[Trans] 130731 Max Changmin: „Dve výhry! Už nie som tá pekná čierna diera tímu!“


Interview s Maxom Changminom (TVXQ) o účinkovaní vo variety šou ´Our Neighborhood’s Master of Variety and Sports´.

slider_203b7278574543f9160523f56a61b493

 

Odštartujúc vysielanie 9. apríla, program stanice KBS 2TV, ´Our Neighborhood´s Master of Variety and Sport´s (Cool Kiz on The Block), sa zapísal medzi utorkové variety šou. Boj medzi celebritami a športovcami z ľudu je pre divákov v podstate nový koncept a napätie zo zápasov je čaro programu.

Najmladší člen tímu, Max Changmin (25), rýchlo stúpa ako maskot celej variety šou. Hoci je na pódiu vo svetle reflektorov charizmatickým Maxom Changminom z TVXQ, stal sa ´peknou čiernou dierou tímu´ s nie priveľkou atletickosťou v zálohe. Ale, už si zabezpečil dve víťazstvá v badmintone, v poslednom zápase proti Joongsan-dong tímu v Ilsan. Dvadsaťpäť rokov potu a sĺz konečne začalo byť k úžitku.

2013073108052470697_5

 

S Maxom Changminom sme sa stretli v čase, keď tvrdo cvičil na nasledujúci zápas, bez ohľadu na jeho zaneprázdnený rozvrh. Max Changmin, ktorého reportér spoznal, bola osoba s veľkou láskou a úsilím pre tento program. Teraz začneme naše interview s Maxom Changminom, jeho prvé variety šou interview od debutu.

Gratulácie k jeho dvom výhram sa len tak sypú, šou je úžasná.

Keď reportér povedal: „Gratulujem k 2. víťazstvu!“, Max Changmin sa iba hanblivo, ale šťastne usmial. Až do badmintonu, Max Changmin nevyhral ani v jednom zápase, narozdiel od ostatných hráčov ako Kang Ho Dong Lee Soo Geun. Sám sa kvôli tomu musel cítiť frustrovane a komentáre plné znepokojenia tomu rozhodne nepomohli. Ale po výhrach v badminton zápasoch ho obklopovali samé gratulácie.

„V televízii sa naše zápasy môžu zdať ľahšie a uvoľnenejšie, než v skutočnosti sú. Kamkoľvek som šiel, počúval som ´Prečo nemôžeš vyhrať?´ a ´Prečo si tak zlý?´ Vždy som bol najslabší člen tímu. Takže, teraz som od ľudí získal veľa pozornosti plnej gratulácií. Muselo to byť, akoby ste pozorovali vlastné dieťa získavajúce zo skúšky dobré známky. Zvyčajne nie som s mojimi rodičmi v kontakte cez telefón, ale dokonca aj od nich som dostal správu, v ktorej stálo ´Synak, gratulujeme! Haha´.“

2013073108052470697_2

 

Keďže badminton zápasy prebiehajú vo dvojiciach, najdôležitejšia je tímová práca medzi partnermi. Max Changmin je v tíme s Lee Jong Soo-om, s ktorým sa ´spojil´ prostredníctvom oblečenia s kvetinovým vzorom. Zaujímalo nás, ako sa cítil byť vo dvojici s Lee Jong Soo-om, ktorý vyjadril svoju nekonečnú vášeň pre šou.

„Lee Jong Soo pravdepodobne nebude rád, ak by som rozprával o veku, ale…(smiech)
Naozaj sa rád zabáva a užíva si. Často sa stretávame a veľa cvičíme. Sú chvíle, keď sa odrazu počas precvičovania cítime trochu pochmúrne. To sa zvyčajne stáva, keď naše telá nespolupracujú s mysľami, i keď sme trénovali skoro tri týždne. Ak sa tak stane, zájdeme na čerstvý vzduch a dáme sa dokopy.“

124ea4076e1b8dabf52d22503c0e946e

 

Od objavenia sa v šou hral Max Changmin stolný tenis a bowling. Hoci ako najmladší člen tímu chcel byť pre ostatných nápomocný, nešlo to podľa plánov. Počas posledného zápasu sa Max Changmin rozplakal kvôli prehre, čím si vyslúžil prezývku ´Crybaby´ (Uplakanec). Aj keď to je iba šou, diváci mohli cítiť jeho úprimnosť.

