[Trans] Tohoshinki “El Sol“ interview: 2.časť


Je tu pokračovanie rozhovoru s Yunhom a Changminom z Tohoshinki (TVXQ) počas ich fotenia v Madride.

slider_8ac61b85ea937dd33f22b3d9deed531e

 

Ako prebiehal rozhovor s Changminom, jeho ruka krúžila okolo rekvizity používanej na fotenie, keď sa to zastavilo na malom obrázku pláže. Usmial sa a začal hovoriť.

Changmin: V poslednom čase sa trápim. Odkedy sme sa stali duom, nátlak okolia na náš vzťah je obrovský! (smiech) Samozrejme, že náš vzťah bol vždy dobrý. Odo dňa nášho prvého stretnutia sme boli spolu v blízkom kontakte za posledných 10 rokov a vieme, čo si druhý myslí už len z jeho výrazu. Fotenie ako toto (obrázkový album) je vždy “Mali by sme spraviť aj intímnu snímku?“, “Postavte sa k sebe bližšie“. V skutočnosti, to je spôsob, akým je náš dobrý vzťah “prezentovaný“, nie je to zvláštne? Hlavne, keď nie som taký. Ale ak je takto zobrazený, fanúšikovia budú tiež šťastní, takže to je v poriadku. Nie sme v tak povrchnom vzťahu.

42925453277afc3e37cc658324a15184

Na druhej strane, zdá sa, že to všetkým ukazujeme zámerne. To nie je naše obvyklé ja. To preto, že žijeme spoločne, teda, nebolo by zvláštne, ak by sme toto všetko (intímne pózy, pozn. red.) robievali v každodennom živote? Ale napriek tomu, počas fotenia photobooku som zakúsil pocit oslobodenia pri cestovaní a na pláži som sa mohol smiať, čo mi srdce ráčilo. Náhodou som dokonca odhalil Yunhov výraz, ktorý som doteraz nepoznal. Bolo to zaujímavé.

de6a9aa52db7e108af9a40c252fdd702

 

Keď sme sa spýtali, čo to bolo za výraz, Changmin odpovedal “Scéna v sprche“a vybuchol od smiechu. Hovoriac o Yunhovi, vždy bol označený ako “vášnivý muž“. Objavila sa aj ďalšia jeho stránka v tomto zmysle?

Changmin: Zvykol som Yunhovi hovoriť: “Nebolo by lepšie, keby si z pliec zložil nejakú záťaž?“, ale viem, že to nemá zmysel (hovoriť mu to) (smiech). Naozaj bol vždy veľmi vážny. Ale takýto Yunho je a ja som to prijal. Priateľstvo sa nevytvára ako sa vám zapáči. Je to zdieľanie času a skúseností a hlbšie porozumenie. Čo sa mňa týka, moja povaha má dve strany. Sám hovorím, som netrpezlivý a hanblivý. Nebudem ľahko dôverovať druhej strane bez hlbšieho spojenia ani si nebudem pred ním/ňou vylievať srdce. Štáb mi povedal: „Trochu odmeraný spôsob váženia si vlastného času a priestoru, veľmi otravný a veľmi tvrdohlavý. Skutočne typická krvná skupina B.“ (smiech)

38876771446c46b7a3f6a18a3919678c

 

Práve teraz smerujeme s Yunhom dopredu po rovnakej ceste a máme aj rovnaké hodnoty, aj keď sú ostatné stránky kompletne rozdielne. V minulosti by som na Yunhove slová a činy stále hovoril: „Ach! Prečo to bolo takto? Nerozumiem mu.“  Ale kedy som mu začal v tomto ustupovať? (smiech) Také isté to je s Yunhom voči mne. Kedykoľvek som bol úprimný so svojou povahou, uvoľnil mi cestu. Máme takúto pekne vyváženú vzájomnú dohodu. Teda som v dobrej nálade.

Rovnaká otázka o zmenách v ich vzťahu bola položená aj Yunhovi.

Yunho: Keď nad tým teraz premýšľam, Changmin si v minulosti mohol ako najmladší toho veľa vytrpieť. Vlastne, počas nášho debutu som s Changminom komunikoval najmenej. Ako líder potrebujem zabezpečiť veľa iných vecí. Musel som byť k sebe prísnejší než dnes. V porovnaní s členmi, musím prevziať vedenie celej situácie a musím celú skupinu viesť k tvrdej práci, tak to je. Takže času, keď som bol iba s Changminom, nebolo veľa.

81c73c1208c1fc25afa48621db83547a

 

Som veselý a nadšený, zatiaľ čo Changmin je pozorný a opatrný. Kedykoľvek ho takto vidím, pomyslím si: “Je v poriadku?“ Predtým sme boli ako starší a mladší brat, potom sme sa pomaly stali kamarátmi a teraz akoby sme boli (na rovnakej úrovni) blízki priatelia. V minulosti, len čo sa mi zdal čudný, spýtal som sa: “Čo sa stalo?“ Teraz nemusím nič vravieť a rozumiem mu, “Je to Changmin, bude v poriadku“, dôverujem mu a na 100% sa na neho spolieham. Cítil som sa, akoby som získal staršieho brata. Najmä ako sme sa stali duom, často spolu vedieme rozhovory. Časti, ktorým sme predtým nerozumeli, sú teraz úplne zrozumiteľné. Porozumenie je veľmi dôležité, keďže naše osobnosti sú o 180° odlišné. Dospieť k rovnováhe medzi tak rozdielnymi povahami nie je jednoduché a nestalo sa tak iba náhodou, ale sa pomaly vytvorila vďaka času strávenému spoločne.

ae564e81f04d0f6c6e81d965fff891d7

 

A ja? Rád žartujem, ale v skutočnosti som najosamelejší. Práve kvôli osamelosti milujem byť v prítomnosti ľudí a mať ruch okolo seba. Changmin vedel o tejto mojej stránke a teraz je náš spôsob vzájomného porozumenia a dopĺňania jeden druhého naozaj vzácny. Moja predošlá pozícia bola agresívny líder. Vrhnutie sa na túto cestu s Changminom, získal som nejaký voľný čas a zbavil sa ochotne bremena. Ako sa dalo očakávať, som iba človek a je vyčerpávajúce stále tvrdo pracovať. (smiech) Zdokonaľovať sa, objektívne posudzovať a nezabudnúť dôkladne pozorovať okolie… To neznamená, že sa náš vzťah mení. Je to iba moje vypracovanie sa v muža, ktorý oplýva viac než len vášňou.

023f202b96a949049210d9662f49d864

 

 

Zdroj: sharingyoochun.net
Pre DBSKCZ preložila: @voldeminnie29

 

