[Trans] 130703 Shim Changmin dojal slzami diváky show ‘Cool kiz on the Block’


Shim Changmin překvapil své fanoušky slzami během TV show.

min

Epizoda KBS 2TV show ‚Cool Kiz on the Block‘, který byla odvysílána 2. července, ukazuje poslední bowlingový zápas týmu celebrit proti týmu Gwangju Ssangchoon-donga.

V ten den hrál Changmin jako poslední, s osudem hry ležícím v jeho rukách. Shim Changmin unikl jeho přezdívce ‚Vůl Bowlingu‘ a pomalu, ale jistě si v týmu budoval post esa. Tahle snaha zářila také jeho posledním utkáním. Changmin předvedl úžasnou koncentraci a dokonce se mu v každém kole podařilo shodit všechny kuželky na 2 pokusy.

Nicméně neuměl uniknout svým nervům. Changmin musel dokonce položit jeho kouli a zhluboka se nadechnout, aby ovládnul svůj krok. Naneštěstí, Changmin prohrál proti jeho soupeři Park Dong Hynkovi. Jeho oči pak přetékaly slzami, protože cítil lítost a zklamání.

crybaby

Ačkoliv Changmin nebyl schopný zajistit svému týmu vítězství, všichni byli překvapeni jeho soustředěním a rychlostí ve zlepšování se. Changmin pogratuloval jeho protivníkům k vítězství se slzami stékajícími po jeho tváři.

Shim Changmin řekl: „Již od prostředku Lee Sou Geunova utkání jsem se snažil připravit, ale protože je to mé utkání, zpotily se mi dlaně a koule mi sklouzla z palce. Přestože mám spoustu lítostí ohledně tohoto bowlingového zápasu, snažil jsem se, jak nejlépe jsem uměl a nenechal jsem svou koncentraci poklesnout.“

 Zdroj: dongbangdata
CZ trans: @HirokoKawauchi

