[Trans] Tohoshinki “El Sol“ interview: 5. časť


Piata a zároveň záverečná časť rozhovoru s Tohoshinki (TVXQ) pre “El Sol”. Tento raz mali Yunho a Changmin pár slov pre seba navzájom, ako aj pre svojich fanúšikov.

slider_b897b2f11a8bb782a050a658346cc2a8

 

Po dvoch rokoch hiatusu sa obaja v tomto oficiálnom interview úprimne porozprávali o tom, čo majú na srdci. Spoločne rástli a menili sa, ale ubezpečili svojich fanúšikov, ktorí Tohoshinki po celý tento čas chránili a podporovali, že nikdy nezradia ich nádeje a očakávania. Nakoniec obaja vyjadrili svoje myšlienky a zanechali odkazy sebe navzájom, rovnako ako aj pre milovaných fanúšikov.

9fe2c5868dc98adc7b9ef9cf7f6c6058

 

Yunho: Je to zvláštne a je veľa vecí, ktoré nemôžem povedať, lebo sa hanbím, ale myslím, že Changmin až doteraz pracoval extrémne tvrdo. Ja aj Changmin stále máme veci, na ktorých ešte treba zapracovať, ale ak sme to my dvaja, všetko bude v poriadku. Milujem vzťah, ktorý momentálne medzi nami je. Dôverujeme si a verím aj zvyšku vytrvalosti, ktorá zo mňa vychádza. Myslím, že to stačí. Som neskutočne vďačný, že je stále po mojom boku. Na vyjadrenie toho pocitu som povedal “Ďakujem“ nespočetne veľakrát.

9ba0124efc564246b9c5828da9f2903d

 

Yunho: Úprimne, je tu ešte jedna vec, ktorú by som rád povedal a to je: „Mám rád Changmina“. Je to zahanbujúce, preto som nebol schopný, povedať to skôr (smiech). Myslím, že Changmin po takomto priznaní aj tak netúži, ale Changmin je ten, koho ľúbim, preto v neho úplne verím. Je v poriadku, ak nejde nasilu proti svojmu presvedčeniu a pohybuje sa po ceste, ktorú si zvolil. Toto mu chcem povedať.

447dd2cf79883a0539190f94a091b699

 

Yunho:  Tak a teraz správa pre fanúšikov… vytvoríme novú históriu pre Tohoshinki. Želám si, aby sme ju vytvorili spoločne, keďže sú fanúšikovia členmi Tohoshinki. Prežívajte každý jeden deň naplnopretože už nebudete mať šancu ho vrátiť späť. Práve preto musíme robiť veci so všetkou silou, aby sme nemali žiadne výčitky.

31452893437bfd0858f83135f1efe5fd

 

Yunho: Aby som povedal pravdu, počas fotenia mi chýbal ten chaos z minulosti a cítil som sa trochu osamelo. Ale na druhej strane, takto získame spomienky my dvaja. Teším sa na to a vzrušene očakávam budúcnosť. Aké dobrodružstvá sú pred nami? Je jedno, čo to bude, ak som s Changminom, zdoláme to. Čo zbadáme po dosiahnutí vrcholu hory, po ktorej šplháme? Želám si, aby sme to zistili spolu s fanúšikmi. Nemôžem Changminovi priamo povedať, ako ho mám rád, ale Vám… Naozaj Vás mám všetkých rád z hĺbky môjho srdca. Som skutočne vďačný! Prosím, tešte sa na deň, keď sa opäť stretneme!

ddbab0de7b3d3ccdd6c1afc8b7d330b8

 

Changmin: Nie je nič, čo by som chcel vedome zmeniť. Skôr si vždy pomyslím „Nechcem, aby sa veci zmenili.“ Nemám konkrétny ideálny vzor, ktorým sa chcem stať. Iba chcem využiť každú moju skúsenosť a premeniť ju na palivo, aby mi dodalo silu. Bolo by skvelé, ak by som sa prirodzene stal tým, kým by som mal byť, ale ako Tohoshinki Changmin… sú tu veci, o ktorých som v Španielsku nanovo premýšľal.

0cbda9477701c4ad41959b38572a7638

 

Changmin: V minulosti som sa príliš nestaral o to, ako ma odfotili, aj keď som to na fotke nebol celkom ja, keďže to neboli len naši fanúšikovia, ktorí tie fotky uvidia. Teraz, keď sme s Yunhom iba dvaja, musíme získať dostatočne uspokojivé výsledky. Na základe tohto, chcem predviesť svoj vlastný štýl viac než kedykoľvek predtým. Mal som počas fotenia taký pocit. Užívajúc si na tomto výlete slobodu a relax, znovu som všetko prehodnotil, a odteraz chcem byť v Tohoshinki sám sebou.

26d3a043d3baca195f4790f70b6c64e8

 

Changmin: Keď nad tým premýšľam, je to už takmer 9 rokov, čo som sa naposledy prechádzal sám po ulici bez pohľadov okoloidúcich. Pred debutom som si nafarbil vlasy na blond, takže aj keď som bol obyčajný študent, vytŕčal som (smiech). Oslobodenie sa od takého stresu, ktorý bol výsledkom toho, že som bol každému na očiach, ma vrátilo tam, kde som začal.

9d6b4e314658ed90418986d61591feb2

 

Changmin: Čo chcem povedať Yunhovi je, že s naším vzťahom – kompromisy medzi nami, vzájomné porozumenie, pracovať na všetkom ešte tvrdšie – dokážeme svetu, že cesta, po ktorej sme sa vydali, nebola nesprávna. Ak som s Yunhom, verím, že to zvládneme.
cc014ab55956cb1d3612ed346e34f77d

 

Changmin: Nehovorím tieto veci pretože sme len my dvaja. Môžem to povedať, lebo si myslím, že súčasné okolnosti, ktoré som si zvolil, vôbec nie sú chybné. Môžem úprimne fanúšikom povedať, že je samozrejmé, že ma Yunhova prítomnosť upokojuje, ale túto cestu som si vybral na základe osobných presvedčení a hodnôt. Nemám žiadne pochybnosti ani zaváhania. Nechcem povedať “prosím, pochopte ma“ a prinútiť k tomu niekoho. Budem pokračovať touto cestou a nič sa nezmení. Bolo by skvelé, ak by nám fanúšikovia odteraz mohli veriť.

3590582fd9b592f40163cfdad54214a3

 

Changmin: Skutočne sme veľmi vďační fanúšikom, ktorí nás tak vrelo privítali. Boli sme šťastní a získali sme odvahu. Keď sa Tohoshinki vrátili na pódium, úsmevy fanúšikov nás osvietili ako slnko. Naozaj, ďakujeme Vám. Budeme pokračovať v tvrdej práci presne tak, ako sme to robili aj doteraz.

0b2119663e5a8e562d401e64dd07256c

 

 

Zdroj: sharingyoochun.com
Pre DBSKCZ preložila: @voldeminnie29

