[News] 130627 JYJ strávili dva dny ve studiu kreslením pro “JYJ Membership Week”


Dva členové JYJ, Park Yoochun a Kim Junsu, se začátkem 2013 JYJ Membership Week přiznali, že strávili celé dva dny kreslením něčeho vhodného k vystavení pro tuto příležitost.

30764476

Dvacátého sedmého června se JYJ zúčastnili otevírací ceremonie pro 2013 JYJ Membership Week, konané v Daichi. Kim Jaejoong se kvůli jeho sólového koncertu v Yokohamě nemohl zúčastnit.

Park Yoochun vyjádřil své vzrušení ohledně začátku druhé Membership Week události a možnosti setkání a interakce s fanoušky. „Doufám, že si odsud odnesou spoustu vzpomínek.“

„Minulý rok to byla výstava s digitálním konceptem, ale letos jsme se sami osobně  vyzvali o umění.“ prohlásil Kim Junsu. „Doufáme, že fanoušci uvidí naše umělecká díla a budou šťastní.“

Untitled 1

Junsuovy malby

Dodal, že členové vytvářením jejich výtvarné práce strávili dva dny zavření ve studiu.

„Dokonce během mých školních let jsem nikdy nedokončil výtvarný projekt. Tohle bylo poprvé, co jsem to udělal. Tvrdě jsme pracovali, takže to prosím očekávejte,“ řekl Kim Junsu. „Protože to byla má úplně první díla, byl jsem trošku ustaraný, ale po zarámování mi  přišla celkem obstojná. Jsem spokojený.“

Untitled 2Další umělecký výtvor Kima Junsua

Jedno z děl členů JYJ zvolené fanoušky bude dáno k aukci. Výtěžek půjde na charitu.

Čtyři dny, od 27. do 30. června, je 2013 JYJ Membership Week otevřen fanouškům. K vidění jsou rozmanité sály, včetně výtvarné galerie JYJ a koncertní haly.

Zdroj: Mwave Enews World, Foto: @KatHeartsJJ
CZ trans: @HirokoKawauchi

