[News] 131008 – Kim Junsu vyhral cenu za popularitu už štvrtý raz za sebou


18bba590dd9f96192250490247ec86e6

Kim Junsu z JYJ získal už štvrtý rok za sebou cenu za popularitu na odovzdávaní kórejských muzikálových cien.

Dňa 7. októbra sa na Univerzite Kyunghee konalo 19. odovzdávanie kórejských muzikálových cien a moderátormi večera sa stali Yoo Jun Sang a Oh Man Seok.

Najprv Kim Junsu vo svojej ďakovnej reči povedal: „Ako prvé by som sa rád poďakoval. Prišiel som z Japonska v dobrej nálade, keďže som vedel, že dnes večer odovzdám niekomu cenu za najlepšieho muzikálového herca a som ešte viac nadšený, pretože navyše som aj ja získal túto cenu.“

Pokračoval: „Hovorím to stále znovu a znovu, ale pre mňa má táto cena väčší význam, keďže som ju získal vďaka moci divákov.“
„Chcem sa poďakovať všetkým, ktorí vo mňa verili, keď som po prvýkrát začínal v muzikálovom priemysle.“

Ako posledné Kim Junsu dodal: „Prosím, podporte December. Ďakujem.“

Nižšie si môžete pozrieť krátke video, v ktorom Junsu prijíma svoju cenu.

http://www.youtube.com/watch?v=QnKWd_lAeuc  

Zdroj: dongbangdata.net
Foto: jyj3.net
Pre DBSKCZ preložila: @voldeminnie29

