[Trans] TVXQ a ich aegyo


U-Know Yunho a Max Changmin (TVXQ), ktorí sa v januári vrátili na hudobnú scénu s albumom TENSE, prekvapili novým uvoľneným a veľmi milým prejavom. Fanúšikom, ktorí sú veľmi zvedaví, prečo sa takto odviazali, odpovedali v nedávnej rádio show.

baf5c79dac40ef5c154ba4e2e24e5ee0

 

Počas rádio show SBS Power FM A Night Like Tonight sa U-Know Yunho povedal: „Max Changmin je medzi fanúšikmi známy svojím cool imidžom, ale v poslednej dobe začal používať veľa aegyo. Čudoval som sa, či sa mu niečo stalo, alebo či sa len začal cítiť osamelo.“

Changmin sa pokúsil vysvetliť: „Keďže Yunho hyung vždy nesie zodpovednosť a stará sa o mnoho vecí ako leader, ja som bol vždy uvoľnený a tichý. Ale teraz myslím, že by som aj ja mal prebrať časť zodpovednosti, mal by som viac vyjadrovať moje myšlienky a pocity. Cítim sa, akoby som sa utrhol z reťaze a začal používať viac aegyo… Predtým, keď Yunho navrhol, aby sme niečo spolu urobili, povedal som len ´no, dobre´, ale teraz odpovedám ´áno, áno, áno´. Vlastne sa nepokúšam byť milý, ide to tak nejako prirodzene.“

U-Know Yunho na to s úsmevom dodal: „Aj ja z toho mám veľkú radosť. Predtým sme boli ako dvaja dospelí muži a robenie aegyo bolo proste divné, ale v poslednom čase sa spolu viac hráme, a sme viac dynamickí aj ako skupina.“

b9723daf67f3de4f470acb7c38637a20

 

92cec2d6e54c452699c87b446946de41

 

 

 

Zdroj: mwave.interest.me
Pro DBSK CZ přeložila: Kate

 

