[Trans] TVXQ – Always Beside You


Always Beside You (Vždy po tvém boku)

Yunho:
Běž za povědomou vůní,
vstup na zem, kterou právě omyl déšť
a já za tebou přiběhnu znovu.

Changmin:
Slyším Tě, i když neříkáš ani slovo,
moje srdce, které Tě hledá se pomalu odkrývá

Ref.:
Y: V oslnivém slunečním svitu jsme spolu křičeli pravdu,
protože jsem se bál, že budu pohřben časem a stanu se tak lží.
C: Slyšíš mé srdce?
Vrátil jsem se teď k tobě,
ty jsi můj sen,
jsem vždy po tvém boku.

Changmin:
Cítíš, ty krásné vzpomínky na naše polibky,
mnohem krásnější než jakákoliv práce světa, užij si to

Yunho:
Děkuji, i když  se na sebe díváme bez jakýchkoliv slov nebo citů,
ty, co znáš mé srdce,
definitivně tě nenechám jít.

Ref.

Y: Má budoucnost, která byla nejistá, se opět probudila k životu protože jsi tady
C: Jsi jediná na Světě, má hvězda, která svítí na Světě nejjasněji.

Písně, které jsme zpívali společně,
krásné vzpomínky, které jsme sdíleli,
se rozhléhají v oblacích.
Příběhy o vytvoření konstelaci hvězd
Ty a já, nemůžeme být žádnou silou rozděleni.
Nikdy tě už nenechám znovu odejít
Nikde tě už nerozpláču
Můj sen jsi ty
Budu vždy po tvém boku

CZ Trans: @Naiseen
Credit: 12262618
Translated by: mug_ping
Zdroj: WBC

