[Trans] 130731 Kim Junsu: „Bola to smola, že sme nemali zaručené férové vystupovanie.“


Kim Junsu (JYJ) sa objavil v NewsY so želaním stať sa spevákom, ktorý má krásny koniec.

slider_33b160786509e8156a5f78022e59bc64

 

„Bolo by pekné, ak by som mohol vydať album a mal zaručené spravodlivé podmienky, ale to sa nanešťastie nestalo.“

Toto bola odpoveď, ktorú nám JYJ Kim Junsu (26) poskytol na otázku, čo bolo najťažšie na jeho aktivitách.

Zjavil sa 31. júla v NewsY a vysvetlil: „Každý vo svojom živote zažije ťažkosti. Aby som bol presný, boli by to obmedzenia ohľadom našich aktivít vo vysielaní. Nechceme byť uprednostňovaní, iba si myslím, že by bolo príjemné, ak by som mohol vydať album a mal zaručené spravodlivé zaobchádzanie, ale to sa nanešťastie nestalo.“

42de9b66915aca656da1a8934b4e43fa

 

Kim Junsu, ktorý bol pôvodne členom TVXQ spolu s Kim Jaejoongom a Park Yoochunom, vytvoril skupinu JYJ a spolu vydali svoj prvý album v roku 2010, ale kvôli sporu s SM Entertainment sa nemohli objaviť vo variety šou ani v hudobných programoch.

Napriek tomu nedávno Komisia poctivého obchodu uznala SM Entertainment vinných z obmedzovania JYJ aktivít ako spevákov.

V dnešnom programe Kim Junsu vyjadril svoju túžbu zúčastniť sa aktivít, ako povedal: „Stáť na pódiu a predvádzať svoj album bez toho, aby ma niečo potopilo, je najlepší spôsob, ako sa odplatiť ľuďom, ktorí mi až doteraz poskytovali tak veľa sily.“

Od vydania jeho druhého albumu Incredible sa počas ázijského turné stretol s fanúšikmi v thajskom Bangkoku a v Šanghaji v Číne.

„Nemohol by som byť šťastnejší než teraz ako spevák. I keď som nemal možnosť objaviť sa v televíznych programoch celé 4 roky, som nesmierne vďačný, že môžem vidieť toľkých ľudí na mojich koncertoch v zahraničí. Verím, že som mohol vydať svoj druhý album iba vďaka láske mojich fanúšikov.“

10c4297a2bb92458ac5a823570d45dc5

 

Kim Junsu plánuje stretnúť svojich fanúšikov prostredníctvom muzikálov a koncertov.

A bude opäť zdobiť pódium muzikálu ´Elisabeth´ ako Smrť (do 7. septembra, v Opernom divadle Soulského umeleckého centra).

„´Elisabeth´ je dielo, ktoré mi dalo príležitosť živiť moju schopnosť muzikálového herca. Cítim k nemu silnejšiu náklonnosť, pretože ´Elisabeth´ mi pomohla vyhrať Cenu za najlepšieho muzikálového herca na ´Korea Musical Awards´. Takže som si pomyslel, ak by znovu tento muzikál hrali, chcel by som za každú cenu v ňom byť.“

Keďže tento rok je jeho 10. výročie od debutu, možnosti pre Kim Junsua sú nekonečné.

Teraz, keď dokázal svoj potenciál ako herec na javisku, obdržal mnoho ponúk na filmy a drámy. Napriek tomu zdôraznil: „Chcem vložiť čo najviac energie do muzikálov.“

„Stále sa toho na javisku veľa učím. A ostatní dvaja členovia si už vedú tak dobre ako herci. Preto som sa rozhodol počkať, pokým budem lepšie pripravený… keď bude perfektný čas skúsiť to.“

4979bdc248a13ab670ae5c07393986a4

 

Rozhovor s Kim Junsuom zdobí hlavnú stránku Grammys v Amerike, preto sa nájdu takí, ktorí predpovedajú v budúcnosti americký debut, ale Kim Junsu povedal, že toto bol stále len ´predčasný dohad´.

„Samozrejme, že snívam o tom, ako stojím jedného dňa na pódiu v Amerike. Ale skôr než sa sústreďovať na niečo, čo je ďaleko v budúcnosti, radšej venujem všetku moju pozornosť na nový album.“

Ako bude teda vyzerať ďalších 10 rokov Kim Junsuovho života?

Verí, že posledných 10 rokov v úlohe speváka bolo najšťastnejšími dňami jeho života.

„Popularita je ako bublina, ktorá môže kedykoľvek prasknúť. Nechcem ňou byť posadnutý, iba sa chcem stať spevákom, ktorý má krásny cieľ. Nemohol by som byť šťastnejší, než keby sa ľudia obzreli späť na K-pop a spomenuli si na Kim Junsua, speváka a umelca, ktorý dojal a inšpiroval ľudí. 
Čo viem naisto je, že by som rád vydával albumy tak dlho, pokým existujú fanúšikovia, ktorí chcú počúvať moju hudbu. Verím, že ak si udržím také pokojné a sebaisté myslenie, môj život ako umelca bude nakoniec mať prekrásny koniec.“

ZDROJ: dongbangdata.net
Pro DBSK CZ přeložila: voldeminnie29

