[Trans] Tohoshinki “El Sol“ interview: 4. časť


V štvrtej časti “El Sol” Yunho a Changmin otvorene rozprávali o svojich povahách a vzťahoch. Ako vyzerá ideálna žena pre Tohoshinki (TVXQ)?

slider_7217c3314ad3c6af8750c0931588f5b1

Vo photobooku je možné vidieť, ako dospeli v mužov, a napriek tomu osobné rozhovory neustále obklopovali tie isté staré témy hier a mangy “One Piece“. Ale čo bolo najzaujímavejšie, boli dosiaľ neznáme teórie lásky, náhodne prebleskujúce naprieč ich tvárami.

Changmin: Ako muž sa chcem oženiť s milou ženou, stať sa zodpovedným a dôveryhodným otcom a manželom, na ktorého sa vždy môžu spoľahnúť. Mám taký sen, ale hádam, že je na to ešte stále príliš skoro.

dee805ab15b7e134ad272b7d51b8b641

Changmin: Najdôležitejšie v živote je mať hodnoty, podľa ktorých sa človek môže riadiť. Môžu byť odlišné od bežných úvah, ale vybudovať veci za použitia vlastných skúseností ako základu, to si chcem vážiť ako najcennejšie kritériá (riadiť sa vlastnými rozhodnutiami a myslením, pozn.red.). Pozerajúc sa na to objektívne, nastanú časy, keď nespravím tú najlepšiu voľbu, ale verím si, že to ani nikdy nebude tá 100% najhoršia. Ak to je v súlade s mojimi štandardmi, nezáleží na tom, ako nesprávna tá voľba bude, nemyslím, že to bude tá najhoršia.

f9254fceaa99eae100e6ea928e3e8d30

Changmin: Toto je zahrnuté v tej časti mňa, ktorá je extrémne tvrdohlavá. Zvyčajne o krok ustúpim a sledujem dianie. Kontrolujúc hnev, ktorý sa chce dostať na povrch, nenechajúc sa presvedčiť, všetok stres schovávam v sebe. Mať povahu, keď potláčate pocity až do bodu, že vás dusia, je niekedy skutočne vyčerpávajúce. (smiech)

d768c58e51f9362c39427e3e45fb6684

Changmin: V tomto smere, v súvislosti s dievčaťom, hádam, že som typ, ktorý sa pre ňu vzdá všetkého. Mám taký pocit, že prehrať proti nej je výhra (smiech). To mi pripomína, nedávno som sledoval ´One Piece´ a tam bola táto veta: “mal by si počúvať ženine lži, aj keď vieš, že klame“. Pomyslel som si, že by som to tiež spravil. V prvom rade by som si ale nezačal so ženou, ak by som mal pocit, že to nevyjde. A ak pôjdem von so ženou, na ktorú sa môžem celkom spoľahnúť, aj keď klame, nebudú problémy.

e4a80d37254367f0c6e487695fe85429

Changmin: V minulosti by sa mi ľahko zapáčilo nejaké dievča a nechal by som svoj milostný život zasahovať do práce. Najmä v týchto posledných pár rokoch sa moje myslenie a správanie voči ostatným zmenilo. Než sa do toho naraz vrhnúť a začať niečo nové, najprv by som všetko pokojne zvážil. Aby som povedal pravdu, páčia sa mi skutočne krásne dievčatá. Ale aj napriek tomu, najdôležitejším faktorom u objektu záujmu je stále vnútro človeka.Nenechám sa zviesť vonkajškom.

e255a8c892610d083316855db803b426

Changmin: Či sleduje okolité dianie, či má správnu etiketu, či zvláda základné nutnosti… aj keď to všetko sú prirodzené schopnosti, stále je ťažké nájsť niekoho takého. Nikdy som podobné slová nevyslovil nahlas, ale mám úžasné pozorovacie schopnosti, čo sa týka žien. Napríklad, keď uvidím 10 žien, zapamätám si o nich všetko, až do bodu, keď viem, kto čo nosil a dokážem nakresliť ich tváre. Vlastne, vždy pozorujem publikum, keď som na pódiu. Rozhodne sa pozerám oveľa viac, než si fanúšikovia myslia. (smiech)

4af22723551739ddbe08851e45f6b8ec

 

Changmin, ktorý pred nami skrýval tieto “špeciálne schopnosti“, vyhlásil: „Stretol som v Španielsku veľa krásnych žien, ale ako sa dalo očakávať, preferujem ázijské ženy.“ 

Na druhej strane, šíri sa, že deň pred návratom do Kórey, miestne dievča zakričalo “pekný chlapec“ na Yunha, keď bol spoločne so štábom na prehliadke okolia!

