[TRANS] Japonský magazín Haru Hana a speciální interview s Park Yoochunem o seriálu Missing You


Zpěv písně „Magic Castle“ s výrazem touhy.
Slzy postavy Han Jung Woo, které rozplakaly natáčecí štáb a získaly si pozornost.

„Missing You“, čisté love story o první lásce a bolestech, které dojalo diváky k slzám. V tomto dramatu hraje Yoochun detektiva Han Jung Woo, který čeká 14 let na svoji první lásku.

9051552816_fd6ce5f1d9_o

9051552960_121d620bcd_o

Otázka: Co vás vedlo k tomu, že jste si „Missing You“ vybral?

Yoochun: Loni v létě jsem dostal něco jako rozvrh scénáře. V tu dobu jsem byl se členy JYJ v Americe a pracovali jsme na albu. Postavy se mi tak líbily, že mi srdce rychle tlouklo celou noc. Kang Hyung Joonova psychopatická postava mě tak okouzlila, že jsem si ji chtěl zahrát, ale taky se mi líbila postava Han Jung Woo, který statečně chrání ty, které miluje a opatruje. Příběh mě pohltil, jako by to byl osud.

Otázka: Velký dojem na vás udělala scéna dramatu, kde jste zpíval „Magic Castle“

Yoochun: Ve scéně, kde jsem zpíval „Magic Castle“ poprvé, jsem neposlouchal jen melodii, ale nahlas jsem vyjadřoval pocit touhy. Takže byl text písně zpíván jako vylití čtrnáctiletého toužení, které již nebylo možné udržet. Nebylo to pouze hraní zpěvu, ale muselo to taky sednout na pocity postavy Han Jung Woo.

Otázka: Věděl jste jak mladého Jung Wooa hrál Yeo Jingu?

Yoochun: Protože je to příběh, který začal kvůli něčemu, co se stalo, když bylo hlavní postavě 15, musel jsem se podívat na to, jak byly první 4 epizody zahrané mladými herci. Cítil jsem, že musím navázat na pocity mladého Jung Wooa, abych dobře propojil mládí se současností. Cítil jsem, že diváci tak přijmou změnu lépe. Myšlenky na scénář jako celek, studium hereckého pojetí mladých protagonistů a poté analyzování postavy Jung Woo mi pomohly vplout do role.

9049322539_240f3be438_o

Otázka: Líbila se Vám některá z replik v dramatu?

Yoochun: Bylo tam hodně scén, kdy Jung Woo mluví s Soo Yeoninou matkou jako rozmazlený kluk a tím tónem jí říkal: „Miláčku, kdes byla? Hodně jsi mi chyběla.“ Ale v jedné z epizod Soo Yeonina matka ví, že je Jung Woo smutný a řekne mu poprvé: „Hodně si mi dneska chyběl.“ V ten moment, kdy jsem to slyšel, jsem ucítil smutek a myslel, že se rozpláču z nepopsatelně složitého a zároveň laskavého pocitu. Pak mi najednou vyhrkly z ničeho nic slzy.

Otázka: Na kterou scénu nezapomenete?

Yoochun: Na scénu s Soo Yeoninou matkou ve vyšetřovací místnosti, jedli jsme a plakali. Soo Yeon, na kterou čekal, ho ignoruje, je tak smutný, ale předstírá, že je v pořádku, opravdu jsem byl smutný a hodně jsem plakal.

Otázka: Slyšeli jsme, že jste se velmi spřátelil s Oh Jung Se, který hrál vašeho detektivního partnera.

Yoochun: S Jung Se hyungem (pozn. red. hyung je „přídomek“ pro přítele/kamaráda, který je starší) se mi dobře spolupracovalo. Řeknu to jednoduše: byla to srdeční záležitost (pozn. red. heart-to-heart). Protože je herecký výkon Jung Se hyunga velmi dobrý, cítil jsem, že se dobře navzájem doplňujeme. Bylo to velmi zajímavé a užíval jsem si to. Taky protože byla spíš veselá nálada na zkouškách, hodně jsme se nasmáli. Hlavně na policejní stanici, všichni herci byli muži, takže, když jsme si začali dělat legraci, bylo to nekonečné. Občas jsme vybouchli smíchy uprostřed scény a způsobili tak problémy. (směje se)
Myslím, že by byla sranda s Jung Se hyungem natočit film, kde budeme dva velcí kámoši.

