[Trans] 130520 TVXQ na tlačovej konferencii pred koncertom v Malajzii


Kpop legendy, TVXQ, konečne navštívili svojich fanúšikov z Malajzie po poslednom stretnutí v roku 2006.

Duo dorazilo do Malajzie 17. mája kvôli ich TVXQ! LIVE TOUR CATCH ME IN MALAYSIA. Privítalo ich viac ako sto fanúšikov, nedočkavo čakajúcich na ich príchod.

slider_d6e769335feaaa83d0bdbc5591ed2a3b

Ďalší deň sa konala tlačová konferencia v Saujana hotely, približne dve hodiny pred začiatkom koncertu. Cez sto zástupcov médií z celého sveta sa zúčastnilo tejto konferencie.

Počas tlačovky duo pozdravilo všetkých v kórejčine, ako aj v malajčine.
„Už je to dlho, všetci na nás čakali a my na to čakáme tiež,“ povedal Yunho. Ospravedlnili sa fanúšikom, že na nich museli čakať 6 rokov a dúfajú vo vytvorenie si pekných spomienok vďaka koncertu. 

MC: Ako trávite voľný čas?
Yunho: Momentálne prebieha naše turné, takže nemám príliš veľa času pre seba, ale ak by som mal, milujem bowling. A hlavne teraz, keď je tu leto, by som rád skúsil nejaké vodné športy, najmä potápanie.

ccd72059b12daed01237791103978886

MC: Changmin, aký máš pocit, odvtedy, čo si začal účinkovať vo variety show?
Changmin: Je to 10 rokov a stretol som dobrých a zábavných ľudí, takže by som rád ďalej šíril šťastie každému prostredníctvom variety show.
MC: Som si istý, že to všetci milujú.
Yunho: Je to naozaj zábavné.
Changmin: Ďakujem…

9e43147881db725a994ff04bd0958663

MC: Yunho, tvoj štýl obliekania a výzor na letisku vždy vzbudí mnoho pozornosti. Zakaždým nasleduješ najnovšie trendy? A čo preferuješ na nosenie v obyčajný deň?
Yunho: Vlastne, ja si nemyslím, že by som viedol letiskovú módu. Proste to mám na sebe a ďakujem každému, kto si myslí, že to je dobré. Viac sa zaujímam o moje sandále a ak by som mal šancu, tak by som každému ukázal práve tie.

Zdroj: dbsknights.net
Pre dbskcz preložila: @voldeminnie29

