[Trans] 131213 Junsu: “Stále mám mnoho nedostatků.”


Nejmladší zpěvák skupiny JYJ se nyní chystá na vystupování v zbrusu nové muzikálu, a rozpovídal se tak o svých pocitech z muzikálového jeviště.

ibw77TXx901B8w

Zpěvák Kim Junsu úspěšně vystoupil v muzikálech jako ‚Mozart!‘, ‚Tears of Heaven‘ a ‚Elisabeth‘, čímž dokázal svou cenu jako muzikálový zpěvák. Junsu je idol přeměněný v muzikálového herce, a pracuje velmi tvrdě, aby tento titul mohl i nadále nosit hrdě.

Nyní má v plánu setkat se se svými fanoušky v jeho nadcházejícím muzikále ‚December: An Unfinished Song‘, který začne 16. prosince. Bude hrát hlavní roli, postavu Ji Wooka, a vysvětlil nám důvody, proč se opět postaví na pódium muzikálu.

„Stále mám tolik nedostatků. Když zvážím, že se před mým jménem objeví titul ‚muzikálový herec‘, sám pro sebe si myslím: ‚Mohu být sebejistý?‘ Během vystupování mi bylo hodně vyčítáno, a ačkoliv toho dost postrádám, chci se i nadále snažit a ukázat vám, že se bez ustání měním a vyvíjím v muzikálového herce. Myslím, že tenhle typ snahy a pravdivosti mohu předvést jedině na jevišti. Přestože se stále učím, jsem velmi pyšný na to, jak se vždy krůček po krůčku zlepšuji. Řekl bych, že až mi bude 35 let, budu schopný stát na jevišti jako muzikálový herec vzpřímeně a bez potřeby cítit se zahanbeně.“

ib15M7tWLe916W

Jeho muzikál se umístil na prvním místě v prodeji lístků za první prosincový týden, a ukazuje tak ohromný vliv a sílu co se týče prodeje lístků. Nicméně se nám svěřil, že nátlak je stále obrovský.

„Cítil jsem se frustrovaný kvůli rozdílu v tom, jak jsem byl zhodnocovaný. Mám pocit, že zpěvák, který se stane muzikálovým hercem, je souzen úplně jinak. Když ostatní herci na jevišti nepředvedou dobrý výkon, lidé říkají věci jako: ‚Zatím to nedotáhnul do konce.‘ nebo ‚Tentokrát to zahrál takhle.‘ Nicméně, když zpěvák, co se stal muzikálovým hercem udělá chybu, lidé reagují slovy jako: ‚Proč jsi sem přišel?‘ Když muzikáloví herci jdou mimo tóninu, lidé řeknou: „Dnes musí být ve špatné kondici.“, le když já udělám chybu, zareagují náznaky, že bych měl opustit muzikálová pódia. Je to vážně těžké.“

Navzdory těžkostem, kterým čelí, se Junsu rozhodl zazářit v muzikálu ‚December‘, který je znám jako složitý i pro více zkušené herce. Jaký důvod mohl stát za tímto rozhodnutím?

„Rozhodně je pravda, že tenhle projekt je více složitý než hraní muzikálů, které si již udělaly jméno, a nebylo to jednoduché rozhodnutí. Nicméně se mi zalíbila Kim Kwang Sukova píseň a také jsem byl šťastný, že mohu pracovat s režisérem Jang Jinem. Existuje tam mnoho teatrálních scén, a já si něco z této oblasti chtěl vždy vyzkoušet. Myslel jsem si, že tohle je určitě dobrá  příležitost k tomu se něco naučit. Kdybych měl zpívat stejným stylem jako Kim Kwang Suk, bylo by to velmi obtížné, ale tohle vystoupení je velmi silné a skvostné. Co nejvíce se snažím zpívat stylem, který odpovídá tomu dohodnutému.“

iIw7cY5VTYUDJ

Junsu pokračoval vysvětlením toho, proč z muzikálu ‚December‘ má podobné pocity jako z muzikálu ‚Mozart!‘.

„Kim Kwang Suk u mě vyvolává podobný dojem jako jsem měl z geniálního hudebníka Mozarta. Nevím, jak došel k tomu, aby dal dohromady takový typ slov a melodie, a proto bych ho chtěl více poznat. Jakýkoliv zpěvák by byl poctěn, kdyby ho dokázal napodobit.“

Junsu se také vyjádřil, že ‚Mozart!‘ byla jedna z jeho nejvíce nezapomenutelných prací.

„V té době jsem neměl nic více než to pódium, a můj strach byl ohromný. Ale co mi dodalo odvahu byly texty, které mi pomohly vyjádřit, co mi leželo na srdci. Když jsem nemohl říct slova, která vězela v mém srdci, ‚Golden Star‘ promluvila za mě. Byl jsem schopný adresovat pocity které jsem měl díky slovům písni jako ‚Why don’t you love me‘. Byl jsem schopný osvobodit se od zdí, které jsem si vybudoval kolem svého srdce.“

„Při zpívání ‚Golden Star‘ jsem mohl přímo vyjádřit stres, kterému jsem podléhal. To je proč jsem úplně pokaždé plakal, i když to není scéna, která by zahrnovala slzy. Proč mě lidé vidí jen jako člena TVXQ, proč mě nevidí také jako jedince; byl jsem schopný z pódia křičet, že já jsem také jen člověk. Tahle píseň mi dodala kuráž a sílu.“

Junsu pokračoval: „Jaký je to pocit být muzikálovým hercem, ve kterého lidi věří? Vím, že musím pracovat tvrději. Věřím, že to je i o dobrém štěstí.“

Z komplimentů směřovaných na jeho osobu byl v rozpacích. Řekl: „Měl jsem možnost obdržet lásku na jevišti, a díky tomu jsem se na něm byl schopný opět jednou stát. Ačkoliv jsem si myslel, že nikdy nebudu mít možnost jít na předávání cen, kterých jsem měl tu možnost se zúčastnit. Chci v dělání muzikálů pokračovat tak dlouho, jak jen budu moci.“ Tímto vyjádřil svou odhodlanost a vášeň pro vystupování v muzikálech.

‚December‘ je muzikál, který oslavuje Kim Kwang Sukovo 50. výročí. Je to milostný příběh, jež se koná v prostředí univerzity v roce 1980. Píseň Kim Kwang Suka, důvěryhodný děj režiséra Jang Jina a rozmanité obsazení – tohle vše se sešlo dohromady, aby společně zapůsobilo na diváky v novém stylu.
První představení se uskuteční 16. prosince v Sejong Center Theater.

1495908_482418161876783_1229516623_o

 

Zdroj: kpopstarz.net
CZ trans: @HirokoKawauchi

