[Trans] 130731 Interview: Tohoshinki pre CD&DL Data


Tohoshinki (TVXQ) v rozhovore pre augustové vydanie japonského magazínu CD&DL Data. Prečítajte si, prečo nepopierajú svoju minulosť a aké sú ich ďalšie ciele po splnení si sna.

slider_3653c9fc1e5e1add93fb1ce147c24a85

O:  Vďaka “TIME TOUR“, ktoré začalo v apríli, ste si mohli splniť váš dlhoročný sen, five dome turné. Bolo niečo, o čo ste požiadali pred štartom?

Changmin: Počas tohto turné som rozhodne chcel spievať “Heart, Mind and Soul”, takže keď sa ma štáb spýtal: “Sú nejaké piesne, ktoré chceš spievať?“, neváhal som ani sekundu a povedal túto pieseň. Heart, Mind and Soul je názov nášho prvého japonského albumu a bol jednou z mojich najobľúbenejších piesní, ale keďže sme ju nahrávali tak dávno, chcel som to znovu spievať a myslel som, že teraz je ten správny čas. Rozumiem slovám lepšie než v minulosti a moja túžba odovzdať publiku odkaz toho songu je dnes oveľa silnejšia ako vtedy.

5a87314f9e3aabc1f3d9edb6fd2ebead

Yunho: Áno, myslím, že tento song sa stal špeciálnejším. Originálne mal vlastnú farbu, zatiaľ čo my sme pridali novú, súčasných Tohoshinki. “Nevinná“ verzia spred rokov je tiež pekná, ale teraz sme vyspelejší a spievali sme ju spomínajúc na našu minulosť a som toho názoru, že to dopadlo dobre. Aby sme ho mohli na tomto turné spievať, prezreli sme si song, rozdelili si časti a zdalo sa, že text vypovedá o našich terajších pocitoch. Takže som skutočne rád, že Changmin požiadal o túto pieseň.
Moja osobná požiadavka bola nafarbiť si vlasy načerveno. Ako herec som pracoval s čiernymi vlasmi, takže som chcel červené a prepnúť sa tak do módu speváka. Myslím, že to pasovalo k našim outfitom z turné, čo myslíš, Changmin?

Changmin: Myslím, že si vyzeral skvele!

58991e9b5cff436853f5d71523218de7

O:  Počas MC segmentu ste rozprávali, ako Tohoshinki nie vždy mali hladkú plavbu a vďaka fanúšikom ste sa opäť mohli postaviť tam, kde ste teraz. Myslím, že fanúšikovia boli uchvátení možnosťou počuť to priamo od vás dvoch, ale pociťovali ste niečo špeciálne, keď ste o tom hovorili?

Yunho:  Keď sme po prvý raz začali v Japonsku, nachádzali sme sa v kompletne odlišnej situácii, takže sme sa snažili nehľadieť dozadu, ale stále vpred. Čokoľvek sa stane, sme tu “teraz“ preto, lebo vážne robíme, čo chceme a veríme v to, čo chceme chrániť. Hádam, že máme viac priestoru na dýchanie, a možno práve preto sa teraz dokážeme obzrieť na naše minulé cesty.

e55d11f15355012b96a2bb27863cc54a

 

Yunho: Viem, že sa počas našej jazdy stalo veľa vecí, ale vďaka podpore každého a hrejivým pocitom od všetkých sme sa dokázali postaviť na pódiá five dome turné, čo bolo naším snom… takže som chcel všetkým poďakovať práve na tom pódiu, ktoré je pre nás tak špeciálne. Vďaka tomu, že to spoločne prežívame, myslím, že môžeme dosiahnuť ešte vyšší level.

b81e953adf810b4f6f21068470db8235

 

Changmin: Toto turné sme mali s albumom TIME. Prítomnosť a budúcnosť existujú, pretože existuje aj minulosť. I keď sa v minulosti stali nejaké veci, ak to všetko poprieme, znamenalo by to, že naša história s fanúšikmi bude tiež preč. Tohoshinki tvoria všetci, takže keď sa pozrieme späť, chcem tak učiniť s každým. Preto som naozaj šťastný, že sme mohli vyjadriť obsah tejto správy a naše pocity fanúšikom na turné.

baededf6a3086c5f4da26fe8b5bad337

 

Yunho: Ako povedal Changmin, TIME je názov nášho albumu a cítili sme, aký veľký význam pre nás TIME (čas) mal – naša história ako Tohoshinki, naše turné… Som presvedčený, že ak teraz žijete solídny život, povedie vás to k niečomu lepšiemu.

O:  Ak by ste mali uviesť jeden dôležitý moment vo vašej histórii, ktorý by to bol?

Yunho:  Všetko. Všetko je pre mňa špeciálne, ale pamätám si čas, keď sme sa po prvýkrát postavili na pódium ako dvaja. Bol to pre nás nový začiatok, no potrebovali sme veľa odvahy. Ale vďaka tomu sme teraz tu… preto si myslím, že to bol špeciálny moment.

Changmin: Myslím, že Nissan Stadium v auguste bude pre nás špeciálny moment. Po five dome turné, našom najväčšom sne, nás čaká toto pódium. V tom zmysle si myslím, že to bude špeciálny čas a chcem, aby to bolo výnimočné.

8b345fbf90b4cd97f8dcce6ff9ee2c43

 

O:  Tak a teraz budúcnosť. Ako ďaleko hľadíte? Vypočujme si vaše nové ciele po five dome turné.

Yunho: Moje pocity boli vždy rovnaké, ale myslím, že je dôležité, aby ste skôr svoj život žili naplno, a tak na vás čakala ešte lepšia budúcnosť, než premýšľať, čo robiť o pár rokov neskôr… o 10 rokov neskôr. Hoci nemáme príliš veľa možností predať našu správu priamo fanúšikom, dúfame, že naše pocity ich zasiahnu prostredníctvom piesní – chcem to tak urobiť. Preto ako umelec chcem viac komunikovať a odovzdať všetkým naše pocity.
Samozrejme som vďačný za možnosť mať koncerty na tak obrovských miestach, ale osobne by som bol rád súčasťou davu v malých priestoroch ako je Zepp Tokyo, kde sme zvykli koncertovať tesne po debute. Dúfam, že sa nám naskytne šanca tak urobiť.

ac6566907f96cfd739667633d2555149

 

Changmin: Čo sa týka mňa, dosiahnuť five major dome turné bola úžasná vec, ale zároveň trochu smutná… pretože skončilo niečo, o čom sme snívali. Takže keď sme počuli o Nissan Stadium, bol som šťastný, pretože som si pomyslel, “Áno, môžeme mať ďalší live koncert!“. Malými krôčikmi sa pohybujeme vpred, takže náš ďalší cieľ sa sám nenútene objaví. Budem v auguste stáť na pódiu a tešiť sa naň.

ZDROJ: tvfxqfever.com
Pro DBSK CZ přeložila: voldeminnie29

