[TRANS] 130929 – Kim Junsuov prvý koncert v Austrálii prilákal 2 500 fanúšikov


1380417782_579474

Podľa C-JeS Entertainment: „Konal sa prvý koncert XIA Junsua v Sydney v Austrálii a Junsu sa stretol so svojimi austrálskymi fanúšikmi. XIA Junsu mal plný program od jeho pristátia, zúčastniac sa tlačovej konferencie a nahrávania programu a získal si fanúšikov explozívnym live vystúpením v tej najlepšej kondícii.“ 

Koncert niesol názov ´XIA Incredible Concert in Australia´ a uskutočnil sa v Big Top Sydney v Sydney v Austrálii.

Zhromaždilo sa 2 500 fanúšikov na podporu Kim Junsua a pred začatím koncertu ho zdravili pokrikmi “Milujeme XIA Junsua“ .

Koncert pozostával z piesní z jeho prvého albumu, druhého albumu a OST kolekcie spolu s tak mocnými vystúpeniami ako Tarantallegra, Incredible a Fever, baladami ako 11 o´clock, Foolish Heart a R&B vystúpeniami Rainy Eyes a Uncommitted. Kim Junsu si taktiež pripravil špeciálny segment, v ktorom splnil tri želania, čím spravil celý večer ešte nezabudnuteľnejším pre svojich austrálskych fanúšikov.

Počas koncertu Kim Junsu povedal: „Toto je po prvý raz, čo mám koncert v Austrálii. I keď je to už druhýkrát, čo som navštívil túto krajinu, je to prvýkrát, čo tu koncertujem a som preto veľmi šťastný. Napĺňa ma vzrušenie z toho, že som späť v tejto prekrásnej krajine kvôli koncertu a som šťastný, že svoju poslednú noc v Sydney môžem stráviť s vami všetkými. Mám radosť, že sa s vami môžem podeliť o takéto momenty smiechu. Tunajšia atmosféra stačí na to, aby mi dodala energiu. Určite sa vrátim, buď ako sólo spevák, alebo ako člen JYJ.“

Kim Junsuovi austrálski fanúšikovia tancovali a spievali zarovno s hudbou a dokonca občas vyronili niekoľko sĺz.

Kim Junsu pokračoval: „Vidieť cudzincov plakať počas počúvania kórejských balád ma naozaj hlboko dojalo. Ukázalo mi to, že hoci hovoríme odlišnými jazykmi, sme schopní sa spojiť pomocou hudby.“

Karen (24) povedala: „XIA Junsu je konečne tu. Čakala som na tento moment tak dlho. Som neskutočne vďačná, že je tu. Moje jediné ďalšie prianie je, aby prišli do Austrálie JYJ spoločne.“ Zatiaľ čo Stephanie (19) vyhlásila: „Bolo to skvelé, vidieť XIA Junsua na pódiu v skutočnom živote. Stála som veľmi blízko pódia a vzrušene skákala spolu s ním. Cítila som sa, akoby zmizol všetok môj stres.“
Samantha (27) sa vyjadrila: „Začal s Tarantallegra a mrknutím oka sme sa ocitli pri poslednej piesni, Incredible. Je neuveriteľné, ako ten čas letí! Náš spoločný čas s Junsuom bol ako festival. Nikdy na tento moment nezabudnem.“

Od vydania svojho druhého sólo albumu Kim Junsu vystupoval v Bangkoku (Thajsko), Šanghaji (Čína), Soule a Busane (Kórea). Ukončiac austrálsky koncert sa Kim Junsu začne pripravovať na jeho japonské turné, s ktorým navštívi Nagoyu (8.-10. október) a Yokohamu (14.-16. október).

Zdroj: dongbangdata.net
Pre DBSKCZ preložila: voldeminnie29