„Toto vždy hovorím, keď natáčame šou, ale ´Our Neighborhood´s Master´ je celkom úžasný program. Počas môjho času stráveného v zábavnom priemysle bolo mnoho chvíľ, keď som bol hlboko dojatý. Ale koľkokrát som plakal, by sa dalo spočítať na prstoch jednej ruky. Keď cvičím, nastavím sa do stavu, kde si hovorím, že ťažká práca bude odmenená úspechom. Nacvičoval som 6-krát do týždňa, okrem dňa natáčania programu. Naozaj som chcel vyhrať, ale to sa nikdy nestalo a preto som bol zo seba veľmi sklamaný.“

38305c3f7cd02e8dc2cd615e38e2173b

 

Od žiakov základných škôl, ktorí ho volajú “Chlapík, ktorý veľakrát prehral“, po ženy pracujúce v reštauráciách hovoriace “Hlavu hore a nevzdávaj sa!“, mnohí preukázali Maxovi Changminovi  svoju podporu. Aj keď boli chvíle, keď si pomyslel, “Musel som prehrať naozaj mnohokrát, aby toto povedali“, bol to dobrý pocit, že sa ľudia o neho zaujímali. Počas epizódy, ktorá sa vysielala 25. júna, Noeun-dong tím mal člena, ktorý hral bowling oboma rukami. Ktorá osoba najviac utkvela Maxovi Changminovi v pamäti?

„Keď som hral proti ´dvojrukému bowlerovi´, nemohol som sa ani smiať, hoci som prehrával. Bol tak dobrý, že som vôbec nepociťoval skleslosť. Keď bol na konkurze, vybrali ho, pretože si štáb myslel, že bude približne na mojej úrovni, ale v deň zápasu bol na tom najlepšie. Stále si pamätám muža, ktorý v programe požiadal o ruku svoju priateľku. Hoci je to športová šou, je príjemné počuť príbehy ľudí a byť ich súčasťou.“

Ak by sa Kim Min Jong alebo Kyuhyun zo Super Junioru objavili v šou?

V programe účinkovalo už veľa ľudí. Jaekyung z Rainbow, Jung Eun Pyo, Kim Young Chul, Bora zo Sistar, Alex a Lee Byung Jin. Všetci prišli z rôznych odvetví a rôznych agentúr. Lee Byung Jin sa stal Maxovi Changminovi starším bratom a dal mu prezývku ´Changmin, ktorý sa čo najviac snaží´.

„Vďaka badmintonu som sa zblížil s Chansungom z 2PM počas nedávneho nácviku, ktorého som často vídaval v hudobných programoch. Musí to byť pravda, že muži sa lepšie spoznávajú cez pot a úsilie. Nemám veľa priateľov vo vysielaní, ale počas bowlingu som sa zblížil s Lee Byung Jin-om a Alexom. V posledný deň nášho zápasu som vedel, že sa s nimi budem môcť stretnúť aj mimo program, ale trochu ma rozosmutnilo, že to bol naše posledné spoločné vystúpenie v šou.“

7d1fc9a8d296d09d5f077e29db2e589e

 

Tak, ktoré hviezdy by Max Changmin rád pozval alebo videl v šou?

„Chcel by som, aby sa tu objavilo viac hercov. Nebolo by skvelé vidieť ich potiť sa vo variety šou? Ak by som si mal vybrať niekoho z našej spoločnosti, bol by to Kim Min Jong. Bolo by to pre všetkých obrovské prekvapenie.
Tiež by som tu rád videl mojich najlepších priateľov Kyuhyuna (Super Junior) a Min Ha (SHINee). Kyuhyun hovorieva: „Je to naozaj všetko, čoho si schopný?“ A Min Ho: „Naozaj už potrebuješ vyhrať.“ Bol by som rád, keby prišli do šou a zažili Peklo so mnou. Vítame všetkých, ktorí úprimne milujú šport.“

Max Changmin si ako najobtiažnejší šport zvolil stolný tenis. Medzi zápasmi bol zaneprázdnený japonským turné TVXQ. Behal tam a späť medzi dvoma krajinami, aby sa mohol zúčastniť aj šou, aj turné. Povedal, že pri bowlingu môžete vďaka precvičovaniu získať pocit, čo treba urobiť. Ale keď prvý raz hral stolný tenis, všetko, čo mohol urobiť, bolo odchytiť svojho manažéra a hrať s ním, alebo proste cvičiť sám. Chcel urobiť, čo mohol a získať tak zmysel pre súťaživosť, a nezaplatiteľné skúsenosti počas jeho účinkovania v šou.

