[Trans] 130731 Max Changmin: „Môj život je radostnejší.“


Max Changmin (TVXQ) je už niekoľko mesiacov zaneprázdnený prípravou a tréningami pre show ‘Our Neighborhood’s Master of Variety and Sports’. Svojou tvrdou prácou a úsilím si získal srdcia divákov.

slider_0774371dbaec35aad315cd74203f7503

 

On sám je veľmi šťastný, že sa mohol pripojiť k tímu show. Počas rozhovoru pre Newsen Changmin povedal: „Môj život začal byť radostnejší. Predtým bolo pre mňa ťažké zblížiť sa s inými a bol som dosť introvertný, ale práve vďaka tejto show sa zo mňa stáva čoraz väčší extrovert. Cvičenia a spoločná účasť na zápasoch pomáha vytvoriť prirodzené priateľstvo s ostatnými účinkujúcimi a to mi umožňuje viac ich spoznať.“

Každý, kto si pozrie show, sa môže sám presvedčiť, ako veľmi Changmin miluje svojich kolegov a ako veľmi trénuje na každý zápas. Po jednom z nešťastne prehratých zápasov v bowlingu mohli diváci vidieť jeho slzy ľútosti nad prehrou. Changmin o tejto príhode prezradil: „S ostatnými kolegami zo show, Kang Ho Dongom, Lee Soo Geunom, Lee Byung Jinom, Alexom a Jo Dal Hwanom som sa veľmi spriatelil, preto som cítil veľké sklamanie z prehry nášho tímu. Na ten zápas som tvrdo trénoval, vzdal som sa prestávok medzi koncertmi TVXQ v Japonsku, aby som trénoval, preto som bol veľmi nahnevaný, že som prehral. Bolo mi ľúto ostatných a bol som zo seba sklamaný. V tom momente ma ovládalo veľa emócií.“

59caa17f76b4810704107362f20b532a

 

Changminovi blízki spolupracovníci prezradili, že Max je milý a láskavý človek, ktorý vždy usilovne pracuje na úlohách, ktoré má. Neujde mu ani najmenšia maličkosť. Z toho dôvodu cítil obrovskú zodpovednosť kvôli svojej účasti v show. Keď si členovia produkčného štábu všimli jeho zodretú kožu na rukách z toho, ako usilovne trénoval na bowlingové zápasy, dohovárali mu: „Tvojou prácou je najmä byť spevákom. Sústreď sa na to. Dávaj si na seba pozor, aby si sa mohol naplno venovať aj svojim koncertom.“ Samozrejme Changmin odmietol robiť niečo ´na polovicu´.

Predtým počas prestávok medzi koncertmi Max obvykle oddychoval a užíval si voľno, ale po spustení tejto show začal chodiť do bowlingových hál vždy, keď mal trochu voľného času a trénoval, koľko len vládal. „Trénovanie a zvykanie si na športové aktivity mi pomáha, aby som sa cítil viac v pohode. Myslím, že to je aj dôvod, prečo som vtedy po prehratom zápase plakal. Tie slzy boli dôkazom, že som sa so show zžil,“ povedal Changmin.

2728cd1e9df0c71bb0bc676456e7e198

Mladý spevák vďaka svojej účasti v ‘Our Neighborhood’s Master of Variety and Sports’ získal mnoho priateľov. Nielen Lee Soo Geuna, Jo Dal Hwana a Kang Ho Donga, v ďalších epizódach sa stretol a spriatelil s Johnom Parkom a Chansungom z 2PM. S Chansungom si občas zájdu na obed a po niekoľkých rokoch, čo sa stretali na pódiách, konečne sa navzájom zblížili a cítia sa príjemne.

Changmin sa usmieva a hovorí: „Dieťa, ktoré vždy zostávalo doma sa teraz hýbe a potí. Veľmi mi to pomohlo v rozvoji mojej osobnosti. V minulosti som sa často cítil zatrpknutý a depresívny. Ale účasť na športových aktivitách mi pomáha uvoľniť stres a som teraz oveľa šťastnejší. Som rád, že som prijal túto výzvu. Našiel som nový zdroj energie v mojom živote.“

107f306d49e1b70657c2dbd4014fa774

 

 

Zdroj: dongbangdata.net
Pro DBSK CZ přeložila: voldeminnie29

 

