[Trans] 131226 – Jaejoong, Yoochun, Junsu z JYJ… Rozhovor o 10. výročí


kstyle_jyj10thanniversary1

“26. prosince, naše první setkání s vámi všemi…” dne 26. prosince je to již deset let, co Jaejoong, Yoochun a Junsu debutovali a KStyle vám přinesl speciální rozhovor.
Když se ohlédneme zpět na posledních 10 let, všichni tři mluvili o fanoušcích, kteří jsou po jejich boku, kamarádech, aktivitách a doposud odehraných koncertech.

1. Gratulujeme k vašemu 10. výročí! Můžete se s námi podělit o vaše dojmy z dosažení 10. roku ve vaší kariéře? Na oficiální stránce JYJ, v novinách a také na velkých obrazovkách v ulicích je vidět vaše 10. výročí, jak se cítíte?

Jaejoong: Děkuji vám!! Protože je to naše 10. výročí, dostal jsem minulý týden od našich zástupců trofej. Jelikož je každý z nás hodně vytížený, museli jste s gratulacemi přijít za každým z nás zvlášť. Chtěl bych se sejít s členy JYJ hned teď a oslavovat!

Yoochun: Fanouškům, kteří stáli za námi a podporovali nás 10 let, Jaejoong, Junsu a já, všichni tři… Chtěli bychom vám všem slíbit, že budeme pracovat ještě tvrději. Jsem teď moc a moc šťastný!!

Junsu: Mám smíšené pocity. Podle mě jsem toho mohl dosáhnout, protože jste tu vy všichni a mí dva členové! Je hodně lidí, kterým bych chtěl poděkovat. Věřím, že pochopíte moje pocity! Ach, vrátila se mi spousta hořkých a šťastných vzpomínek najednou, ale myslím si, že jsme udělali to nejlepší k dosažení tohoto úspěchu.

kstyle_jyj10thanniversary3

2. Pokud byste si měli navzájem napsat dopis k 10. výročí?

Myslím si, že mě znají lépe než já sám sebe, “bratr” k vyjádření našeho vztahu nestačí, životní společník! Všichni tři společně!

3. Pokud byste měli shrnout těch 10. let jedním slovem…

To je přeci “Moc vám děkujeme!” za neměnící se vášnivou důvěru a drahocený čas, který nám věnujete. Jsem opravdu vděčný. I když jsme si prošli těžkými chvílemi, stáli jsme také před novými výzvami. Každý den jsem vděčný za to, že jsme mohli poznat nový svět, kde děkuji i za triviální věci. Pochopil jsem, že pocit vděčnosti je nesmírně velká věc, za což také velmi děkuji.

4. Vzkaz fanouškům!

Jen slova nestačí! Jsem moc vděčný. Jsou to již 4 roky od našeho korejského alba, ale to že jste pochopili korejskou hudbu, milovali jste a věřili našim koncertům, za to bych vám chtěl poděkovat. Vy víte, že i když jsme každý na jiném místě, naše srdce jsou navzájem propojená, že? ^^

Děkujeme vám nejen za vaši podporu naší hudbě, ale také za podporu našeho mládí. Děkujeme, že se pro nás smějete. Nemyslíte si, že teď nebo až se potkáme, bude naše vzájemné pochopení ještě hlubší? Abych ten pocit oplatil, budu se při svých aktivitách snažit ještě víc~!

kstyle_jyj10thanniversary2

5. Co pro nás připravujete do budoucna?

Jakékoliv vystoupení budeme dělat, budeme jej dělat společně. A samozřejmě, myslím si, že vám budeme zpívat i po deseti letech jako před tím. Bezestrachu se budeme potýkat s novými výzvami, jako dospělí lidé, vždy vděční a povedeme skromný život.

6. Jaké máte plány na rok 2014?

Chtěl bych vám slíbit jen tohle… Definitivně se vám ukážeme na pódiu, kde bude JYJ stát společně~! Těšte se a podporujte naše sólové aktivity. Miluji vás!!!!

CZ Trans: @Naiseen
Zdroj: Kstyle
Eng. Trans: Helly of JYJ3
Sdíleli: JYJ3