„S mojou nestabilnou výdržou to bolo pre mňa osobne naozaj ťažké. Býval som v mladšom veku skutočne súťaživý, ale to sa vyparilo po debute. Myslím, že to bolo kvôli tomu, ako som musel súťažiť s toľkými ľuďmi v priemysle v tak mladom veku, ale, prostredníctvom šou som ju získal zase späť. Nie len preto, že chcem vyhrať, ale aj preto, že som chcel ukázať divákom premenu, ktorou niekto ako ja môže prejsť. Chcel som, aby všetok ten pot, ktorý som stratil, bol na úžitok v oficiálnych zápasoch.“

54de2b2b30c83db114a173815d270061

 

„Šou ma zmenila a za to ďakujem Kang Ho Dongovi a Lee Soo Geunovi.“

Kang Ho Dong a Lee Soo Geun sú v ´Our Neighborhood´s Master of Variety and Sports´moderátormi. Kang Ho Dong, so silou sibírskeho divokého tigra, sedí v centre šou s jeho atletickou minulosťou. Lee Soo Geun obohacuje šou so svojimi športovými schopnosťami a flexibilnou osobnosťou. Spýtali sme sa Maxa Changmina, akí títo dvaja ľudia sú. Odhalil, že sa od týchto variety expertov toho veľa naučil.

„Je toho tak veľa, čo sa môžem naučiť od Kang Ho Donga. Nehľadiac na to, ako zaneprázdnený a unavený deň predtým bol, jeho hlas a tón sa zmenia hneď po začatí nahrávania. Je cítiť, že sa snaží preniesť všetku energiu a silu na divákov. Vtedy som si uvedomil, prečo ho volajú ´nation MC´.
Ak je Kang Ho Dong hlavný chod, Lee Soo Geun je ako špeciálna omáčka, ktorá zlepšuje chuť jedla. Majú vynikajúce partnerstvo. A ja? Ja o sebe premýšľam ako o vidličke a noži, ktoré pomáhajú divákom užiť si chutné jedlo. Vždy sa snažím čo najviac pomôcť tam, kde môžem!“

05eeaced31d168a3bb1b9fe77f346f2d

 

V minulosti nikdy nepremýšľal o účasti v športe, pretože choreografie, ktoré musel predvádzať na pódiu, vysali všetku jeho energiu. Vraví, že vďaka šou získal naozaj veľa, pretože cvičením a športom zapĺňa voľný čas, ktorý by mohol stráviť pitím a leňošením.

„PD Lee Yae Ji prišla jedného dňa ku mne a hovorí: „Si viac extrovertný než na začiatku.” Ja s ňou rozhodne súhlasím. Mal som vcelku hanblivú povahu, ale stretávanie sa s ľuďmi a ich spoznávanie cez pot, uľavovanie od stresu zo mňa spravilo aktívnejšiu osobu. Za to som programu vďačný. Ďakujem Kang Ho Dongovi, Lee Soo Geunovi a taktiež všetkým našim producentom.“

Interview ukončil poslednou poznámkou pre divákov, odhaliac, že bude pracovať ešte tvrdšie a ukáže, ako úprimní členovia ´Our Neighborhood´s Master of Variety and Sports´ sú.

„Všetci sa zúčastňujeme zápasov s vážnosťou, ktorá by pasovala na Olympijské hry. Niektorí sa nám za to môžu smiať, ale tak to skutočne cítime. Snažíme sa byť úprimní, aj keď hráme hry. Ako člen tímu Yeodio programu ´Our Neighborhood´s Master of Variety and Sports´.”

ZDROJ: dongbangdata.net
Pro DBSK CZ přeložila: voldeminnie29

