XIA Junsu – fakta a zajímavosti


Druhý nejmladší člen DBSK, nejmladší člen JYJ. Co vše o něm víte a co vše naopak nevíte?

546355_414313651925455_151980834825406_1370600_1213437665_n

Vlastní jméno: Kim Junsu
Umělecké jméno: Xiah Junsu (jako člen DBSK), XIA
Datum narození: 15.12.1986
Místo narození: Gyeonggi-do, Jižní Korea
Výška: 177 cm
Váha: okolo 60 kg
Krevní skupina: B

Má dvojvaječné dvojče – o pár minut staršího bratra jménem Junho, který také působí jako zpěvák hlavně v Japonsku a v Číně, kde je znám pod svými uměleckými jmény JUNO a ZUNO.

24a38dc1956dc9dbee9140306965dac91226807406_full

Junsuovým snem již od dětství bylo stát se zpěvákem či fotbalovým hráčem. V 11 letech proto vstoupil jako trainee do SM Entertainment.

Kvůli pubertě měl problémy s hlasem, takže jako trainee strávil ve společnosti 6 let. Po třech letech, kdy se jeho hlas při zpívání nepřestával ‚lámat‘, mu doktoři doporučili, aby se zpíváním nadobro přestal. A i když toho podle svých slov v této době hodně naplakal, naopak se nepřestal snažit, aby je přesvědčil o opaku. Povedlo se.

nyuu

Sólově vydal 2 alba (Tarantallegra, Incredible) a úspěšně se ujal rolí ve čtyřech muzikálech – Mozart!, Tears of Heaven, Elisabeth a December.

„Pan Levay, skladatel Elisabeth, přijel do Koreje a viděl mé vystoupení. Řekl mi, že jsem byl nejblíže jeho představě, pod jakou si představoval roli ‚Smrti‘. Byl jsem tolik šťastný, když jsem to slyšel.“

161F39474F93E6DC0764CF

Věřil na Santa Clause až do svých čtrnácti let. Bez legrace.

Již od dětství byl prý trošku jiný a vždy se ztrácel ve svém vlastním světě. Sám o sobě si myslí, že je vtipný, i když ostatní na to mají jiný názor: „Říká vtipy, které nedávají smysl a sám se jim směje. Snaží se nás přesvědčit (…) Směje se jim sám! Pokud se nesmějeme, dále se směje sám, dokud se nezačneme smát i my.“ Yunho

Miluje západy slunce, kokosové mléko a palmy. Podle Yoochuna má/měl jednu falešnou i doma.
Ani jeho láska k řízení aut a jedení kuřete by neměla být zapomenuta.

sunsetČlenové  JYJ při západu slunce (zleva: Yoochun, Junsu, Jaejoong)

Sám o sobě si jako o zpěvákovi myslí, že jeho sílá spočívá ve smyslu pro rytmus. Velký důraz dává i na emoce: „Již odedávna jsem vždy věřil, že nejvíce důležitá věc pro hudbu jsou emoce. Ať už máte jakékoliv zabarvení hlasu či techniku, věřím, že píseň je dobrá, až když k ní správně dolehnou emoce.“

Má svůj osobitý styl smíchu, který je popisován jako ‚Eu kyang kyang‘.
Podle ostatních členů DBSK umí mluvit s delfíny. Je to kvůli velmi vysokým zvukům, které dokáže vydat. Dostal tak i přezdívku ‚Delfín‘.

xiah

 

Působí jako kapitán fotbalového klubu FC MEN, jehož členy jsou celebrity, včetně jeho bratra Junha či členů BEAST, Gi Kwanga a Du Juna. Klub hraje zápasy pro charitativní účely.

A že Junsuova láska k fotbalu má opravdu pádný důvod: „Fotbal je můj oblíbený sport. Je to můj nejoblíbenější sport, protože ho mám radši, než kterékoliv jiné sporty.“

3970ba59cde17d5e1f9583e

 

Už od školy je velmi dobrým kamarádem Eunhyuka ze Super Junior – právě společně s ním vstoupil do SM Entertainment.

