[Trans] JYJ magazín 2, část 8 – Sami sobě


V poslední části JYJ magazínu si Jaejoong, Yoochun a Junsu napsali dopisy sami sobě a také příkazy pro své budoucí já za dalších 10 let.

ibzXtNFSNyV5g7

Dopis ode mne, pro mne

Pro Jaejoonga, od Jaejoonga

Jaejoongovi…
Ahoj, Jaejoongu~ Tohle psaní vlastnoručně psaného dopisu sám sobě.. je vážně vtipné.. a zároveň mě to nutí se cítit stydlivě.. ^^
Původně jsem si myslel.. že to pojmu odlehčeně..Ale od chvíle, co jsem napsal ‚Ahoj‘, jsem se začal ohlížet za mnohými vzpomínkami z mé minulosti a na to, kdo jsem nyní.. V prvé řadě… Kdybych se měl zeptat sám sebe: „Jak se právě teď cítíš?“, má odpověď by byla.. „Jsem velmi šťastný.“ Když se kouknu na „sebe“ v přítomnosti, jak jsem si posbíral tolik vzpomínek od chvíle, co jsem se narodil jako „Kim Jaejoong“, cítím se šťastný, a ne jako Kim Jaejoong, celebrita milovaná všemi, ale jako „Kim Jaejoong“, normální lidská  bytost. Um… Cítím se šťastný, už jen z dýchání a zažívání každodenního života; můj „život“ je jeden z těch šťastných.
Stalo se nespočet chyb a omylů.. a zažil jsem mnoho dobrých a špatných věcí.. Na všechny se zpětně dívám a krůček po krůčku dosahuji šťastného života.. Sám sobě říkám, abych o věcech co se staly přemýšlel jako o základech, které udělají můj život šťastnějším a ne jako o minulosti, kterou bych si přál smazat, ačkoliv to může bolet..
Mám rád toho, kým nyní jsem, dokonce když dělám laciné komentáře jako tohle^^ Nejspíše se tomuhle budu v budoucnosti smát.. Budoucímu „Kimu Jaejoongovi“!! Doufám, že si budeš užívat smysluplný život, ve kterém se tvé zkušenosti stanou základy pro tvůj budoucí růst. Neúspěch je v pořádku. Úspěch je v pořádku. Nikdy si nezoufej a vždy buď skromný. Jedině pokud máš před sebou poslední vydechnutí a stále se usmíváš, jedině pak se při umírání můžeš cítit trošku hrdě^^ Protože jsi žil úspěšný život!!
Hodně štěstí a buď silný!!

ixq1JfAcXjPKx

Od Yoochuna, pro Yoochuna

Yoochune…
Pracuj tvrději než dříve…
Buď zdravý… A dobře se starej o svou rodinu…
Když začneš ztrácet toho, kým nyní jsi…

671f4973gw1ecfij6an6pj21jk24h7eb

Od Junsua, pro Junsua

Junsuovi…
Junsu, doteď jsi si toho hodně prošel.
Důvod, proč jsem ti vděčný je, že vždy zůstáváš optimistický a tvrdě pracuješ nehledě na to, jak obtížným se to stane.
Mé oči, které mi umožňují vidět tento zářivý svět.. Mé tělo, které se vždy pohybuje do rytmu muziky.. Děkuji vám.
A Junsu, nepřestávej být vděčným, nepřestávej být ohleduplným, a buď ještě více šťastným než předtím.
Ačkoliv se čas od času můžeš cítit unaveně a vyčerpaně, nepřestávej se usmívat pro lidi, kteří ti dávají svůj potlesk a lásku. Dobře? ^.^

balladm (1)

Pět příkazů, které posílám svému budoucímu já za 10 let

Jaejoong
1. Dokonce pokud po něčem budeš toužit, snaž se o to jen když to přinese užitek všem.
2. Neváhej, ani když máš obavy.
3. Řešení ‚pomsty‘ je ‚smích‘ a ‚štěstí‘.
4. Bez bolesti nic nezískáš. Ale nemysli si, že je to odpověď na všechno odteď za 10 let!
5. Jaejoongu!! Buď vděčný za všechno, co se ti stalo v posledních 38 letech.

jeje_reico22

Yoochun
1. Žij s matkou a Yoohwanem.
2. (Pokud jsi ženatý) Jako hlava rodiny se snaž jak nejlépe umíš!
3. Pracuj tvrději na své hudbě a herectví!
4. Zůstaň se svým nynějším pracovním partnerem C-JeS.
5. Staň se více spolehlivým a bezvadným mužem.

237091_56393_3030

Junsu
1. Junsu, nehledě na to co se stane, nikdy neztrácej svůj úsměv či smysl pro humor!
2. Přijímej nové výzvy každý okamžik svého života!
3. Buď pozitivní a mysli si, že věci se povedou raději, než že se nepovedou!
4. Po zbytek svého života nepřestávej zpívat a žít s hudbou po tvém boku.
5. Smažené kuře si dopřávej jen občas a jez hodně jídla dobrého pro tvé zdraví! Buď zdravý!

1491671_264928936992738_754355351_n

 

 

Zdroj: dongbangdata.net
CZ Trans: @HirokoKawauchi

