[Trans] 130927 Hello Asia! špeciál: Tlačová konferencia so Xia v Austrálii


K-pop star Xia dorazil do Sydney deň pred koncertom v Big Top Luna Park. V televíznom štúdiu SBS PopAsia sa konala tlačová konferencia, kde Xia poskytol rozhovor.

slider_52ab3778d66d2615eaa7213b2b67f5ee

 

O: Môžeš nám venovať pozdrav a prezradiť tvoj dojem zo Sydney?

Xia: Zdravím! Moje meno je Xia. Vlastne som Sydney navštívil už v roku 2010 spolu s ostatnými členmi JYJ. Sydney je skutočne prekrásne mesto. Hneď ako pristanete na letisku, to viete povedať. Som naozaj vzrušený, že som opäť v Sydney a je to trochu iný pocit, byť tu kvôli môjmu koncertu, ale je to úžasné.

O: Keď koncertuješ v zahraničí a v Kórei, je v tom nejaký rozdiel?  (pr. koncert, odozva od fanúšikov)

Xia: Očividne najzrejmejší rozdiel je jazyk. Ale vlastne necítim prílišnú odlišnosť. Podobne ako s JYJ fanúšikmi, stávame sa jedným. Ako pre celok v tom nie je veľký rozdiel.

c7869ee6071f33b7ec5765b6ff3445a7

 

O: Si spevák aj skladateľ. Čo ťa pri písaní inšpiruje a odkiaľ pochádzajú tvoje nápady? (pr. Incredible)

Xia: Nemám nič konkrétne, čo sa týka písania či vymýšľania hudby. Každá pieseň je veľmi odlišná, ale pri tanečných songoch ako Tarantallegra najprv vytvárame rytmus a potom text. Pri baladách ako Fallen Leaves sú to najprv slová a potom tanečné pohyby. Takže každá pieseň je iná.

d4f7d71448c68742e6f593ef23d3d213

 

O: Môžeš nám o sebe povedať niečo úžasné (incredible), čo možno nevieme?

Xia: Úžasné? Naozaj dúfam, že koncert bude úžasný ako pre mojich fanúšikov, tak i pre mňa. To nedosiahnem iba vďaka sebe, takže mi musia pomôcť aj fanúšikovia. Je to ako splynutie dvoch síl. Preto sa veľmi teším na zajtrajší koncert a dúfam, že to bude niečo úžasné.

O: Domnievame sa, že si tu prvý raz bol v roku 2010 na mini dovolenke. Máš v Sydney obľúbené miesto?

Xia: Moje obľúbené miesto v Sydney? Odmalička som v učebniciach, televízii a v iných médiách vídaval fotky Opery v Sydney. Čo si len spomeniete, to som videl! Takže keď som zbadal budovu Opery, pomyslel som si, že bola veľkolepejšia, než som si predstavoval. Bola ohromná, rovnako aj Harbour Bridge. Vlastne som sa naň aj vyšplhal. To bolo skvelé. Takisto som si vychutnal váš steak z kengury a krokodíliu pizzu. Boli sme tu iba na malú chvíľku, ale snažili sme sa užiť si z Austrálie tak veľa, ako bolo možné.

620e85b189874779a6336b0006242390

 

O: Ako sa cítiš ohľadom vystupovania v muzikáli Elisabeth, kde si bol už druhýkrát vybraný do hlavnej úlohy ´Smrti´ a v akom muzikáli by si chcel hrať v budúcnosti?

Xia: Keď som prvý raz účinkoval v Elisabeth, skutočnosť, že moja postava bola ´Smrť´, ma premohla. Snažil som sa vymyslieť, ako zobraziť moju postavu. Bolo trochu namáhavé prísť s niečím, čo bolo proti mojej prirodzenosti. Ale naozaj som si užil túto rolu. Druhý raz som chcel ´Smrť´ zobraziť inak. Chcel som ju vykresliť rozdielne. Bola to neuveriteľná skúsenosť. Vlastne som práve oznámil, že budem tento december hrať v ďalšom muzikáli. Vtipné je, že samotný muzikál má názov The December.

O: Tvoj posledný album Incredible obsahoval rôzne typy žánrov. Ktorý z nich bolo najzábavnejšie robiť? Máš obľúbenú pieseň z albumu?

Xia: Pri ktorom som sa najviac zabával? Musím povedať, že to bol Incredible. Je to optimistický tanečný song, ktorý bol cielený pre kórejské leto. A leto robí všetkých šťastnými, ako iste viete! Viem, že čoskoro príde leto aj do Austrálie, tak dúfam, že sa cítite rovnako, ako som sa cítil ja pri jeho tvorbe. Nedokážem si vybrať jednu obľúbenú pieseň z albumu, keďže som vložil námahu do každej jednej z nich, preto je ťažké si zvoliť konkrétnu.

17a19e48898f00929f103fdc74726d65

 

O: Čo môžu fanúšikovia očakávať od tvojho prvého koncertu v Sydney?

Xia: Som na svetovom turné od minulého roka a teraz vystupujem v Sydney, takže to znamená, že som vystupoval na každom kontinente, okrem Afriky, za čo som veľmi vďačný. Na tomto koncerte chcem, aby publikum cítilo vzrušenie a radosť, ktoré cítim aj ja počas vystupovania pre nich. Takže dúfam, že sa všetci budú dobre zabávať!

O: Aké sú základné rozdiely medzi hraním v muzikáloch a propagovaním albumov a singlov?

Xia: Keď propagujem moje albumy a single ako sólo umelec, je to všetko iba o mne. Ale keď vystupujem v muzikáli, ide o veľmi odlišný pocit. Je to rovnako vzrušujúce, ale pocit, ktorý mám na konci každého z nich je rozdielny. Celkovo vzaté je to iné, keď som sám, ako keď som s inými ľuďmi.

eb25dfb85da07a1c129f0d94693e1d03

 

Otázky Erin Smith z AU Review:
O: Prijal si meno Xia v túžbe byť uznaný ako star v celej Ázii. Teraz, keď si tento ceľ dosiahol, máš väčšie želania?

Xia: (smiech) Teraz som trochu v rozpakoch! Keď som po prvý raz použil meno Xia, pochádzalo to vlastne zo slova Ázia. Ale zabudnite na to stať sa hviezdou a všetko. Proste tu chcem byť pre každého jedného môjho fanúšika na celom svete. To je všetko, čo si želám. Chcem vystupovať pre fanúšikov z celého sveta. Za hranicami Ázie.

O: Aký je tvoj odkaz pre austrálskych fanúšikov a aké sú tvoje plány na zvyšok roka 2013?

Xia: Naozaj sa veľmi teším na zajtrajší koncert. Dúfam, že to bude noc, ktorú si užijem spolu s mojimi fanúšikmi. Dýchať rovnaký vzduch s mojimi fanúšikmi.
Vstupovanie v Austrálii nie je niečo, na čo sa teším iba ja. Dúfam, že jedného dňa sa budem môcť vrátiť s mojou skupinou JYJ. Nie som si istý, kedy sa tak stane, ale tešíme sa na to. Čo sa týka zvyšku roka 2013, spomínal som môj nadchádzajúci muzikál a takisto máme pieseň pre Ázijské hry. Je to celkom zaplnené, takže do konca roka máme veľa vecí na práci.

132918ac9999765880dc2f57588dc912

 

 

Zdroj: theaureview.com
Pro DBSK CZ přeložila: voldeminnie29