„Nejsem úplně dobrý v oslovování lidí první a jsem trošku stydlivý, takže mi chvíli trvá, než se s někým spřátelím. Jsem typ člověka, kterému trvá nějakou dobu, než se někomu otevře. Ale jakmile se s někým staneme přáteli, pěvně se ho držím.“

predebut-1-junsu-eunhyukJunsu a Eunhyuk před debutem

Další bod je téma, které by si snad zasloužilo svůj vlastní článek – Junsuův slavný zadek. Nejspíše neslavnější pozadí Koreje, které nikdy nezklame a vždy na sebe strhne největší pozornost. Pojďme se podívat, jak toto pozadí vypadá podle Jaejoonga:

JunsusbuttbyJae

 

„Pokud jde o Junsua, tak ten má pyšný zadek.“ Yoochun

A zdá se, že mnoho lidí v jeho blízkosti má problém udržet se a nesahat tam, kam by neměli.

junsu

Fanoušci si (bohužel?) sáhnout nemohou, tak si to vynahrazují alespoň fotkami. Ale ani tohle neuniklo Junsuově pozornosti: „Vím, že vy všichni ořezáváte mé fotky tak, aby na nich zbyl jen můj zadek. Proč mi je posíláte? Vidím ho ve sprše každý den.“

tumblr_ma7bua6kAz1rwbkmlo1_500

 

Věc, které by se v životě nemohl vzdát, je vystupování na pódiu. Hudba je pro něj vším, nebo, jak sám říká, spíše on je hudbou.

„Už když jsem byl dítě, hudba vždy byla v mém životě. Je to jediná věc, jakou znám a umím dělat. I předtím, než jsem se stal zpěvákem, poslouchání hudby a zpívání bylo obrovskou součástí mého života.“

Samozřejmě si i uvědomuje, že jeho sen by se nikdy nemohl uskutečnit bez jeho fanoušků:
„Věřím, že vydávání alb a konání koncertů je způsob, jakým vám můžu oplatit všechnu lásku, kterou jste mi dali. Ačkoliv jsem se stal zpěvákem, protože miluji zpěv, zpívání by bylo bez fanoušků bezvýznamné. Dokud existují fanoušci, kteří chtějí slyšet mou hudbu, budu tady vždy pro ně a zpívat.“

d788d43f8794a4c222f5a0840ef41bd5ac6e394e

 

Při poslechu hudby se zaměřuje na emoce, které zrovna cítí. Pokud je smutný, pro útěchu se obrací na smutnější hudbu. A když je šťastný, poslouchá veselé a rytmické písně k radosti z této chvíle. Junsu má rád krásné přírodní scenérie, takže při poslechu hudby přemýšlí o takových krajinách. Na konci písně má pocit, že si prošel krajinou, kterou si představoval. Fráze„Bez hudby neexistuje život“ v jeho případě není zveličování. Znamená to „Něco vzácného, co vždy bylo po mém boku.“

tumblr_mpfu5wiUwN1r3wtdxo1_1280

Jeho nejoblíbenějšími zvířaty jsou kočky. Sám má doma čtyři (Leo, Bakira, Tigger, Leon), které opravdu miluje a zdá se, že i ony mu jeho lásku opětují.

„Sním o tom, že bych měl všechny kočky v celé zemi jaké své domácí mazlíčky.“

js-c

Rád používá angličtinu. Má to ovšem jeden háček: Junsu neumí anglicky. Přirozeně z toho vyplývají vtipné hlášky – nejslavnější z nich je nejspíše ‚Oh My God Sun!‘, kterou poprvé vykřikl před několika lety při hraní badmintonu a drží ho to dodnes.

Další z jeho oblíbených frází je slovo „Bambaya“. To je podle něj z keňského jazyka, nicméně podle Jaejoonga je to prostě blbost.

tumblr_mq0pqlskfd1rbs0e3o1_500

Alkohol pije jen málokdy.
Jeho oblíbená káva je Americano, ať už ledová či horká. Při nahrávání ji pije místo vody.

Už od mládí má problémy se zuby a trpí zánětem ozubnice, takže téměř nejí zmrzlinu, ale kdyby si měl vybrat příchuť, jaká se hodí k jeho osobnosti, byla by to vanila, protože je jemná.
A také si přeje, abychom zapomněli na jeho přiznání, že má zánět ozubnice.

Od svých fanoušků si od debutu vysloužil mnoho přezdívek, ale první a do dnešního dne jeho nejoblíbenější je ‚Angel Xiah‘. Fanoušci ho tak začali nazývat díky jeho ‚andílkovským‘ pózám.
„Neříkám, že jsem anděl, ale je příjemné to slyšet, hahaha!“

angelxiah

 

„Mám spoustu rolí: jsem Kim Junsu, XIA, Junsu z JYJ, syn mých rodičů a také fotbalový hráč číslo 12. Nemůžu od sebe oddělit žádnou z těchto rolí. Všechny z nich jsem já.“

ZDROJ: dongbangdata.net, dbsknights.net, jyj3.net

