pravým darom, v ten pravý čas a pasovala mi perfektne. Bol podobný môjmu skutočnému ja, ktoré verí v niekoho až do úplného konca a prinútil ma uvedomiť si zabudnutý zmysel pre spravodlivosť a dôležitosť rodiny. Samozrejme, počas natáčania boli aj frustrujúce veci. (smiech)

51

 

O: Môžeme teraz prejsť na život speváka U-know Yunha? Ubehlo 10 rokov od debutu TVXQ. Je počas aktivít nejaká chvíľa, keď sa cítiš najšťastnejší?
Yunho: Vždy som najšťastnejší na pódiu. Keď som ako jeden s publikom, naradostený a spokojný. Počas našej činnosti sa za posledných 10 rokov stalo veľa vecí. Ako človek a ako líder skupiny som musel toho mnoho vydržať, ale keď stojím na pódiu, môžem uvoľniť ten stres. Normálne si nechávam slová pre seba, ale na pódiu poviem všetko, čo chcem povedať. Dieťa(myslí seba), ktoré zvyčajne neplače, sa rozplače na pódiu. Na pódiu som to rozhodne ja.

O: Je dobré, že si sa stal spevákom, keďže si najúprimnejší na pódiu.
Yunho: Vďaka seriálu som si uvedomil veci o sebe, ktoré som predtým nevedel a na pódiu môžem určite vidieť, aký som, takže si myslím, že rovnováha je veľmi dobrá. Taktiež, po hraní, zdokonalil som sa vo vyjadrovaní. Stále mi chýbajú niektoré veci, ale dokážem lepšie zdôrazniť a preniesť určitý význam niečoho.

62

 

O: Keď vstúpiš do čakárni v budovách hudobných staníc, si ten “úžasný senior“. Vychádzaš s juniormi?
Yunho: Niekto povedal, “V idol systéme nie si ešte predkom idolov, ale zatiaľ nie si ani starým otcom“ (smiech). Vlastne, keď sa stanete seniorom, prináša to trochu osamelosti. Juniori berú seniorov ako ťažko dosiahnuteľných a seniori sa snažia nestarať do juniorov. Aby sme to zmenili, zakaždým keď vydáme nový album, ideme do čakární a osobne im venujeme CD-čká. Keď juniorom povieme, “Prosím, postarajte sa o nás.“, myslíme tým ´skúsme to spoločne´ a ´zblížme sa´.

7-1

 

O: Ktorí juniori si ťa najviac získali?
Yunho: Neviem si vybrať niekoho konkrétneho. Dnes majú všetci dobré schopnosti a bleskovo sa učia. Jediná vec, o ktorej by sa mali obávať, je rýchlo si nájsť vlastnú farbu.
Počet ľudí v hudobnom priemysle rozhodne vzrástol a konkurencia je zúrivejšia. Schopnosti sa budú vždy zlepšovať, ale ak sa nebudete neustále snažiť prísť s vlastnou osobitosťou a farbou, bude to ťažké na hľadanie a môžu vás ľahko odstrániť. Okrem toho, musíte byť ochotný akceptovať slová a osobnosť ostatných.

O: Väčšina tvojich priateľov si našla prácu a oženili/vydali sa. Ak by si práve viedol normálny život, čo by si robil?
Yunho: Pôvodne som sa chcel stať žalobcom. Možno by som teraz poctivo študoval alebo by som sa pustil do súdnických skúšok či sa oženil. Moja rodina žije naozaj v súlade, preto som kedysi dúfal, že sa ožením v rovnakom veku ako moji rodičia (27), ale teraz som tento vek už prešvihol (smiech). Ale späť do reality. Myslím, že nie je správny čas na sobáš, každý by sa mal oženiť/vydať, keď je na to dostatočne pripravený a dokáže za niekoho prevziať zodpovednosť.

82

 

O: Vaša (TVXQ) popularita v zahraničí je blízko tomu, čo doslova nazývate ´Bohovia východu´. V Sappore kvôli koncertu pridali extra vlaky, budete ako prví zahraniční speváci vystupovať v Nissan Stadium. Čo myslíš sú faktory pre vašu slávu?
Yunho: Naozaj nie je ľahké mať koncert v Nissan Stadium. Myslím, že v hociktorej krajine v zahraničí, naša popularita je solídna, pretože krok za krokom sa učíme o lokálnej kultúre. Len v zahraničí pôsobíme už 8 rokov. Keď sme mali prvé live turné v Sappore, vystupovali sme pred 400 ľuďmi. Po 8 rokoch, 100-krát to vynásobte, prišlo 40 000 ľudí. Bol som neskutočne vďačný. Je mi ľúto fanúšikov v zahraničí, keď tam vystupujeme iba krátko. Ak by bol čas a príležitosť, bolo by dobré ostať na jednom mieste dlhšiu dobu.

O: Musíte byť veľmi spokojní, keď vidíte zahraničných fanúšikov povzbudzovať v kórejčine.
Yunho: Predtým to bolo iné. Dnes, vďaka sledovaniu cez Youtube, myslím, že kórejčina je základ a učia sa veľa o samotnej kórejskej kultúre. Je to uspokojujúce a tiež dobré, ale umm…Chcem, aby to poskytovalo len dobré veci, ale zdá sa, že sa niekedy dokonca aj zlé stránky rozšíria (smiech).

102

 

O: Blížite sa k 10 rokom, vyzerá to, že by ste mohli mať do budúcnosti ešte väčšie plány.
Yunho: Už keď som bol mladý, premýšľal som, “Chcem dať nádej tým, ktorí túžia byť ako my.“Preto, aj keď neviem, či to je možné, by som rád vytvoril školu ako bola v “Dream High“ a tiež by som chcel viesť dobrovoľnícku organizáciu. So skvelou hudbou a tancom, ktoré môžem robiť, je mojím snom pomôcť niekomu. I keď aj teraz anonymne pomáham (mykne plecom), ale keď budem mať dosť vedomostí, chcem rozvinúť moje plány.

O: A nakoniec, je tu niečo, čo by si rád povedal?
Yunho: Som fanúšikom vďačný, že milujú TVXQ týchto 10 rokov. Vďaka nim sme prišli tak ďaleko. Spoločne sme vytvorili TVXQ. Ďakujem, že ste potichu kráčali po našom boku. Som veľmi vďačný tým, ktorí v nás verili.

114

O: Je nejaké nedorozumenie alebo predsudok o Jung Yunhovi, ktorý chceš uviesť na pravú mieru?
Yunho: Je celkom dosť ľudí, ktorí ma považujú za chladného či strašidelného, keď ma stretnú po prvý raz. V minulom HIGH CUT interview SNSD Seohyun povedala, že vyzerám ako dekan. V skutočnosti som neškodný a milý. Som len dospelé dieťa. A ešte jedna vec. Aj keď boli vďaka programu “Running Man“ odhalené moje hrozné kresliace schopnosti, chcem povedať, že to rozhodne neznamená, že nemám žiaden zmysel pre kreslenie, naozaj! Len som chcel zlepšiť atmosféru.

O: Yunhov zoznam prianí.
Yunho: Ak získam dom, v ktorom budem už navždy bývať, chcem si ho pekne zariadiť. Pretože mám svoj vlastný štýl. Samozrejme, že maľby budem musieť prenechať niekomu inému(smiech). Podelím sa s expertom o svoje myšlienky a priamo sa zúčastním na dekorácii.

123

 

 

Zdroj: tvfxqfever.com, soompi.com
Pre DBSKCZ preložila: @voldeminnie29

