[Trans] 130725 Zprávy ohledně příkazu KPO pro SM Ent. z JYJ účtu LINE


Mysleli sme, že bude nemožné stáť opäť na pódiu. Ale sú to už 4 roky, čo existujeme ako JYJ. Vďaka sile lásky a podpory našich milovaných fanúšikov z celého sveta, sme to vydržali. V nasledujúcom odkaze môžeme vidieť oficiálne vyhlásenie C-JeS Entertainment a JYJ o príkaze k náprave od KPO (Komisia poctivého obchodu) smerovanom pre SM Entertainment. Ďakujeme.

http://www.c-jes.com/en/news/detail.asp?document_no=34&seq=589&searchType=&searchStr=

Park Yoochun: Naozaj milujem meno JYJ. Ďakujem, veľmi vám ďakujem za vašu lásku, ktorá nás robí tak šťastnými. Teraz sme na rade my. Urobíme všetko, čo bude v našich silách. (plače) 

Kim Junsu: Ďakujeme. Ďakujeme vám. (dojatý k slzám)

Kim Jaejoong: Prepáčte. Nečakane sme vám prišli toto povedať a moje emócie proste vybuchli. Moje srdce je vždy prednejšie ako hlava… (plače)
Rozumiem, čo Junsu cíti a ja som na tom rovnako. Ak by sme mali sedenie “Otvor svoje srdce“, zabral by som minimálne 4 alebo 5 hodín. A určite by to nestačilo.

Ako povedal Yoochun, sme v týchto dňoch veľmi šťastní. Ako ľudia sa cítime utláčaní, keď nám zabraňujú milovať, čo milujeme, robiť, čo radi robíme a hovoriť, čo povedať chceme.
Sme nesmierne vďační, že máme niekoho, kto nám pomáha vyjadriť samých seba, nie 100%, ale v podstate slobodne. Sme veľmi šťastní a zaviazaní za vašu podporu…(plače)
Ako Yoochun povedal, budeme sa neustále pohybovať vpred, proti všetkým nepriazňam.
To je všetko, čo vám môžem povedať. Prosím, verte nám a sledujte nás. To je všetko, čo chceme. 

 

Zdroj: JYJ Naver LINE
Pro DBSK CZ přeložila: voldeminnie29