Otázka: Jaký jste měl dojem z toho, že s vámi tvrdě pracovali na dramatu Yoon Eun Hye a Yoo Seung?

Yoochun: Dobře se mi s nimi oběma spolupracovalo. Nejen ve scénách venku, ale také jsme spolu točili spoustu těžkých psychologických scén, které pohlcovaly naše pocity.
EunHye-ssi (pozn. red. –ssi je přídomek používaný pro vyjádření úcty) se velmi stará o štáb a má povzbudivou osobnost.
Seung Ho  má charakter a je zajímavá osobnost. Ah, moje vlasy mají malý ocásek (viz. Fotografie níže), delší než normálně, a je docela zvláštní, že Seung Ho jej má taky, je to neuvěřitelné, máme dokonce podobnou strukturu vlasů. (směje se)
I když bylo natáčení hodně složité, atmosféra byla vždycky povzbudivá, plná smích, abychom mohli natáčet s radostí.

671f4973gw1e5jf8p0qv5j20c81sitiv

Otázka: Řekli Vám členové JYJ něco na Vaše drama?

Yoochun: Vždycky mě povzbuzovali. Když se rozhodlo, že budu v dramatu hrát, strašně je zajímalo, kdo bude hlavní herečka. Myslím, že dokonce hráli něco jako „Světový pohár o nejlepší hlavní herečku“ (hru, kde se snažili předpovědět, která herečka bude hrát hlavní ženskou roli v seriálu). Díky tomu jsem byl spíš relaxovaný než nervózní. Říkali mi taky: „Užij si to a dej do toho všechno“, aby mě podpořili. Oba dva při svých sólových aktivitách říkali štábům kolem, že „Bogoshipta (Missing You) je velmi zajímavé“, „Musíte se na to podívat“. Když jsem o tom slyšel, vždycky mě to povzbudilo a byl jsem jim strašně vděčný. Když je Junsu na koncertu a nebo Jaejoong hyung vydává své album, to je to, co mi dává hodně energie. Když získají vysoké ocenění od lidí kolem, jsou ta ocenění také mým životním nábojem.

Otázka: Jung Woo je mladý muž, který žije ze vzpomínky na svoji první lásku. Máte také lásku, na kterou nemůžete zapomenout?

Yoochun: Myslím, že všichni máme chvíle, kdy nám někdo schází, ale být jako Jung Woo, žít ze vzpomínky staré 14 let není jednoduché. Samozřejmě, že je to neobyčejná situace, protože má pocit viny a stydí se.
Já ale nejsem jako Jung Woo, i když je to láska, 14 let je dlouhá doba (moment), že ano? (směje se). Někdo, koho máte rádi, zmizí… Tomu se musí zabránit! (směje se)

Otázka: Pokud si přejete zapomenout na určitou vzpomínku, Jung Woo udělá v dramatu kouzlo rukou pro Soo Yeon. Když zažijete něco, co nemáte rád tak, že byste na to nejradši zapomněl, co uděláte?

Yoochun: Umím dobře pít, ale raději než pít, abych zapomněl, piju na změnu nálady. Hodně se snažím ukončit zlé vzpomínky na místě. Pokud se jich nezbavím, budu z toho smutný.
Taky hodně cvičím, abych se zbavil stresu. V létě si rád plavu nebo jezdím na vodním skútru, v zimě jezdím na snowboardu.
Plus, moje paměť je velmi dobrý, takže si pamatuju i věci, které by si přáli vymazat lidé kolem mě. (směje se)
Nedávno někdo udělal rukou před mým obličejem „rychle na to zapomeň“ kouzlo, ale ať už se snažil jakkoliv, stejně na tu vzpomínku nemůžu zapomenout. (směje se)

9051553246_196c8b035e_o

Scans Credit: kooyoonseul
Source:
 @暖日呀呀 (weibo) + kooyoonseul(Q1)
Translated by: Christie
Shared by: JYJ3.net
CZ Trans: @Naiseen