Yunho: Nestáva sa často, aby so mnou niekto flirtoval, takže som bol prekvapený. Ale keďže som bol v prítomnosti ostatných… teda skôr, aj tak by som sa v prvom rade nenechal zlákať flirtovaním (smiech)!

ec11429565de2a212ba109316d7f0569

 

Yunho: Aj keď hovorím toto, nie som tak neoblomný človek. Správne, môj spôsob je “činy sú viac než slová“. Nie je ľahké podľa toho žiť a môžu ma kvôli tomu považovať za “príliš vážneho“, ale moje skutočné ´ja´ je veľmi nezávislý človek. Kvôli vplyvu môjho otca som od detstva dodržiaval svoje sľuby a tvrdo pracoval na všetkom, čo som povedal. To je fakt, ale ak by som mal byť nejaký charakter z ´One Piece´, bol by som Luffy. Ibaže ako líder Tohoshinki musím uprednostniť druhú stránku. Aby som povedal pravdu, páči sa mi tento protiklad.

900eb884dee829a62ff5ca816000883e

 

Yunho: Changmin a štáb, ktorí sú mi tak blízki, rozumejú dualite mojej osobnosti. Takže, keď sa to aplikuje na vzťahy, najpodstatnejšie aspekty mňa sú slobodomyseľné, ale ak príde na ľudí, ktorých chcem chrániť, nerobím to polovičato. Ak sa stane niečo smutné, budem ju chcieť skôr objať, než iba povzbudiť. Čokoľvek si bude želať, budem sa snažiť to pre ňu splniť. Bude mojou prioritou, ale naopak, ak mám ja problémy, pravdepodobne by som odkladal oznámiť jej to, a myslím, že to môže spôsobiť nedorozumenia (smiech).

3884e373b1dd7f7ae6d91916c03c7ad5

 

Yunho: Ale muž musí takto premýšľať. Ako najstarší syn v rodine som vždy mal úlohu “lídra“ a kvôli tomu tieto veci prichádzajú prirodzene. Ale popravde, chcem, aby ma moja priateľka viedla a dávala mi rady. To ste nečakali, však? Aby som bol ešte úprimnejší, zvyčajne som veselý, ale mám aj svoju osamelú stránku. V mojej pozícii lídra musím byť navonok silný, ale nerád ostávam osamote v izbe. Cítim sa nepríjemne, keď nie je čo robiť, takže cvičím alebo pripravujem ďalší rozvrh, aby som nemal žiaden voľný čas.

e863f8bb026e3c41f0f0cccd6a708f81

Yunho: Keďže dobre poznám túto moju slabosť, želám si stať sa silnejším. Samozrejme, keďže som muž, sú chvíle, kedy musím aj viesť. Chcem, aby sme strávili čas spoločne ako dvojica, musíme si dôverovať, spoľahnúť sa na seba a kráčať spolu rovnakou cestou. Rovnocenný vzťah, kde sa navzájom rešpektujeme je najlepší. Želám si stať sa dobrým manželom.

ec9b754c47b5496cc76d78cf969fbad9

 

Yunho: Prekvapujúco, mám rád poriadok. Keď sme žili spoločne s ostatnými členmi Tohoshinki, za účelom prispôsobiť sa podmienkam, príliš som neupratoval. Ale keď idem s priateľmi na výlet, udržujem si izbu v takej čistote, že to každého šokuje (smiech). Po svadbe budem pomáhať s domácnosťou. Ak ma požiada, urobím to. Umývanie riadu a tak. Ale na výmenu mi musí navariť (smiech).

 

 

Zdroj: sharingyoochun.net
Pre DBSKCZ preložila: @voldeminnie29

